I router da ASUS sò considerati tra i migliori: sò facili da configurà è funzionanu abbastanza stabilmente. A propositu, in questu ultimu, aghju cuncessu personalmente quandu u mo router ASUS travagliò per 3 anni sia in calore, sia in u fretu, stesi in qualchì parti da u tavulu à u pavimentu. Inoltre, aghju avutu lavoratu ancu di più se ùn avessi micca cambiatu u fornitore, è cun u router, ma chì hè un'altra storia ...
In questu articulu mi vogliono dirà un pocu di a cunfigurazione di una cunnessione Internet L2TP in u router ASUS RT-N10 (da cunceptu, a configurazione di tali cunnessione hè utile chì avete Internet da Billline (almenu, prima ancu quì era ...)).
È cusì ...
U cuntenutu
- 1. Connettu u router à u computer
- 2. Inserite e impostazioni di u router Asus RT-N10
- 3. Configurate a Connessione L2TP per Billine
- 4. Configurazione di Wi-Fi: password per l'accessu di rete
- 5. Configurazione di un laptop per cunnessu à una rete Wi-Fi
1. Connettu u router à u computer
Di solitu, questu prublemu si faci raramente, tuttu hè abbastanza sèmplice.
A lu zitellu di u router ci sò parechje uscite (da sinistra à destra, foto in basso):
1) uscita antenna: senza commentu. In ogni casu, eccettu per lei ùn pò micca attaccà nunda.
2) LAN1-LAN4: sti uscite sò pensate per cunnesse à i computer. In listessu tempu, 4 urdinatori ponu esse cunnessi per mezu di un filu (coppia di torti). Un cavu per cunnessione di un urdinatore hè inclusu.
3) WAN: connettore per cunnessione di u cavu Internet da u vostru ISP.
4) Output per l'alimentu.
U schema di cunnessione hè illustratu in a figura in basso: tutti i dispositivi in l'appartamentu (u laptop via Wi-Fi, u computer cablatu) sò cunnessi à u router, è u router se cunnessu à Internet.
Di fatti, oltre à u fattu chì tutti i dispositivi da una cunnessione tali ghjunghjenu à l'accessu à Internet, esse sarà sempre situatu in a rete generale generale. Grazie à sta, pudete trasferisce liberamente i file tra i dispositivi, creà un servitore DLNA, etc. In generale, una cosa pratica.
Quandu tuttu u articulu hè cunnessu in ogni locu, hè ora di andà à l'impostazioni di u router ASUS RT-N10 ...
2. Inserite e impostazioni di u router Asus RT-N10
Questu hè megliu fattu da un computer stazionaru chì hè cunnessu à u router cù un filu.
Aprite u navigatore, preferibilmente Internet Explorer.
Andate à u seguitu indirizzu: //192.168.1.1 (in rari casi, pò esse //192.168.0.1, com'è chì capisciu, dipende da u firmware (software) di u router).
Dopu, u router ci deve dumandà à inserisce una password. A password predefinita è u login sò i seguenti: admin (in piccole lettere latinu, senza spazi).
Se tuttu hè inseritu in modo currettu, avete a carica a pagina cù i cunfigurazioni di u router. Andemu à elli ...
3. Configurate a Connessione L2TP per Billine
In principiu, pudete andà immediatamente à a sezione "WAN" impostazioni (cum'è in a screenshot sottu).
In u nostru esempiu, vi verrà mostratu cume configurà un tipu di cunnessione cum'è L2TP (in generale, i parametri di base ùn sò micca assai diversi da, per esempiu, PPoE. E quì è quì, avete bisognu inseritu u vostru login è password, indirizzu MAC).
Dopu scrivu cun una colonna, secondu u screenshot sottu:
- Tipu di cunnessione WAN: sceglite L2TP (avete bisognu di sceglie u tippu basatu annantu à cume urganisce a rete di u vostru fornitore);
- A scelta di portu IPTV STB: avete bisognu di specificà a portu LAN à a quale u vostru top box di TV IP hè connectatu (se ne hè);
- abilite UPnP: selezziunu "sì", stu serviziu ti permette di truvà automaticamente per cunnessu qualchi dispositivi in a rete locale;
- Uttenite l'indirizzu IP WAN automaticamente: selezziunu "sì".
- cunnesse automaticamente à u servore DNS - cliccate ancu l'elementu "sì", cum'è in figura in sùbbitu.
