Riprendite a scelta rapida da desktop in Windows

Hè micca cunsideratu chì micca e riescita a decisione par tandu Samsung cerca di lanciare u so propriu OS per i telefoni BadaOS, dispositivi arsenali di u fabbricante, chì funzionanu sottu u so cuntrollu, sò caratterizzati da altru caratteristiche tecniche. Tra i dispositivi tali successu hè u Samsung Wave GT-S8500. Hardware smartphone GT-S8500 hè abbastanza pertinente oghje. Ci hè abbastanza à aghjurnà o rimpiazzà u lugiziale di sistema di u gadget, è allora diventa pussibule aduprà assai applicazioni moderne. Cumu esegui u firmware di u mudellu sarà discuvatu sottu.

A manipolazione di u Firmware vi richiederà à u livellu ghjustu di a cura è l'accuratezza, è un istruzioni chjaru seguente. Ùn vi scurdate:

Tutte e operazioni di reinstallazione di software sò eseguite da u pruprietariu di u smartphone à u vostru risicu risicu! A responsabilità di i risultati di l'azzioni pigliate si pone solu à l'utente chì li produce, ma micca nantu à lumpics.ru Amministrazione!

Preparazione

Prima di principià u firmware Samsung Wave GT-S8500, avete bisognu di fà una furmazione. Per fà e manipolazioni, avete bisognu di un PC o di un laptop, in pratica di Windows 7, è ancu un cavu micro USB per accumpagnà u dispositivo. In più, per installà Android, avete bisognu di una scheda Micro-SD cù una capacità quant'è o superiore a 4GB è un lettore di carte.

Piloti

Per assicurà l'interazione di u smartphone è u prugramma di u firmware, i piloti installati in u sistema sò necessarii. U modu più faciule per aghjunghje i componenti necessarii à u sistema operativo per u firmware di Samsung Wave GT-S8500 hè l'installazione di un software per a gestione è u mantenimentu di i telefoni intelligenti di u fabbricante, Samsung Kies.

Basta scaricà è installate Kies, seguendu e istruzioni di u installatore, è i driver saranu aghjunti automaticamente à u sistema. Scaricate u prugramma di l'installatore pò esse linku:

Scaricate Kies per Samsung Wave GT-S8500

S'è in casu, scarichi separatamente u pacchettu di driver cun installeru automaticamente da u link:

Scaricate i driver per Samsung Wave GT-S8500

Back up

Tutte e istruzzioni chjamate sottu suggerisce a pulizia completa di a memoria Samsung Wave GT-S8500 prima di installà u software. Prima di iniziare l'installazione di l'OS, copia i dati impurtanti in un locu sicuru. In questu situ, cum'è in u casu di i piloti, u Samsung Kies sarà di l'assistenza priziosa.

  1. Lanciatu Kies è cunnessu u telefonu à a porta USB di u PC.

    Se a definizione di un smartphone in u prugramma hè difficiule, aduprà i consigli di u materiale:

    Per di più: perchè a Samsung Kies ùn vede u telefunu?

  2. Dopu accumpagnà u dispositivo, andate in tab "Backup / Restore".
  3. Piazzate i marchi di spuntà in tutti i caselli contrapunti tippi di dati chì vulete salvà. Oppure usate a marcata "Selezziunate tutti i punti", se vulete salvà assolutamente tutte e informazioni da u smartphone.
  4. Avendu marcatu tutte e necessarie, premete u pulsante "Backup". U prucessu di salvà l'infurmazioni, chì ùn pò esse interrompute.
  5. Quandu l'operazione hè finita, a finestra corrispondente apparirà. Pulsante "Complete" è disconnessu u dispositivo da u PC.
  6. Hè assai faciule per recuperà l'infurmazioni dopu. Deve andà à a tab "Backup / Restore", selezziunate una sezione "Recuperà i dati". Dopu, determinate a cartula di l'archiviazione di backup è cliccate "Recuperu".

Firmware

Oghje pussede installà dui sistemi operativi nantu à u Samsung Wave GT-S8500. Questu hè BadaOS è più versatile cum'è Android. I metudii ufficiali di u firmware, purtroppu, ùn funzionanu micca da a discuntinuazione di u rilasciu di l'aggiornamenti da u fabbricante,

ma ci sò strumenti chì permettenu di installà unu di i sistemi abbastanza facilmente. Hè cunsigliatu di andà fatti per passo, seguendu e istruzioni per l'installazione di u prugrammu, cumincendu cù u primu metudu.

