Windows Task Manager hè una di l'utilità di sistema chì hà funzioni informative. Cù sì, pudete vede applicazioni è processi in esecuzione, determinà a carica di l'hardware di l'urdinatore (processore, RAM, hard disk, adattatore graficu) è assai di più. In qualche situu, stu cumpunente rifiuta di fà funziunate per varie ragioni. Parleremu di a so eliminazione in questu articulu.
Task Manager ùn principia
U scopu di lanciatu a Task Manager hà parechje motivi. Questu hè più spessu a cancellazione o a curruzzione di u file taskmgr.exe situatu in a cartella longu u parcorsu
C: Sistema di Windows 32
Questu accade per l'azione di virus (o antivirus) o di l'usule stissu, chì ha eliminatu in modo erratu u schedariu. Inoltre, l'apertura di u "Manager" pò esse bloccata artificiali da tuttu u listessu malware o un amministratore di sistema.
Dopu, guarderemo i modi per ripristinà l'utilità, ma prima anu cunsigliatu fermamente di cunsultà u PC per a presenza di parassiti è sbarazzallu di elli, siddu detti, sì altrimenti a situazione pò passà dinò.
Per saperne di più: Cumbatisce u virus informaticu
Metudu 1: Politica di Gruppu Locale
Questu strumentu definisce vari permessi per l'utenti di i PC. Questu vale ancu per a Task Manager, chì u lancio di u pò pò esse discupratu cù una sola impostazione fatta in a sezione currente di u editor. Di solitu hè fattu da l'amministratori di sistema, ma un attu di virus pò esse ancu a causa.
Per piacè, avà a notà chì stu snap-in ùn hè micca dispunibile in a edizione di Windows 10 Home.
- Avè accesso à "Editor di strategie di gruppu locale" pussibule da a stringa Run (Win + R). Dopu avete principiatu u comando di scrittura
gpedit.msc
Spingi Ok.
- Apraia in seguitu i seguenti rami:
Configurazione di l'utenti - I mudelli amministrativi - Sistema
- Cliccate nantu à l'elemento chì determina u comportamentu di u sistema quandu premete i tasti CTRL + ALT + DEL.
- Ulteriormente in u blocu di dirittu truvamu una posizione cù u nome "Elimina u Task Manager" è cliccate nantu à u dui volte.
- Eccu sceglite u valore "Not set" o "Disabled" è cliccate "Applicà".
Se a situazione cù u lance "Dispatcher" ripete o avete una casa "dieci", andate à altre soluzioni.
Metudu 2: Modifichi u registru
Comu avemu dighjà scrittu sopra, l'impostazione di e regule di gruppu ùn pò dà risultati, cume pudete registrà u valore currente non solu in u editor, ma ancu in u registru di sistema.
- Cliccate nantu à l'icona di a lente vicina à u bottinu "Start" è in u campu di ricerca inserisci a query
regedit
Spingi "Apertu".
- Dopu, andate a succursale successiva di l'editor:
Software Microsoft Windows Versione attuale
- In u blocu di dirittu, truvemu u parametru cù u nomu specificatu quì sottu è li cancellemu (clicchja destra - "Elimina").
DisableTaskMgr
- Rinvià u PC per chì e cambiamenti entranu in vigore.
Metudu 3: Aduprà a "Linea di comando"
Se per una qualchì ragione ùn hè micca pussibule di fà una operazione di eliminazione chiave in Editor Editorarriva à u salvamentu "Linea di cumandamentu"currisce cum'è amministratore. Questu hè impurtante, perchè e manipule seguite necessitanu i diritti adatti.
Leggi ancu: Apertura "Linea di cumandamentu" in Windows 10
- Avendu aperto "Linea di cumandamentu", inserite u seguitu (pò esse copiatu è incollatu):
REG DELETE HKCU Software Microsoft Windows Windows CurrentVersion Politiche Sistema / v DisableTaskMgr
Pressu ENTER.
- A quistione ch'è se vulemu realmente cancellà u parametru, inserisci "y" (Sì) è premete torna ENTER.
- Rinvià a macchina.
Metudu 4: Ripristinamentu di u schedariu
Purtroppu, restauri un solu file eseguibile. taskmgr.exe Ùn hè micca pussibule, dunque avete da ricurrà à i mezi chì u sistema verifica l'integrità di i file, è in casu di dannu li sostituisce cù u travagliu. Queste sò utilità di console. DISM è Sfc.
Leggi ancu: Recuperà i schedari di sistema in Windows 10
Metudu 5: Risturazione sistema
Tentativi senza successu di ritornu Task Manager A vita pò dighjà chì u sistema hà sperimentatu un grave fallimentu. Eccu da merità u penseru nantu à cume da ripristinà Windows in u statu chì era in prima prima di apparità. Questu pò esse fattu aduprendu un puntu di riparazione o ancu "rimbombà" à u custru di nanzu.
Leggi ancu: Ripristinà Windows 10 à u so statu originali
Conclusione
Riparazione Task Manager I metudi sopra cagiunati puderevanu micca dà u risultatu desideratu da un dannu significativu à i file di sistema. In una tale situazione, solu una reinstallazione completa di Windows aiutarà, è s'ellu ci hè stata una infezione virale, allora formattarà ancu u discu di sistema.