Installà Windows 7 da un drive flash

Cumu i netbooks sò venduti, è i drive per lettura di dischi falliscenu, a questione di l'installazione di Windows da un drive USB hè sempre più impurtante. In realtà, cumu installà Windows 7 da un drive flash è sarà discupratu. In questo manuale si presentanu parechje maniere per creà una unità flash USB di avviatore cù Windows 7, u prucedimentu di stallà u sistema operativo nantu à u vostru computer hè descrittu in dettu in l'articolo Installazione di Windows 7.

Vede ancu:

  • Setup BIOS - boot da un drive flash, Programmi per a creazione di unità flash aviabile e multi-boot

U modu più faciule per installà Windows 7 da un drive flash

Questu metudu hè adatta in a maiò parte di i casi è hè assai simpatica per chiunque, cum'è un utilizatore di computer novizio. Ciò chì avemu bisognu hè:
  • Imagine ISO di un discu cù Windows 7
  • Utilità di Microsoft Windows 7 USB / DVD Tool di download (pò esse scaricatu quì)

Capiscu chì avete gia una immagine di u discu di installazione di Windows 7. In quant'à, allora pudete fà da u CD originale cù u software di imaging di discu terzu parti, per esempio Daemon Tools. O micca originale. U scaricelu nantu à u situ di Microsoft. O no in u so situ web 🙂

Unità flash d'installazione cù Windows 7 cù Microsoft utilità

Dopu avete installatu l'utilità scaricata è u lanciatu, vi sarà dumandatu:
  1. Selezziunu u caminu di u schedariu cù l'installazione di Windows 7
  2. Selezziunu una futura unità di memoria flash avendu abbastanza volume
Cliccate "Avanti", aspettate. Se tuttu va bè, allora vedemu una notificazione chì l'azionatore di USB flash di bootable cù Windows 7 hè prontu è pò esse adupratu.

A creazione di un drive flash d'installazione Windows 7 in a linea di cumunicu

Cunnessu l'unità flash USB à u computer è lanciamu a linea di cumunicazione cum'è amministratore. Dopu à chì, in a riga di cume, inserisci u comando DISKPART e premete Invescia. Dopu un pocu tempu, una linea apparirà per entrà i cumandi di u prugramma diskpart, in questu entreremo i cumandi necessarii per formattà l'unità flash USB per creà una partizione d'avvio in esse per installà Windows 7.

Fighjate DISKPART

  1. DISKPART> lista di discu (In a lista di dischi connessi à u computer, vedi u numeru sottu à u quale a tua unità flash hè situata)
  2. DISKPART> seleziona u discu NUMBER FLASH
  3. DISKPART>pulitu (quessa vi rimuove tutte e partizioni esistenti nant'à u drive di Flash)
  4. DISKPART> crea una partizione primaria
  5. DISKPART>selezziunate a partizione 1
  6. DISKPART>attivu
  7. DISKPART>u formatu FS =NTFS (formattazione di una partizione di l'unità flash in u sistema di file) NTFS)
  8. DISKPART>assignare
  9. DISKPART>uscita

U passu successivu hè di creà un record di boot di Windows 7 in a sezione appena creata di u drive flash. Per fà quessa, inserite u comando in a riga di cume CHDIR X: boot induve X hè a lettera di u CD cun Windows 7 o a lettera di l'immagine montata di u discu di installazione di Windows 7.

U comandamentu seguente hè necessariu:bootsect / nt60 z:In questu cumandamentu, Z hè a lettera curretta à a vostra unità di avvallamento. E l'ultimu passu:XCOPY X: *. * Y: / E / F / H

Stu cumpru ripararà tutti i file da u discu d'installazione di Windows 7 in l'unità flash USB. In principiu, pudete fà senza a linea di comando. Ma solu in casu: X hè a lettera di u discu o l'image montata, Y hè a lettera di u vostru discu d'installazione di Windows 7.

Dopu a copia hè finita, pudete installà Windows 7 da l'unità di memoria flash aviazione creata.

Unità flash USB di avvio di Windows 7 cù WinSetupFromUSB

Prima ci vole à scaricà è installà WinSetupFromUSB da Internet. U prugramma hè liberu è pudete truvà faciule. Connettu l'unità flash USB è esegui u prugramma.

Formattà l'unità di flash

Selezziunate a lista di l'unità cunnesse, selezziunate u discu USB desideratu è premete u bottinu di Bootice. In a finestra chì si vede, ancu, selezziunu l'unità flash desiderata è cliccate "Esegu Formatu", selezziunu a modalità USB-HDD (Single Partition), u sistema di lima è NTFS. Attendu chì a fine di u furmazione sia finita.

Crea un settore di boot per Windows 7

Sceglite u tippu di registru di boot da u drive

In u prossimu tappa, avete bisognu di fà u drive di flash lampadore. In Bootice, cliccate Procesate MBR è selezziunate GRUB per DOS (pudete sceglie MBR di Windows NT 6.x, ma sò abituatu à travaglià cun Grun per DOS, è ancu bellu per creà un lettore di funzioni multi-boot). Cliccate Install / Config. Quandu u prugramma hà da riportà chì u settore di l'avvio di MBR hè statu scrittu, pudete chjude u Bootice è ritornà in WinSetupFromUSB.

Assicuremu chì scelemu u drive flash chì avemu bisognu, tuccà a casella accantu à Vista / 7 / Server 2008, ecc., È cliccate nantu à u pulsante cù l'ellipsi mostra in ellu, specificate u caminu à u discu di installazione di Windows 7 o u so discu montatu. Immagine ISO. Ùn ci hè altra azzione necessaria. Cliccate GO e aspettate finu chì l'iniziu di installazione di Windows 7 hè pronta.

Cumu installà Windows 7 da una unità flash

Se vulemu installà Windows 7 da una unità flash USB, allora anu prima tuttu ch'è in avè a certi casu chì quandu avvi u vostru computer per accende da u drive USB. In certi casi, questu accade automaticamente, ma si tratta di casi abbastanza rari, è sì ciò ùn vi hè casu, allora hè ora di entrà in u BIOS. Per fà quessa, subitu dopu à accende u computer, ma prima di avè u sistema operativu, bisognu à premete u pulsante Delu o F2 (à volte ci sò altre opzioni, di solitu e informazioni nantu à ciò chì si clicanu hè scrittu nant'à u schermu di u computer).

Dopu avete viste a schermata BIOS (in a maggior parte di i casi, u menu hè in lettere bianche nantu à un fondo blu o grisgiu), trova l'elemento di menu Avanzate Impostazioni o Impostazioni di Boot o Boot. Allora cercate l'argumentu First Boot Device è vede se hè pussibile posà un boot da una unità USB. S'ellu ci hè - setatu. In caso dimentu, è ancu s'ellu hà fattu micca sceglie a prumessa opzione di boot da l'unità flash USB, cerca l'argumentu di i Dischi Difficili è selezziunate u discu USB USB di bootable cù Windows 7 in un primu puntu, dopu in u First Device Boot Salvà e impostazioni è ripartite u computer. Subitu dopu à a ripartizione di u computer, u prucessu di stallazione di Windows 7 deve inizia da u drive USB.

Puderete leghje nantu à una versione più pratiziale di l'installazione di Windows da i media USB: Cume creare un drive USB flash aviabile