Cumu configurà u vostru lettore audio Foobar2000

Foobar2000 hè un lettore di PC potente cun una interfaccia semplice è intuitiva è un menu di configurazione abbastanza flessibile. In realtà, hè a flessibilità di l'impostazioni, in primu postu, è a facilità d'usu, dopu, chì rende stu lettore tantu populare è in dumanda.

Foobar2000 supporta tutti i formati audio attuali, ma più spessu si usa per ascultà l'audio Lossless-WAV (WAV, FLAC, ALAC), perchè i so funzionalità ti permettenu di stringere a qualità massima da sti schedari. In questu articulu parleremu cume di configurà stu lettore audio per a riproduzione di alta qualità, ma ùn ne scurdate di a so trasformazione esterna.

Scaricate l'ultima versione di Foobar2000

Installate Foobar2000

Scaricate stu lettore audio, instalallu nantu à u vostru PC. Ùn hè micca più difficilu di fà chè cù qualchì altro prugramma - basta seguità l'istruzzioni passo-passo di l'installazione guidata.

Presettendu

Avendu a lanciata stu lettore per a prima volta, vedi a finestra di Quick Appearance Setup, in cui pudete sceglie una di 9 opzioni di design standard. Questu hè luntanu da u più passo necessariu, chì e impostazioni di l'apparenza ponu sempre cambiate in u menù. View → Layout → Quick Setup. Tuttavia, da quessa, pudete fà Foobar2000 menu primitivu.

Impostazione di riproduzione

Se u vostru computer hà una scheda audio di qualità alta chì supporti a tecnulugia ASIO, si consiglia di scaricà un driver speciale è u lettore chì garantisce a qualità ottimale di u sonitu per mezu di stu modulu.

Scaricate ASIO Support Plugin

Dopu avè scaricatu stu scartamentu, poniscela in a cartella "Cumpusizioni" situata in a cartella cun Foobar2000 nantu à u discu di u installatore. Fighjate stu schedariu è confermate e so intenzioni cù l'accordu di aghjunghje componenti. U prugramma ripartirà.

Avà avete bisognu di attivà u modulu di Supportu ASIO in u lettore stessu.

Aprite u menu File → Preferences → Playback → Output → ASIO e selezziunate u cumpunente installatu quì, poi cliccate OK.

Adu un passo in alto (File → Preferences → Playback → Output) è in a sezione Dispositivo, selezziunate u dispositiu ASIO, cliccate nantu à Applica, poi in OK.

Stranamente, ma una simile fiura pò trasformà veramente a qualità sonora di Foobar2000, ma i proprietarii di schede audio integrate o dispositivi chì ùn supportanu micca ASIO, ancu ùn desesperanu. A soluzione migliore in stu casu hè di ghjucà a musica intornu à u mixer di sistema. Per ciò chì avete bisognu di u cumpunente di software Kernel Streaming Support.

Scaricate Kernel Streaming Support

Avete bisognu di fà u listessu cun ellu cum'è cù u modulu di Supportu ASIO: aghjunghje à a cartella di "Componenti", lanciate, cunfirma l'installazione è cunnessa in e impostazioni di u lettore nantu à u modu File → Preferences → Playback → Output, truvendu in a lista u dispositiu cù u prefissu KS.

Configurate Foobar2000 per ghjucà SACD

I CD tradizionali chì furniscenu un sonu di qualità alta di registrazioni audio senza a compressione è a distorsione ùn sò più popolari, esse sò lentamente ma sicuru rimpiazzati da u furmatu. SACD. Hè garantitu per furnisce una riproduzione di qualità più alta, dendu a speranza chì in u mondu digitale moderno, audio Hi-Fi ha ancu un futuru. Usendu Foobar2000, un coppiu di plug-in di terze parti è un cunvertitore digitale à analogu, pudete trasformà un computer in un sistema di qualità per ascultà l'audio DSD - u formatu in u quale e registrazioni SACD sò salvate.

Prima di cuntenere à l'installazione è l'installazione, si capisce chì a riproduzione di registrazioni audio in DSD in un computer ùn hè micca impossibile senza decodifica PCM. Purtroppu, questu hè luntanu da u megliu effettu nantu à a qualità sonora. Per eliminà questu inconveniente, a tecnulugia di DoP (DSD over PCM) hè stata sviluppata, cù u principiu di primu è a rappresentazione di una cornice per un bit (fotogramme) cum'è un serie di blocchi multi-bit chì sò capibili per un PC. Questu evita i prublemi associati à a precisione di transcoding PCM, chì hè chjamatu à a mosca.

Nota: Questu metudu di configurazione di Foobar2000 hè adatto solu per quelli chì anu attrezziunamentu speciale - DSD-DACchì sarà prucessu da un flussu DSD (in u nostru casu hè già un flussu di DoP) chì vene da l'unità.

Dunque, scendemu à a messa in situ.

1. Assicuratevi chì u vostru DSD-DAC sia connessu à un PC è chì u sistema hà u software chì serve per fà funziunà bè (stu prugramma pò esse sempre scaricatu da u situ ufficiale di u fabbricante di hardware).

2. Scaricate è installate u cumpunente di software chì serve per ghjucà u SACD. Questu hè fattu cume cù u modulu di Supportu ASIO, chì avemu messu in a cartella radice di u lettore è cuminciatu.

Scaricare Super Audio CD Decoder

3. Aghju avutu bisognu di cunnessione di u situ foo_input_sacd.fb2k-component direttamente in a finestra Foobar2000, dinò, in u stessu modu, hè descrittu sopra per ASIO Support. Truvate u modulu installatu in a lista di componenti, cliccate nantu à ellu è cliccate Applica. U lettore audio riavanu, è quandu ripetite, avete bisognu à confermà i cambiamenti.

