Modu Sleep in Windows 10, è ancu altre versioni di stu OS, hè una di e forme di funziunamentu di l'ordinatore, chì a principale caratteristica di cui hè una notevole riduzione di u consumu di energia o a carica di a batteria. Durante una tale operazione di u computer, tutte e informazioni nantu à i prugrammi è i file aperti sò memorizati, è quandu si partenu, rispettivamente, tutte e applicazioni andanu in a fase attiva.
U Modu Sleep pò esse efficace pè i dispositivi portatili, ma per l'utenti di i PC di desktop hè solu inutile. Allora, spessu ci hè una necessità di disattivà u modu di dorme.
U prucessu di disattivà a modalità di dorme in Windows 10
Considerà i modi cù chì pudete disattivà u Modu Sleep cù i lugizii integrati di u sistema operativu.
Metudu 1: Configurazione di "Parametri"
- Premete a combinazione di tasti nantu à a tastiera "Win + I"aprite a finestra "Opzioni".
- Trova un puntu "Sistema" è cliccate nantu à ellu.
- Poi "Power and sleep mode".
- Piazzà u valore "Mai" per tutti l'articuli in a sezione "Sogni".
Metudu 2: Configurate l'elementi di u Pannello di controllo
Un'altra opzione chì vi aiuta à sbarrazzallu di u modu di sonno hè di persunalizà u schema di putere in "Pannello di cuntrollu". Considerà in più dettagliu cum'è questu metudu per fà u scopu.
- Usendu elementu "Start" vai à "Pannello di cuntrollu".
- Piazzà u modu di vista "Icone grandi".
- Trova una sezione "Alimentazione" è cliccate nantu à ellu.
- Selezziunu u modu in u quale lavori è preme u pulsante "Impostà u Schema di Potenza".
- Piazzà u valore "Mai" per articulu "Mettite u computer in u modu di dorme".
Se ùn sapete micca sicuru chì sapete in chì modalità u vostru PC hà fattu u micca, è ùn avete nunda di idea di chì tippu di schema d'alimentazione site avete bisognu di cambià, allora passà per tutti i punti è disattivà u modu di dorme in tutti.
Cusì, pudete disattivà u Modu Sleep, s'ellu ùn hè assolutamente necessariu. Questu vi aiuterà à ghjunghje condizioni di travagliu confortevoli è vi salverà da e conseguenze negative di un uscitu erratu da questu statu PC