Metudu 1: Firmware BadaOS 2.0.1

U Samsung Wave GT-S8500 deve ufficialmente operà sottu u controlu di u BadaOS. Per ripristinà u dispositiu in casu di perdita di prestazione, l'aggiornamenti di software, oltre à preparà u smartphone per l'installazione di più di sistemi operativi mudificati, seguite i passi chì seguitu, chì implicanu l'usu di l'applicazione MultiLoader cum'è strumentu per a manipolazione.

Scaricate MultiLoader Driver Flash per Samsung Wave GT-S8500

  1. Scaricate u pacchettu sottu cù u pacchettu BadaOS è scappate l'archiu cù i file in un annuariu separatu.

    Scaricate BadaOS 2.0 per Samsung Wave GT-S8500

  2. Scappate u luggeru cù u lampadatore è apri MultiLoader_V5.67 cliccendu dopu cliccendu nantu à l'icona di l'applicazione in u cartulare risultatu.
  3. In a finestra Multiloader setà i caselli "U cambiu di l'iniziu"puru "Download completo". Inoltre, assicuratevi chì l'elemento hè selezionatu in u campu di selezzione di piattaforma hardware. "Lsi".
  4. Cliccate "Boot" è in a finestra chì si apre "Sfoglia cartelle" marcatu a cartella "BOOTFILES_EVTSF"situatu in u cartulare chì cuntene u firmware.
  5. U passu chì cioè hè di aghjunghje file di software pussibule à u driver di flash. Per fà quessa, cliccate ancu i bottoni per aghjunghjendu i componenti individuali è indicate à u prugramma a situazione di i file currelati in a finestra di l'Esploratore.

    Tuttu hè pienu secondu a tavula:

    Avendu fattu a scelta di u cumpunente, cliccate "Apertu".

    • Pulsante "Amms" - file amms.bin;
    • "Apps";
    • "Rsrc1";
    • "Rsrc2";
    • "Factory FS";
    • "FOTA".
  6. Campi "Tune", "Etc", "PFS" rimanete sbarre. Prima di cuminciare à scaricà i schedari à u dispositivo di memoria, MultiLoader deve aspettà cusì:
  7. Mettite u Samsung GT-S8500 in u modu d'installazione di u lugiziale di sistema. Questu hè fattu premendu i trè tasti hardware nantu à u smartphone spento in listessu tempu: "Decrease Volume", "Sblocca", "Abilita".
  8. E chiavi devono esse tenute finu chì a schermata sia mostra: "Modu di Download".
  9. Inoltre: Sì avete un smartphone "usatu" chì ùn pò esse cambiatu in modalità di scaricamentu di software da a poca carica di a batteria, hè necessariu rimuovere e reinstallà a batteria, è allora cunnessu u caricatore tenendu u tastu "Rimuà u tubu". Una immagine di a batteria apparirà nantu à u schermu è l'Unda GT-S8500 cumincerà à caricare.

  10. Connettu Wave Wave-S8500 à a porta USB di u computer. U smartphone sarà determinatu da u sistema, chì hè indicatu da l'apparenza di a designazione di portu COM in a parte inferiore di a finestra Multiloader è di a visualizzazione di u marcu "Prontu" in u campu vicinu.

    Quandu questu ùn accade micca è chì u dispositiu ùn hè micca rilevatu, cliccate nantu à u pulsante. "Ricerca di u portu".

  11. Tuttu hè prontu per inizià u firmware di BadaOS. Preme "Download".
  12. Aspettate finu chì i schedari sò registrati in a memoria di u dispositivo. U campu di trama in u latu di manca di a finestra MultiLoader, oltre à l'indicatore di prugressu per u trasferimentu di lìbbini, ti permette di monitorà u prugressu di u prucessu.
  13. Averete aspettà 10 minuti, dopu chì u dispositiu si riavanu automaticamente in Bada 2.0.1.

Metudu 2: Bada + Android

In casu chì a funzionalità di Bada OS ùn sia micca abbastanza per effettuà missioni muderne, pudete approfittà di a possibilità di stallà u sistema operativu Android in Wave GT-S8500. I dilettanti portavanu Android per u smartphone in questione è creatu una soluzione chì ti permette di aduprà u dispositivu in u modu du dual boot. Android hè carregatu da a carta di memoria, ma à u listessu tempu Bada 2.0 rimane u sistema intattu è curretta quandu hè necessariu.


Passu 1: Preparà a carta di memoria

Prima di procedere à l'installazione di Android, preparà una carta di memoria cù e capacità di l'applicazione MiniTool Partition Wizard. Questu strumentu vi permetterà di creà partizioni necessarie per u sistema à travaglià.