In a sezione di configurazione di u cuntu, hè necessariu inserisce a password di l'utente è l'urdinatore furnitu da u vostru ISP dopu a cunnessione. Di solitu specificatu in u cuntrattu (pudete specificà in u supportu tecnicu).
L'elementi rimanenti in sta sottusezzione ùn ponu micca esse cambiate, lasciate u default.
In u fondu di a finestra, ùn vi scurdate di specificà "Heart-Best server o PPPTP / L2TP (VPN)" - tp.internet.beeline.ru (sti informazioni ponu esse chiarite in l'accordu cù u fornitore di connessione Internet).
Hè impurtante! Alcuni fornitori vinculanu l'indirizzi MAC di l'utenti chì sò cunnessi (per una protezione supplementare). Se avete un tale fornitore - allora avete bisognu in a colonna "Indirizzu MAC" (foto di sopra) - inserite l'indirizzu MAC di a scheda di rete à a quale era in cunnessu u fili di l'ISP (cumu scopra l'indirizzu MAC).
Dopu, cliccate nantu à u "applica" e salvate e configurazione.
4. Configurazione di Wi-Fi: password per l'accessu di rete
Dopu chì tutte e impostazioni sò state fatte - in un computer stazziunale chì hè cunnessu per mezu di un filu - Internet hè statu appiurtu. Rimango l'impostazzione di Internet per dispositivi chì saranu cunnessi cun Wi-Fi (bè, stabilisci una password, naturalmente, affinchì l'intera porta ùn utilizza micca u vostru Internet).
Vai à l'impostazioni di u router - "rete senza filu" tabulazione cumuni. Eccu quì, interessu parechje linee impurtanti:
- SSID: quì inserisci ogni nomu di a vostra rete (li vedete quandu vo vulete cunnesse da un dispositivo mobile). In u mo casu, u nome hè sèmplice: "Autoto";
- Nascondi SSID: opzionale, lascia "no";
- Modu di rete senza filu: tene u "difettu" automatica per difettu;
- Larghezza di u canale: ùn ci hè dinò sensu di cambià, lascià u difettu di "20 MHz";
- Canale: metti "Auto";
- Canale allargatu: ùn cambiate micca (sembra è ùn pò esse cambiatu);
- Metodo di autenticazione: quì necessariu mette "WPA2-Personale". Questu metudiu ti permetterà di chiudere a rete cù una password per chì nimu pò accede à u so (naturalmente, eccettu per voi);
- Chiave Pre-WPA: inserite a password per l'accessu. In u mo casu, hè prossimu - "mmm".
I restanti colonne ùn ponu micca toccà, lascendu in modu predefinitu. Ùn vi scurdate di cliccà nantu à u "applica" per salvà e impostazioni fatte.
5. Configurazione di un laptop per cunnessu à una rete Wi-Fi
Vogliu spiegà tuttu per passi
1) Andate prima à u pannellu di cuntrollu à u seguitu indirizzu: Pannello di cuntrollu Rete è Internet Duvete vede parechji tippi di cunnessione, avemu interessatu à "cunnessione senza filu". S'ellu hè grigiu, allora accende cun tatu chì diventa coloratu, cum'è in l'imagine sottu.
2) Dopu, tene a cura di l'icona di a rete in u bande. Sì sì azzottu sopra a'sta, vi deve informà chì esiste cunnessioni dispunibuli, ma finu à u portatile ùn hè micca cunnessu à nunda.
3) Cliccate nantu à l'icona cù u bottinu di sinistra è selezziunate u nome di a rete Wi-Fi specificata in l'impostazioni di u router (SSID).
4) Successivamente, inserite a password per l'accessu (ponu ancu in l'impostazioni di a rete wireless in u router).
5) Dopu, dopu, u vostru teppaghju vi informa chì ci hè accesso à Internet.
A quessa, a configurazione di Internet da Billine in u router ASUS RT-N10 hè stata cumpleta. Speru chì aiuterà i utilizatori principianti chì anu centu di domande. E listessu, i servizii di spicialisti in a configurazione di u Wi-Fi ùn sò micca accussì economici à oghje, è pensu chì sia megliu prima pruvà di stallà una cunnessione solu di pagà.
Tuttu u megliu.
PS
Pudarete esse interessatu à un articulu nantu à ciò chì si pò fà se u laptop ùn cunnesse micca à a Wi-Fi.