I fallimenti in a pruvista à aprire un quadru Excel ùn sì cusì frequenti, ma, comunque, si verificanu dinò. Tali prublemi ponu esse causati sia da u dannu à u documentu, sia da un malfunzionamentu di u prugramma, o ancu à u sistema Windows cum'è u generu. Analizzate e cause specifiche di prublemi cù l'apertura di i schedari, è ancu scopre cume si risolve a situazione.
Cause è Soluzioni
Com'è in ogni mumentu problematicu, a ricerca di una via per scansu da a situazione cù i prublemi quandu apra u libru di Excel, sta in a causa immediata di u so avvenimentu. Allora, prima di tuttu, hè necessariu stabilisce i fattori chì causanu u malfunzionamentu di l'applicazione.
Per capisce a causa di causa: in u schedariu a sè o in prublemi di prugrammu, pruvate à aprite altri documenti in a stessa applicazione. Se sò aperti, si pò concludà chì a causa principale di u prublema hè di dà u libru. S'ellu l'utente ùn si pò aprà ancu, allora u prublema si trova in i prublemi cù Excel o u sistema operativu. Pudete fà un diversu: pruvate à aprite u libru di prublema nantu à un altru dispositivo. In questu casu, a so ritrova di successu rializierà chì tuttu hè in ordine cù u documentu, è i prublemi vanno cercati in un modu differente.
Reason 1: Problemi di compatibilità
A causa più cumuna di fallimentu quandu si apra un quadru di Excel, s'ellu ùn hè micca u dannu di u documentu hè veramente un problema di compatibilità. Ùn hè micca causatu da un fallimentu software, ma cù l'antica versione di u prugramma per l'apertura di i schedari chì sò stati fattu in una versione più nova. In listessu tempu, ci vene à osservà chì ùn tutti i documenti fatti in a nova versione anu avutu prublemi d'apertura in applicazioni precedenti. Invece, a maiò parte di elli ghjunghjenu normalmente. E solu eccezzioni sò quelli in cui sò state introdotte tecnologie chì e vecchie versioni di Excel ùn ponenu travaglià. Per esempiu, i primi istituti di stu prucessore di tavulu ùn puderanu micca travagliare cun riferimenti circolari. Dunque, l'antica applicazione ùn pò micca aprà u libru chì cuntene questu elementu, ma pò lanciate a maiò parte di l'altri documenti creati in a nova versione.
In questo casu, ponu esse solu due soluzioni à u prublema: aprite documenti similari nantu à l'altri computer cù un software aggiornatu, o installate una di e nuove versioni di Microsoft Office nant'à u PC problematicu, invece di scansu.
Ùn ci hè nisunu prublemu inversu quandu si aprenu i documenti creati in vecchie versioni di l'applicazione in u novu prugramma. Dunque, se avete a ultima versione di Excel installata, allora ùn ci sò questioni problematichi in relazione cù a compatibilità quandu aprite i file di prugrammi precedenti.
A separazione, ci vole à dì nantu à u furmatu xlsx. U fattu hè chì hè implementatu solu partendu da Excel 2007. Tutte e applicazioni precedenti ùn ponu travaglià cun ellu per difettu, perchè per loro u furmatu "nativu" hè xls. Ma in questo casu, u prublema cù u lance di stu tipu di documentu pò esse risoltu ancu senza aggiornà l'applicazione. Questu pò esse fattu installendu un patch di spezialità da Microsoft in a vechja versione di u prugramma. Dopu à questu, i libri cù u extensione xlsx apriranu normalmente.
Installate patch
Reason 2: settings incorrect
A volte, a causa di i prublemi à l'apertura di un documentu pò esse una configurazione errata di a configurazione di u prugramma stessa. Per esempiu, quandu provate à aprire un libru di Excel cù un dopu cliccatu dopu cliccà u bottinu di sinistra, si pò vene u messaghju chì seguitu "Errore durante l'infurmazione di un cumandamentu à una applicazione".