Vede ancu: 3 modi per partiziu un discu dur

  1. Inserite a carta di memoria in u lettore di carte è lanciate u MiniTool Partition Wizard. In a finestra principale di u prugramma, truvate u patinu flash chì sarà adupratu per installà Android.
  2. Fate un clic u cliccavu nantu à u mouse dirittu nantu à l'immagine di a sezione di a scheda di memoria è sceglite l'elemento "Format".
  3. Formate a carta in FAT32 selezziendu in a finestra apparita "FAT32" da un parametru di articulu "File System" è premendu u pulsante "OK".
  4. Rinuzate a partizione "FAT32" cun una carta di 2.01 GB. Ancu una volta, cliccate à dirizzione diritta nantu à a sezione è selezziunate l'element "Move / Resize".

    Poi cambiate i parametri movendu u cursore "Taglia è Posizione" in a finestra aperta, è premete u bottinu "OK". In u campu "Spaziu senza alignamentu dopu" deve esse: «2.01».

  5. In u spaziu micca attribuitu risultatu nantu à a carta di memoria, creà trè partizioni in u sistema di file Ext3 cù u "Crea" un menu chì si vede quandu cliccate à dirittu à mezu à una zona dislocata.

  6. Quandu si vede a finestra di avvertimentu nantu à l'impussibilità di uttene e partizioni ricevute in sistemi Windows, cliccate nantu à u pulsante "Sì".
    • A prima sezione hè u tippu "Primaria"file system "Ext3"; dimensione 1,5 GB;
    • A seconda sezione hè u tippu "Primaria"file system "Ext3", taglia 490 MB;
    • A terza sezione hè u tippu "Primaria"file system "Ext3", taglia 32 MB.

  7. Quandu hè finitu di definisce i parametri, cliccate nantu à u pulsante. "Applicà" in cima di a finestra di MiniDool Wizard Wizard,

    è dopu "Sì" in a finestra di query.

  8. À a fine di i manipuli di u prugramma,

    Get una scheda di memoria preparata per installazione Android.

Passu 2: Installate Android

Prima di procedere à l'installazione di Android, hè assai raccomandatu di lampà i BadaOS nant'à u Samsung Wave GT-S8500, seguendu tutti i passi di u metudu numeru 1 sopra.

L'efficienza di u metudu hè garantita solu sì BadaOS 2.0 hè installatu in u dispositivo!

  1. Scaricate u ligame sottu è scompattate l'archiu chì cuntene tutti i componenti necessarii. Avete ancu bisognu di u lampadatore MultiLoader_V5.67.
  2. Scaricate Android per installà nantu à una scheda di memoria Samsung Wave GT-S8500

  3. Copiate un file di immagine in una scheda di memoria preparata cù u MiniTool Partition Wizard boot.img è patch WI-FI + BT Wave 1.zip da l'archivio disfendu (cartella Android_S8500), è ancu a cartella modanettu. Dopu i trasferimenti di i schedari, installà a carta in u smartphone.
  4. Punto sezione "FOTA" cun MultiLoader_V5.67, seguendu i passi in l'istruzzioni per a Mode No. 1 di u firmware S8500 sopra in l'articolo. Usate u schedariu per a registrazione. FBOOT_S8500_b2x_SD.fota da l'archiviu cù i file di installazione Android.
  5. Vai à Recuperazione. Per fà ciò, premete simultaneamente u bottinu nantu à u off Samsung Wave GT-S8500 "Volume Up" è "Righè".
  6. Tenite i pulsanti finu à u recuperu di l'ambiente di avvio Philz Touch 6 Recovery.
  7. Dopu avè accesso à u recuperu, vi pudete cancellà a memoria di i dati cuntene in essa. Per fà ciò, selezziunate l'elementu (1), dopu a funzione di pulizia per stallà u novu firmware (2), è dopu cunfirmà chì sì pronto per inizià a procedura da toccà l'elemento marcatu nant'à u screenshot (3).
  8. Aspittendu a iscrizzione "Avà lampeggia un novu ROM".
  9. Ritornu à u schermu di recuperu principale è andà à u puntu "Backup & Restore"ulteriormente sceglite "Parà Nandroid Settings" è rimuete a marca da a casella "Checksum MD5";
  10. Torna induve "Backup & Restore" e currite "Restore from / storage / sdcard0", allora toccate u nome di u pacchettu cù u firmware "2015-01-06.16.04.34_OmniROM". Per inizià u prucessu di registrazione di l'infurmazioni in e sezioni di a scheda di memoria Samsung Wave GT-S8500 cliccate "Sì Restore".
  11. U prucedimentu di l'installazione di Android cumincerà, aspettate ch'ellu sia finitu, cume a inscrizzione li dirà "Restore complete!" in e righe di u log.
  12. Vai à u puntu "Install Zip" a schermata principale di recuperu, sceglite "Sceglite zip da / storage / sdcard0".

