Cume cambià l'indirizzu di e-mail di Mail.ru


Windows Task Manager hè una di l'utilità di sistema chì hà funzioni informative. Cù sì, pudete vede applicazioni è processi in esecuzione, determinà a carica di l'hardware di l'urdinatore (processore, RAM, hard disk, adattatore graficu) è assai di più. In qualche situu, stu cumpunente rifiuta di fà funziunate per varie ragioni. Parleremu di a so eliminazione in questu articulu.

Task Manager ùn principia

U scopu di lanciatu a Task Manager hà parechje motivi. Questu hè più spessu a cancellazione o a curruzzione di u file taskmgr.exe situatu in a cartella longu u parcorsu

C: Sistema di Windows 32

Questu accade per l'azione di virus (o antivirus) o di l'usule stissu, chì ha eliminatu in modo erratu u schedariu. Inoltre, l'apertura di u "Manager" pò esse bloccata artificiali da tuttu u listessu malware o un amministratore di sistema.

Dopu, guarderemo i modi per ripristinà l'utilità, ma prima anu cunsigliatu fermamente di cunsultà u PC per a presenza di parassiti è sbarazzallu di elli, siddu detti, sì altrimenti a situazione pò passà dinò.

Per saperne di più: Cumbatisce u virus informaticu

Metudu 1: Politica di Gruppu Locale

Questu strumentu definisce vari permessi per l'utenti di i PC. Questu vale ancu per a Task Manager, chì u lancio di u pò pò esse discupratu cù una sola impostazione fatta in a sezione currente di u editor. Di solitu hè fattu da l'amministratori di sistema, ma un attu di virus pò esse ancu a causa.

Per piacè, avà a notà chì stu snap-in ùn hè micca dispunibile in a edizione di Windows 10 Home.

  1. Avè accesso à "Editor di strategie di gruppu locale" pussibule da a stringa Run (Win + R). Dopu avete principiatu u comando di scrittura

    gpedit.msc

    Spingi Ok.

  2. Apraia in seguitu i seguenti rami:

    Configurazione di l'utenti - I mudelli amministrativi - Sistema

  3. Cliccate nantu à l'elemento chì determina u comportamentu di u sistema quandu premete i tasti CTRL + ALT + DEL.

  4. Ulteriormente in u blocu di dirittu truvamu una posizione cù u nome "Elimina u Task Manager" è cliccate nantu à u dui volte.

  5. Eccu sceglite u valore "Not set" o "Disabled" è cliccate "Applicà".

Se a situazione cù u lance "Dispatcher" ripete o avete una casa "dieci", andate à altre soluzioni.

Metudu 2: Modifichi u registru

Comu avemu dighjà scrittu sopra, l'impostazione di e regule di gruppu ùn pò dà risultati, cume pudete registrà u valore currente non solu in u editor, ma ancu in u registru di sistema.

  1. Cliccate nantu à l'icona di a lente vicina à u bottinu "Start" è in u campu di ricerca inserisci a query

    regedit

    Spingi "Apertu".

  2. Dopu, andate a succursale successiva di l'editor:

    Software Microsoft Windows Versione attuale

  3. In u blocu di dirittu, truvemu u parametru cù u nomu specificatu quì sottu è li cancellemu (clicchja destra - "Elimina").

    DisableTaskMgr

  4. Rinvià u PC per chì e cambiamenti entranu in vigore.

Metudu 3: Aduprà a "Linea di comando"

Se per una qualchì ragione ùn hè micca pussibule di fà una operazione di eliminazione chiave in Editor Editorarriva à u salvamentu "Linea di cumandamentu"currisce cum'è amministratore. Questu hè impurtante, perchè e manipule seguite necessitanu i diritti adatti.

Leggi ancu: Apertura "Linea di cumandamentu" in Windows 10

  1. Avendu aperto "Linea di cumandamentu", inserite u seguitu (pò esse copiatu è incollatu):

    REG DELETE HKCU Software Microsoft Windows Windows CurrentVersion Politiche Sistema / v DisableTaskMgr

    Pressu ENTER.

  2. A quistione ch'è se vulemu realmente cancellà u parametru, inserisci "y" (Sì) è premete torna ENTER.

  3. Rinvià a macchina.

Metudu 4: Ripristinamentu di u schedariu

Purtroppu, restauri un solu file eseguibile. taskmgr.exe Ùn hè micca pussibule, dunque avete da ricurrà à i mezi chì u sistema verifica l'integrità di i file, è in casu di dannu li sostituisce cù u travagliu. Queste sò utilità di console. DISM è Sfc.

Leggi ancu: Recuperà i schedari di sistema in Windows 10

Metudu 5: Risturazione sistema

Tentativi senza successu di ritornu Task Manager A vita pò dighjà chì u sistema hà sperimentatu un grave fallimentu. Eccu da merità u penseru nantu à cume da ripristinà Windows in u statu chì era in prima prima di apparità. Questu pò esse fattu aduprendu un puntu di riparazione o ancu "rimbombà" à u custru di nanzu.

Leggi ancu: Ripristinà Windows 10 à u so statu originali

Conclusione

Riparazione Task Manager I metudi sopra cagiunati puderevanu micca dà u risultatu desideratu da un dannu significativu à i file di sistema. In una tale situazione, solu una reinstallazione completa di Windows aiutarà, è s'ellu ci hè stata una infezione virale, allora formattarà ancu u discu di sistema.