Questu lancerà l'applicazione, ma u libru sceltu ùn aprà micca. À u listessu tempu à traversu a tab "File" in u prugrama stessu, u documentu hè aperto in normali.
Nantu à a maggior parte di i casi, stu prublema pò esse risoltu in seguitu modu.
- Vai à la tabulazione "File". Dopu, andate a sezione "Opzioni".
- Dopo a finestra di parametri hè attivata, in a so parte di sinistra andate in a sottusezzione "Avanzate". In a parte diritta di a finestra, cercamu un gruppu di impostazioni. "Generale". Deve cuntene un parametru "Ignorate e dumande di DDE da altre applicazioni". Deve esse marcatu se hè verificatu. Dopu, per salvà a configurazione attuale, cliccate nantu à u bottinu "OK" in fondo à a finestra attiva.
Dopu avè fattu sta operazione, un tentativu duveru clicca per aprite u documentu deve esse cumplitu cù successu.
Reason 3: Configure Mappings
A ragione chì ùn pudete micca fà in un modu standard, chì hè, dopu cliccendu dopu cliccatu nantu à u bottinu sinu di u mouse, aprite un documentu Excel, pò esse causatu da associazioni di file sbagliate. Un signu di stu fattu hè per esempiu un tentatu di lanciatu un documentu in un'altra applicazione. Ma sti prublema pò ancu esse risolutu facilmente.
- Tramite u menu Cumprà vai à Pannello di cuntrollu.
- Dopu, andate a sezione "Programmi".
- In a finestra di configurazione di l'applicazione chì si apre, passate per l'elemento "U scopu di u prugramma di aprite i file di stu tipu".
- Dopu, un listinu sarà custruitu da i tanti tipi di formati chì sò applicate e chjamate l'applicazioni chì li aprono. Ceremu in sta listessa estensioni Excel xls, xlsx, xlsb o ancu altri chì devianu apri in stu prugramma, ma ùn aprono. Quandu sceglite ognuna di sti elezioni in cima à a tavula hè a scritta Microsoft Excel. Ciò significa chì l'impostazione di a partita hè corretta.
Ma, sì una altru applicazione hè specificata quandu selezziunu un tipicu file Excel, ciò indica chì u sistema hè configuratu in modu erratu. Per configurà e impostazioni, cliccate nantu à u bottinu "Cambia u prugramma" in u latu superiore à dirittu di a finestra.
- Di solitu in a finestra "Selezzione di prugramma" U nome Excel hà da esse in u gruppu di software raccomandatu. In stu casu, selezziunate solu u nome di l'applicazione è cliccate nantu à u bottinu "OK".
Ma, per qualchì circostanza ùn era micca nantu à a lista, allora in stu casu cliccate nantu à u bottinu "Revisione ...".
- Dopu tuttu, una finestra di esploratore si aprirà in cui devi specificà a via di u file Excel principale direttamente. Si trova in a cartula à u seguitu indirizzu:
C: Archivi prugrammi Microsoft Office
Invece di u simbulu "No." avete bisognu di specificà u numeru di u vostru pacchetto Microsoft Office. E cumentu di e versioni Excel è i numeri di l'Ufficiu sò i seguenti:
- Excel 2007 - 12;
- Excel 2010 - 14;
- Excel 2013 - 15;
- Excel 2016 - 16.
Una volta dopu avè cambiatu in una cartula appropriata, selezziunu u schedariu EXCEL.EXE (se e extensioni ùn sò micca mostrate, esse chjamate semplicemente EXCEL). Appughjà nantu à u pulsante "Apertu".
- Dopu, tornate à a finestra di selezione di prugramma, induve duvete selezzià u nome "Microsoft Excel" è spingà u pulsante "OK".
- Poi l'applicazione sarà riallettu per aprite u tippu di file selezionatu. Se parechje estensioni di Excel anu u scopu sbagliatu, duverete fà a prucedina sopra per ognunu di elli separatu. Dopu ùn ci sò micca mappaghjoli sbagliati per finisce di travaglià cù sta finestra, cliccate nantu à u pulsante "Chiudi".