    Institu a patch WI-FI + BT Wave 1.zip.

  13. Ritornu à a schermata principale di l'ambiente di recuperu è tocca "Ripartisce u sistema avà".
  14. U primu lanciu in Android pò durà 10 minuti, ma cum'è per ottenete una soluzione relativamente fresca - KitKat di Android!
  15. Per fà u BadaOS 2.0 avete bisognu di cliccà nantu à u telefuninu "Fate una chiamata" + "End Call" in listessu tempu. Android sarà gestitu per difettu, cioè. premendu "Abilita".

Metudu 3: Android 4.4.4

Se avete decisu di abbandunà infini u Bada à a Samsung Wave GT-S8500 a favuri di Android, pudete lampà questu dopu in a memoria interna di u dispositiu.

L'esempiu in basso utilizza u portu KitKat di Android, appositamente modificatu da amatori per u dispositiu in questione. Scaricate l'archive chì cuntene tuttu ciò chì ti serve à u ligame:

Scaricare Android KitKat per Samsung Wave GT-S8500

  1. Installate Bada 2.0 seguendu i passi in metudu N ° 1 di u firmware Samsung Wave GT-S8500 sopra in l'articolo.
  2. Scaricate è scompattate l'archive cù i schedari necessarii per stallà KitKat di Android da u ligame sopra. Amparerete ancu l'archiu BOOTFILES_S8500XXKL5.zip. U risultatu deve esse u seguitu:
  3. Lanciate u driver di flash è scrive tre cume da l'archivio disemballatu nantu à u dispositivo:
    • "BOOTFILES" (catalogu BOOTFILES_S8500XXKL5);
    • "Rsrc1" (file.) src_8500_start_kernel_kitkat.rc1);
    • "FOTA" (file.) FBOOT_S8500_b2x_ONENAND.fota).

  4. Aggiungere i file in listessu modu chì e istruzioni di installazione Bada, allora cunnesse u telefonu, chì hè cambiatu in u modu di scaricamentu di software di sistema, cù a portu USB è premete "Download".
  5. U risultatu di u passu precedente sarà un riavrugghiu di u dispositivo in TeamWinRecovery (TWRP).
  6. Seguite u caminu: "Avanzate" - "Command di Terminal" - "Selezziunu".
  7. Dopu, scrivite un cumandamentu in u terminal:sh partition.shcliccate "Enter" è aspettatevi l'iscrizzione "Partizioni sò state preparate" dopu à a fine di u travagliu di spartimentu.

  8. Ritornu à a schermata principale di TWRP premendu u pulsante di tre volte. "Torna"sceglite un articulu "Reboot"dopu "Recuperu" è muvine u switch "U sguardo di Swipe per Rinvià" à a destra.
  9. Dopo a ripresa di recuperu, cunnessa u smartphone à u PC è preme i pulsanti: "Mount", "Abilita MTP".

    Questu permette à u dispositariu di determinà u computer cum'è una unità amovibile.

  10. Apri Explorer e copia u pacchettu. omni-4.4.4-20170219-wave-HOMEMADE.zip in a memoria interna di u dispositivo o in a carta di memoria.
  11. Tocca nantu à u pulsante "Disable MTP" e ritornà à a schermata di recuperu principale cù u pulsante "Torna".
  12. Next, cliccate "Install" è specificà u parcorsu di u pacchettu cù u firmware.

    Dopu avè cambiatu u switch "Passa per Confirmu Flash" A diritta, u prucessu di registrazione di Android in a memoria di u dispositiu cumincerà.

  13. Aspettate chì u missaghju sia apparutu "Avutu successu" e riavvià u Samsung Wave GT-S8500 à u novu OS, cliccendu "Rinvià u sistema".
  14. Dopu una lunga inizializazione di u firmware installatu, u smartphone accumarà in a versione Android 4.4.4 modificata.

    Una soluzione cumpletamente stabili chì introduce, dicemu apertamente, un bellu cumunamentu di novu in un dispositivo morale obsolutu!

In conclusione, mi vogliu notà chì i trè metudii di firmware di a Samsung Wave GT-S8500, descrittu sopra, ti permettenu di "rinfrescà" u telefuninu in programmazione. I risultati di e istruzioni sò ancu un pocu sorprendenti in u sensu bonu di a parolla. U dispositiu, malgradu a so vechja avanzata, dopu à u Firmware esegue travaglii moderni assai meritarii, accussì ùn teme micca di sperienze!