4. Aghju avutu bisognu di stallà un'altra utilità chì va in l'archiviu cù u cumpunente di Decodificatore Super Audio CD - eccu ASIOProxyInstall. Installatevi cum'è un altru prugrammu - ghjustu fà u file di installazione in l'archiviu è cunfirmate e so intenzioni.

5. U cumpunente installatu deve ancu esse attivatu in l'impostazioni Foobar2000. Aprite File → Preferences → Playback → Output è in l'elemento Dispositiu, selezziunate u cumpunente chì si vede. ASIO: foo_dsd_asio. Cliccate nantu à l'Applicà, allora OK.

6. Scendite in l'impostazioni di u prugramma à l'elementu sottu: File → Preferences → Playback → Output - → ASIO.

Fate un dopu cliccate foo_dsd_asioper aprite i so impostazioni. Imposta i parametri cumprendu:

In a prima tabulazione (Driver ASIO) hè necessariu selezziunà a periferica chì aduprate per trattà u segnale audio (u vostru DSD-DAC).

Ora, u vostru urdinatore, è cun ellu Foobar2000, sò pronti à ghjucà audio DSD di alta qualità.

Modificà u sfondo è a posizione di i blocchi

Aduprendu strumenti standard Foobar2000, pudete persunalizà micca u schema di culore di u lettore, ma ancu u sfondo, cum'è a mostra di blocchi. Per tali scopi, u prugramma ghjunghje trè schemi, ciascuna chì si basa nantu à diversi componenti.

Interfaccia di l'utente predefinita - Ciò hè ciò chì si aghjusta in a coppa di u lettore.

In più di stu schema di mappazione, ci sò duii: PanelsUI è ColumnsUI. Tuttavia, prima di passà à cambià sti parametri, avete bisognu di decidi quanti schemi (windows) avete bisognu in a finestra Foobar2000. Eghjunghemu chiede assai ciò chì vulete definitivamente à vede è tene sempre l'accessu - questu hè evidentemente una finestra cù un album / artista, una copertina di l'album, forse una playlist, etc.

Sceglite u numeru più adeguatu di schemi in l'impostazioni di u lettore: View → Layout → Quick Setup. A prossima cosa chì ci vole à fà è attivà u modu di edizione: View → Layout → Enable Layout Editing. Cumu

Cliccando nantu à u cliccu giuvule di u mouse nantu à qualsiasi di i pannelli, vedi un menu speciale cun chì pudete edità i blocchi. Questu hà da aiutà persunalizà l'aspettu di Foobar2000.

Installazione di pelli di terze parti

Per un cumandamentu, v'interessa notà chì ùn sò micca pelli o quelli chì sò tali per Foobar2000. Tuttu ciò chì hè distribuitu sottu stu termu, hè una cunfigurazione pronta, chì cuntene in a so composizione un set di plug-in è un schedariu per a personalizazione. Tuttu ciò hè importatu in u lettore.

Se aduprate l'ultima versione di stu lettore audio, cunsiglii cù impurtanza l'usu di temi basati annantu à ColumnsUI, da chì ghjustu à garantisce a migliore compatibilità di i cumpunenti. Una grande selezione di temi hè presentata in u blog ufficiale di sviluppatori di u lettore.

Scaricate temi per Foobar2000

Purtroppu, ùn ci hè nisun mecanismu per l'installazione di pelli, cume altri plug-in. In primu u casu, tuttu dipende da i cumpanti chì cummincianu unu o un altru supplemento. Parchè scruteremo stu prucessu in l'esempiu di unu di i temi di design più popolari per Foobar2000 - Br3tt.

Br3tt theme download
Scaricate i componenti per Br3tt
Scaricate i font per Br3tt

Prima, scompattate u cuntenutu di l'archiu è metti in un cartulare C: Fonti di Windows.

I componenti scaricati sò addizionati in u cartulare pertinente "Componenti" in u cartulare cun Foobar2000 installatu.

Nota: Avete bisognu di copia i prugetti stessi, micca l'archiviu è micca u cartulare in u quali sò situate.

Ora vi vole à creà una cartulina foobar2000skins (Pudete mette in u cartulare cù u ghjocu stessu) in cui vulete copià a cartella xcambiucuntene in l'archiviu principale cù u tema Br3tt.

Run Foobar2000, vedi una piccola finestra di dialogo in cui bisogna selezzione ColumnsUI e cunfirmi.

Dopu avete bisognu di importà u schedariu di configurazione in u lettore, per chì duverete andà à u menù File → Preferences → Display → ColumnsUI selezzione articulu FCL importa e esporta e cliccate Importare.

Specifichi u parcorsu à u cuntenutu di a cartella xchange (per difettu hè quì: C: Archivi prugrammi (x86) foobar2000 foBarb2000 Skins) è cunfirmate l'importazione.

Questu camberà micca solu l'apparenza, ma espà a funzionalità di Foobar2000.

Per esempiu, aduprendu stu shell, pudete scaricà lyrics da a rete, scuppi una biografia è e foto di iscritti. L'accostu di mette e blocchi in a finestra di prugramma hè ancu cambiatu notevolmente, ma a cosa maiò hè chì ora pudete sceglie indipendentemente a dimensione è a posizione di certi blocchi, nascite i più, aghjuntu i più necessarii. Alcune modifiche ponu esse fatte direttamente in a finestra di prugramma, alcune in l'impostazioni, chì, per cunnoscia, sò diventati assai più largu.

Hè tuttu, avete sapete cum'è configurà Foobar2000. Malgradu a so apparente simplicità, stu lettore audio hè un pruduttu molto multifunzionale, in cui tutti i parametri ponu esse cambiati perchè hè praticu per voi. Godite di aduprà è ascoltà a vostra musica preferita.