Cumu fà un reset di u iPhone piena


U prugramma ideali per quelli chì ditturinu di cambià a disposizione in u tempu è introducenu cumplesse frasi di testu incomprensibile. Cù una sola chiave cù Punto Switcher, pudete cambià a disposizione di u serie di lettere inserite in precedenza. Tra l'altro, l'applicazione hà acquistatu una serie di funzioni addizionali, per esempiu, un dizionario integratu di parechji milioni di parole è un diario in cui e parole d'accessu è parole scritte in precedenza sò salvate.

Lezione: Cumu disattivà Punto Switcher

Commuta i layout di a tastiera

A funzione più basica di u prugramma, chì, cun una configurazione adatta, pò esse à tempu un assistente è un nemicu. A chiave (Pausa) cambia sia u layout di u testu appena entratu sia a selezzione. L'azione hè accumpagnata da un sonu tipicu. Accendi l'applicazione permette ancu di rimpiazzà a combinazione di sistema per u cambiamentu di layout (Alt + Shift) cù una tonalità.

Punto Switcher diventa un avversariu quandu a funzione Autoswitch hè abilitata o quandu a Autocorretta hè configurata in modu erratu. Fortunatamente, pudete definisce prugrammi di eccezioni, stabilisci certe condizioni per cambià layout, o disinnà cum'è uni.

Correzione di l'errore è Autocorrection

L'applicazione mette à l'urigine a vostra scrittura è ripararà i difetti minori in u set manuale: doppia lettere maiuscole, abbreviazioni o inclusione accidentale di u registru di capitale. Tutte e condizioni di trigger, sò impostate in l'impostazioni.

A funzione Autocorretta sarà assai utile cun l'imaginazione adatta. Quì pudete persunalizà ogni cumbinazione chì si trasforma in frasi a pienu cume scrivendu.

Registrazione u cambiamentu è transliterazione

Se per qualchì ragu u testu di travagliu hè scrittu cù u "Caps Lock" annantu à u listinu, cù stu prughjettu tuttu hè fissable. A combinazione di tasti di basa Alt + Rottu cambia u registru di u fragmentu selezionatu, eliminendu a necessità di richmarà l'utente.

Un'altra combinazione di base permette a transliterazione di u testu selezziunu in una secunna.

Sutitu i numeri cù u testu

Questu hè dighjà impopulare (ancu a cullaburità di tastiera per cambià a hè micca impostata), ma una caratteristica uguale utile di u prugramma. Traduce qualsiasi numeru in quantità in parole.

Salvà i testi scritti

In Punto Switcher ci hè un'opportunità di tene un diario in cui tutti i testi digitati sò salvati. Questu hà da salvà l'utente da a perdita di testi scritti, è da dimenticà password.

Naturalmente, per scopi di sicurezza, pudete piazzà una password per l'apertura, oltre à definisce u periodu di conservazione è a lunghezza di u testu minimu.

Benefiti:

  • Suscuglie cumplettamente a lingua russa;
  • Tutte e funzioni sò accuratamente configurate: tasti d'accessu, condizioni di trigger, eccezioni, e più;
  • U sviluppu hè fattu sottu à l'ala di Yandex, cusì l'aggiornamenti per i novu sistemi sò liberati abbastanza rapidamente.

Inconvenienti:

  • Firmware da Yandeh: l'imposizione di publicità durante l'installazione, è l'elementi di menù cù i ligami versu utilità di terze parti;
  • A volte si prende l'azzione di l'applicazioni in cui tipografia hè effettuata;
  • Per difettu (cun ​​a funzione Autoswitch) vive a so vita;
  • Ùn tolisce micca analoghi è causà errori quandu hè adupratu simultaneamente.

U prugramma hè un aiutu grande è un strumentu indispensabile per i rewriters è copywriters di tutte e bande. Quandu scrive, salva assai nervi, ma ùn pò esse raccomandatu à tutti, solu à quiddi chì travaglianu assai cù i testi. Sfurtunatamente, hè capace di causà pendii di certi ghjochi è applicazioni, è hè ancu assai male amici cun simulatori di tastiera (i risultati ùn sò micca contati).

Scaricate Punto Switcher per Free

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Cumu disabilitare Punto Switcher Switcher Orfo Commutatore di chiavi Modificà u layout di tastiera in Windows 10

Share l'articolo in reti sociali:
Punto Switcher hè un pruduttu software da Yandex chì esegue a cambiazione automatica di a disposizione di a tastiera durante a scrittura.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Yandex
Costu: Free
Dimensione: 2 MB
Lingua: russo
Versione: 4.4.2.331