Dopu à ciò, i cartulari di Excel anu aperti in direzzione.
Reason 4: i add-ons ùn funzionanu micca correttamente.
Una di e ragioni perchè un quadru Excel ùn inizià pò esse u travagliu sbagliatu di add-ins, chì confliscenu cù a l'altru o cù u sistema. In questu casu, a via d'usciu hè per disattivà u additiu inghjustu.
- Come in a seconda manera di risolve u prublema da a tabulazione "File", andate à a finestra di parametri. Ci truvamu à a sezione Add-ons. À u fondu di a finestra hè un campu "Gestione". Cliccate nantu à ellu è selezziunate u parametru Add-in COM. Pressu u pulsante "Vai ...".
- In a finestra aperta di a lista di i add-ons eliminiamo i caselli di tutti i elementi. Pressu u pulsante "OK". Allora tutti i add-ons piace Com sarà disattivata.
- Provemu à aprire u schedariu dopu cliccà. S'ellu ùn hè aperta, allora a questione ùn hè micca in add-ins, pudete rinnoverà tutti, ma cerca a ragione in un altru. Se u documentu hè apertu normalmente, allora quessa significa chì unu di i add-ons ùn funziona micca correttamente. Per ghjunghje à quale unu, torna à a finestra di i surcrizzione, selezziunu una di e scusa u pressu u pulsante "OK".
- Verificate cume sò documenti aperti. Se tuttu hè bè, allora accende u secondu add-on, ecc., Finu chì ghjunghiamu à quellu chì hà l'inclusione di u quali includenu prublemi cù l'apertura. In questu casu, ci vole à esse spente e ùn sia più attivatu, o megliu ancora, selezendu e cliccanu nantu à u bottinu pertinente. Tutti l'altri add-ons, se ùn ci sò problemi in u so travagliu, pò esse attivatu.
Reason 5: accelerazione hardware
Problemi cù l'apertura di i schedari in Excel si pò fà quandu l'accelerazione hardware hè attivata. Ancu sì u fattore ùn hè micca necessariamente un ostaculu per l'apertura di i documenti. Allora, prima di tuttu, avete bisognu di verificà se hè a causa o micca.
- Andate in a finestra di elezioni Excel ben nota in a sezione "Avanzate". In a parte diritta di a finestra ci cerca un blocu di regolazioni. "Schermu". Hà un parametru "Disattivà l'accelerazione di l'immagine hardware". Piazzà una casella di controllo davanti à ella è cliccate nantu à u pulsante. "OK".
- Verificate cumu sò i file aperti. Se sò aperti in normali, allora ùn cambiate micca e impostazioni. Se u prublema persiste, pudete riavvi l'accelerazione hardware in continuazione è cuntinuà a ricerca di a causa di u prublema.
Motivu 6: dannate u libru
Come annunciatu nanzu, u documentu ùn pò aprà ancu perchè hè dannatu. Si pò indicà chì l'altri libri in a stissa istanza di u prugramma currenu normalmente. Sì ùn pudete micca aprà stu schedariu nantu à un altru dispositivo, allora cun fiducia, pò dì chì a ragione hè in sè stessu. In stu casu, pudete provà à recuperà i dati.
- Lanciate u processore di fogli di calculu Excel per mezu di un cumadru di u desktop o di un menu Cumprà. Vai à la tabulazione "File" è cliccate nantu à u pulsante "Apertu".
- A finestra di lima aperta hè attivata. In essa avete bisognu di andà à u cartulare induve si trova u documentu problema. Selezziunu. Dopu cliccate nantu à l'icona in forma di un triangulu invertitu à fiancu à u bottinu "Apertu". Una lista apparisci induve avete a selezzione "Aprite è riprisentà ...".
- Hà piazzatu una finestra chì offre più azzioni da sceltu. Prima, pruvemu una semplice riparazione di dati. Allora, fate un clic nantu à u pulsante "Ripristinare".
