Cume scopre l'indice di prestazione di l'ordinatore in Windows 10

L'installazione di u cunduttori hè un passu impurtante in a impegni di ogni computer. Hè assicurendu u correttu di u funziunamentu di tutti i elementi di u sistema. Un puntu impurtante è a scelta di software per e schede video. Questu prucessu ùn deve micca esse lasciatu à u sistema operativu; bisogna fà quellu manualmente. In questu articulu vedemu cume sceglie è installà i driver per a scheda video ATI Radeon Xpress 1100.

Parechji modi per stallà i driver ATI Radeon Xpress 1100

Ci sò parechje maniere per installà o aghjurnà i driver in un adattatore video ATI Radeon Xpress 1100. Pudete fà quellu manualmente, aduprà un software diversu o aduprà strumenti reguli di Windows. Consideremu tutti i metudi, è si sceglie u più conveniente.

Metudu 1: Scaricate i driver da u situ ufficiale

Un di i migliori modi per stallà u software chì serve per un adattatore hè da scaricà nant'à u situ web di u fabbricante. Quì pudete truvà i più recenti driver per u vostru dispositivo è u sistema operativu.

  1. Andate à u situ ufficiale di AMD è in cima di a pagina truvate u pulsante "Driver è Supportu". Cliccate nantu à sta.

  2. Sbullite un pocu. Puderete vede dui blocchi, unu di i quali hè chjamatu "Selezzione di cuntrollu manuale". Quì ci vole à specificà tutte e informazioni nantu à u vostru dispositivo è u sistema operativu. Dai un ochju à ogni articulu in più dettu.
    • Passu 1: Grafica Motherboard Integrata - specificà u tipu di scheda video;
    • Passu 2: Serie Radeon Xpress - serie di dispositivi;
    • Passu 3: Radeon Xpress 1100 - mudellu;
    • Passu 4: Specifichi u vostru sistema operativo quì. Se u vostru sistema ùn hè micca listatu, selezziunate Windows XP è u prufessu di bit impurtatu;
    • Passu 5: Basta à preme u pulsante "Mostra i risultati".

  3. In a pagina chì si apre, vedete i più recenti piloti per questa scheda video. Scaricate u software da u primu elementu - Catalyst Software Suite. Per fà quessa, cliccate solu nantu à u pulsante. Scaricate u nome di u prugramma

  4. Dopu avè scaricatu u lugiziale, fate u so. A finestra s'è aperta in cui devi specificà a situazione duve sarà installatu u software. Hè cunsigliatu di ùn cambiate micca. Poi cliccate "Install".

  5. Aspì aspettate finu à chì l'installazione hè completa.

  6. U passu successivu hè di aprire a finestra d'installazione di Catalyst. Selezziunate a lingua d'installazione è cliccate "Prossimu".

  7. Allora pudete sceglie u tippu di installazione: "Veloce" o "Custom". In u primu casu, tuttu u prugrammu raccomandatu sarà installatu, è in u secondu, vi puderete à sceglie voi i cumpunenti. Ùn vi cunsigliamo di sceglie una installazione rapida se ùn sapete micca certu ciò chì avete bisognu. Poi specificate u locu induve u centru di cuntrollu di l'adattatore di video sarà installatu, è cliccate "Prossimu".

  8. A finestra si aprirà induve avete accettatu l'accordu di licenza. Cliccate nantu à u bottinu pertinente.

  9. Ùn reste chì aspettà chì u prucessu di stallazione sia finitu. Quandu tuttu hè prontu, riceverete un messaghju nantu à l'installazione di u prugramma, è pudete vede i dettagli di l'installazione cliccendu nantu à u pulsante "Vede u log". Cliccate "Fatti" è ripartisce u vostru computer.

Metudu 2: Software corporativo da u sviluppatore

Ora vedemu cumu per installà i driver in un prugramma AMD speciale. Questu metudu hè un pocu più pratice da aduprà, è ancu pò pudè cunviglià sempre l'aggiornamentu di a scheda video cù questu utilità.

  1. Ritornu à u situ AMD è in a zona superiore di a pagina trova u bottinu "Driver è Supportu". Cliccate nantu à sta.

  2. Scorri giù è truvà u blocu. "A rilevazione automatica è l'installazione di i driver"cliccate "Download".

  3. Aspettate finu à a fine di u prugramma di scaricà è lanciate. Apparirà una finestra induve avete bisognu di specificà a cartella duve l'installazione di questu utilità. Cliccate "Install".

  4. Quandu l'installazione hè cumpletata, a finestra di prugramma principale apre è aprendo a scansione di u sistema, durante a quale a tua scheda video hè rilevata.

  5. Appena si truverà u prugrammu chì serve, duverete mette à u vostru duie tipi di installazione: Install Install è "Installazione personalizzata". È a differenza, cume hà dettu sopra, hè chì l'installazione esplicita livrà di modu indipendente tutti i prugrammi consigliati, è quellu chjamatu cumandatu vi permetterà di sceglie i componenti da installà. Hè megliu à sceglie a prima opzione.

  6. