Software Recovery File: Seagate File Recovery

Oggi parlemu di recuperà i dati è i file da i dischi rigidi, le unità flash USB è altri media. Questu, in particulare, sarà nantu à Seagate File Recovey - un prugramma abbastanza facili da usà chì sarà utili in a maggior parte di situazioni di stà, chì vi permetterà di recuperà i vostri file da un discu duru formattatu se u computer hà cunnessu chì u discu ùn hè formattatu, o se accade accidentalmente dati eliminati da discu duru, scheda di memoria o unità di memoria.

Vede ancu: u megliu software di recuperu di dati

 

Recuperazione di File cù Seagate File Recovery

Malgradu u fattu chì u prugramma porta u nomu di un fabbricante di discu duru cunnisciutu, Seagate, funziona bè cù qualchì altro mezu di archiviazione - sia un drive flash, un discu duru esternu o regule, ecc

Allora, caricate u prugramma. Una versione di prova per Windows hè disponibile quì //drive.seagate.com/forms/SRSPCDownload (Purtroppu ùn hè più dispunibile. Sembra chì Samsung abbia cacciatu u prugramma da u situ ufficiale, ma si pò truvà nant'à risorse di terze parti). È installatu. Ora pudete andà direttamente à u recuperu di i lima.

Run Seagate File Recovery - dopu parechji avvertenze, per esempiu, chì ùn puderete micca restituisce i file à u listinu dispositivu da u quali li risturmemu (per esempiu, se i dati sò ripristinati da un drive flash, allora li tocca esse ripristinati in un discu duru o un altre unità flash) Vedemu a finestra principale di u prugramma cù una lista di supporti connessi.

File Recovery - finestra principale

Operaraghju cun a mo drive flash Kingmax. Ùn aghju micca perdutu niente, ma in un modu in u processu di travagliu aghju eliminatu qualcosa da i quali u prugramma deve truvà almenu certi resti di i vecchi file. In u casu chì, per esempio, tutte e foto è documenti siano stati eliminati da un discu duru esterno, è dopu chì ùn ci era nunda in u registramentu, u prucessu hè assai simplificatu è a probabilità di un esitazione di successu di l'impresa hè assai alta.

Ricercà i file eliminati

Fate un clic destro in u discu (o partizione di disc) di noi interessante è seleziona l'oggetto Scansione. In a finestra chì si vede, ùn pudete micca cambià nunda, è cliccate subitu una volta di più in Scan. Io cambieraghju u puntu cù a scelta di i sistemi di file - I lasciunu solu NTFS, perchè U mo drive flash ùn hà mai avutu un sistema di schedari FAT, allora pensu ch'e accelereraghju a ricerca di i file persi. Aspemu chì tuttu u discu flash o discu sia scanatu per i file eliminati è perduti. Per i disci di grande spuntà, quessa pate abbastanza longu (parechje ore).

A ricerca per i file eliminati hè stata cumpleta

Cusì vederemu parechje sezioni Ricunnisciute. Puru, per risturmà e nostre foto o à qualchi altra cosa, avemu bisognu di unu solu, à u numeru unu. Aprite è andate à a sezione Radice. Dopu, videmu i cartulti è i file eliminati chì u prugrammu hà pussutu truvà. A navigazione hè semplice è sì avete adupratu Windows Explorer, pudete fà quì. I cartulari chì ùn sò micca marcati cù alcuna icona ùn sò micca cancellati, ma sò presenti nantu à l'unità flash o discu. Aghju trovu qualchì foto chì aghju cundutu à u mo drive cume una riparazione di un computer in un clientela. Selezziunate i file chì devenu esse ripristinati, cliccate à dùcranu cliccate, cliccate nantu à Ripristina, selezziunu u caminu duve anu esse restituitu (micca nantu à u mediu mezu da u quale a riprova hè effettuata), aspettate chì u prucessu hè finitu è ​​andate à vede ciò chì hè statu risturatu.

Sceglite i file da ripristinare

Dunque, si notate chì tutti i file recuperati ùn sò micca aperti - ponu esse danneggiati, ma se ùn ci fùru micca altri tentativi di restituisce i schedari in a periferica, è nunda di novu hè stata registrata, u successu hè assai probabile.