- A procedura di riparazione hè in scena. In u casu di a so rinumazione, si vede una finestra d'informazione, chì ne dighjà a informazione. Hè ghjustu à preme un bottinu "Chiudi". Dopu, salvate i dati recuperati cum'è di solitu - premendu u pulsante in forma di discu in u angulu in alto à sinu di a finestra.
- Se u libru ùn ceda micca à a ripresa in questu modu, allora riturnu a a finestra precedente è cliccate nantu à u pulsante. "Estraggiri i dati".
- Dopu à quessa, un'altra finestra si aprirà in cui vi sarà dumandatu di trasformà e formule in valori o di risturmarle. In u primu casu, tutte e formule in u documentu scappanu, è solu i risultati di i calculi rimarranno. In u secondu casu, un tentatu sarà fattu per salvà e espressioni, ma ùn ci hè nè un successu garantitu. Facemu una scelta, dopu chì, i dati vogliono esse ripristinati.
- Dopu, salvate li cum'è un separatu, cliccendu nantu à u bottinu in forma di dischetto.
Ci sò ancu altre opzioni per recuperà i dati da i libri dannati. Sò discusse in un tema separatu.
Lezione: Cume riparate i file Excel corrotti
Reason 7: Excel corruption
Un altru fattu per chì un prugramma ùn pò aprà micca i file pò esse u so dannu. In questu casu, avete bisognu di riparà. U prucedimentu di recuperu chì seguita hè solu aduabile se avete una cunnessione internet stabile.
- Andà à Pannello di cuntrollu attraversu u pulsante Cumpràcum'è descrittu in precedenza. In a finestra chì si apre cliccate nantu à l'elemento "Uninstall un programma".
- Una finestra si apre cù un elencu di tutte e applicazioni installate in u computer. Cercemu un articulu in esse "Microsoft Excel"selezziunate sta entrata è cliccate nantu à u pulsante. "Cambia"situatu nantu à u pannellu superiore.
- Una finestra per cambià a stallazione in corso si apre. Mette u switch in situ "Ripristinare" è cliccate nantu à u pulsante "Continue".
- Dopu à chì, cunnessione à Internet, l'applicazione sarà aggiornata, è i difetti saranu eliminati.
Se ùn avete micca una cunnessione Internet o per un altra ragione ùn pudete micca aduprà stu metudu, allora in questo casu vi duverà ripristinà cù u discu d'installazione.
Razia 8: prublemi di sistema
A ragione di l'inabilità di aprire u schedariu Excel pò à volte esse difetti cumplessi in u sistema operativu. In questu casu, avete bisognu di fà una serie di azioni per ripristinà a salute di u sistema operativu Windows cum'è in tuttu.
- Prima di tutto, scansite u vostru computer cù una utilleria antivirus. Hè desiderabile di fà quellu cun altri dispositivi chì ùn sò micca garantiti di infettà cù un virus. In casu di truvà oggetti suspetti, seguite e raccomandazioni di l'antivirus.
- Sì a ricerca è a rimozione di virus ùn risolve u prublema, allora cerca di rimborsà u sistema à l'ultimu puntu di riparazione. Hè vera, per avè prufittu di questu opportunità, avete bisognu di creà quellu prima di qualchi prublemi si verificanu.
- Sì queste è altre solu soluzioni à u prublema ùn anu micca avutu un risultatu positiu, allora pudete pruvà a procedura di reinstallà u sistema operativu.
Lezione: Cumu creà un puntu di riparazione di Windows
Comu pudete vede, u prublema di l'apertura di libri di Excel pò esse causata da raghjetti ghjustamente diversi. Pò esse coperti in a corruzione di i file, cum'è in cunfusioni sbagliate o in i prublemi di u prugramma stessa. In certi casi, a causa pò esse ancu u prublema di u sistema operativu. Dunque, per restaureghje piena prestazione hè assai impurtante determinà a causa radice.