Ciao
A volte si faci chì micca quantu quanti volte trasmettemu un computer à a modalità di spegnimentu, hè ancu ùn andate in ellu: l 'schermu si stà per 1 secondu. E dopu Windows ci saluta dinò. Comu chì un prugramma o una manu invisibile premenu u bottinu ...
Sò d'accordu, naturalmente, chì l'ibernazione ùn hè micca tantu impurtante, ma ùn accende micca u computer à ogni accumudazza ogni volta chì duvete lasciate per 15-20 minuti.? Allora, pruvemu à riparà sta domanda, per fortuna, chì spesso ci sò parechje ragioni ...
U cuntenutu
- 1. Mettendu u schema energeticu
- 2. Definizione di un dispositivo USB chì ùn permetta micca di andà à dormi
- 3. A fissazione di Bios
1. Mettendu u schema energeticu
Prima, vi prupone di verificà e mance di putere. Tutte e impostazioni saranu mostrate nantu à l'esempiu di Windows 8 (in Windows 7 tuttu hè uguale).
Aprite u pannellu di cuntrollu di l'OS. Dopu avemu interessu à a sezione "Attrezzatura è Sonu".
Dopu, aprite u tabulatore "putenza".
Più probabilmente avete ancu parechje tabs - parechji modi di potenza. In i portatili ci sò generalmente duie: una manera equilibrata è economica. Andate à l'impostazioni di u mode chì avete sceltu attualu cum'è u principale.
Sottu, sotto a configurazione principale, ci sò parametri addiziunali chì avemu bisognu di andà in.
In a finestra chì si apre, ci hè più interessatu à a "dorme" tab, è in esse ci hè un altru tabulinu "permette u timer up". Sì l'avete accunsentitu, allora deve esse disattivatu, cum'è in figura in basso. U fattu hè chì sta caratteristica, s'ellu hè attivatu, permetterà à Windows di risveghjare automaticamente u vostru computer, per chì significa chì pò facilmente senza avè u tempu di andà in ellu!
Dopu a cambiamenti di l'impostazioni, salvarli, e tenta di dittà di mandà u computer à u mo modu, se ùn va micca via - capemu ulteriori ...
2. Definizione di un dispositivo USB chì ùn permetta micca di andà à dormi
À spessu, i dispositivi cunnessi à USB ponu causà un risveghje tagliatu da u modu di runtra (menu di 1 sec.).
Più spessu tali dispositivi sò mouse e tastiera. Ci hè dui modi: prima, se travaglii nant'à un computer, allora provate à cunnessu à u connettore PS / 2 per mezu di un scucimentu; u secondu hè per quiddi chì anu un laptop, o quelli chì ùn vogliono micca dà u adattatore - disattivà u risvegliu da i dispositivi USB in u manager di e attività. Ora tenemu cunsideratu.
Adattatore USB -> PS / 2
Cumu scopre u mutivu di a uscita da u modu di dorme?
Semplice abbastanza: per fà quì, aprite u pannellu di cuntrollu è truvà a scheda di amministrazione. Averemu aprì.
Dopu, aprite u ligame "gestione in computer".
Quì avete bisognu di aprite u log di u sistema, per questo, andate à u seguitu indirizzu: Gestione Computer -> Utilità-> Visualizzatore eventi -> Logs di Windows. A seguitu, selezziunate u ghjurnalu "sistema" cù u mouse è cliccate apri u fermu.
A metà di sonnò è u PC in risurrezzione sò generalmente associati à a parola "Potenza" (energia, se traduce). Questa hè a parola chì ci vole à truvà in a fonte. U primu evento chì truverà è esse a relazione chì avemu bisognu. Aprite.
Quì pudete truvà u tempu di entrata è di uscita da u modu di dorme, è ciò chì hè impurtante per noi - u mutivu di u risvegliu. In questu casu, "USB Root Hub" - significa qualcosa di dispositivo USB, probabilmente un mouse o una tastiera ...
Cumu disabilitare l'ibernazione da USB?
Se ùn avete micca chiusu a finestra di gestione di l'ordinatore, andate dopu à u direttore di i dispositivi (ci hè questa scheda in a colonna di sinistra). In u manager di dispositivi, pudete andà cù "u mo computer".
Eccu in u primu interessu à i controller di USB. Vai à sta tabulazione, è verifica tutti i hub USB - root. Hè necessariu chì in e so proprietà di gestione di l'alimentazione ùn ci sia micca funzione per permettere à u computer di risveglje da u sonnu. Quale hè a marcata!
È una altra. Avete bisognu di verificà u listessu mouse o tastiera, se avete li cunnessi à USB. In u mo casu, aghju verificatu solu u mouse. In e so proprietà di putenza, avete bisognu di deselezziunà a casella è impedisce à u dispositivu di risuscite u PC. A schermata sottu mostra spicca sta marcata.
Dopu ch'elli sò stati fatti l'impostazioni, pudete verificà cume u computer hà cuminciatu à andà à dormi. Se ùn partitete micca, ci hè una altra cosa chì parechje persone si scurdanu ...
3. A fissazione di Bios
A causa di certe impostazioni di Bios, u computer pò ùn vene micca in modalità sleep! Parlemu cusì quì "Wake on LAN" - un'opzione cù a quale un computer pò esse messu in presenza nantu à una rete locale. Tipicamente, sta opzione hè aduprata da l'amministratori di rete per cunnessu à u computer.
Per quessa, accede à l'impostazioni di u BIOS (F2 o Del, a seconda di a versione BIOS, vede a schermu à l'iniziu, ci hè sempre un bottinu per entrà). Dopu, truvate u articulu "Wake on LAN" (in varie versioni di Bios pò esse chjamatu un pocu diversamente).
Se ùn pudete truvà nisuna, vi daraghju un suggerimento: l'elemento Wake hè di solitu situatu in a sezione di Potenza, per esempiu, in u Premiu di BIOS hè a tabulazione "Imposta di gestione di energia", è in Ami hè a scheda "Potenza".
Passa da Enable à Disable mode. Salvà e impostazioni è ripartite u computer.
Dopu tuttu u paràmetru, u computer deve semplicemente andà à dormi! À propiu stettu, s'è ùn sapete micca cume si mette u fora di u modu di sonno - basta à pressà u pulsante di accensione in u computer - è si riattiva rapidamente.
Hè tuttu. Sì avete qualcosa à aghjunghje - Sò cuntentu ...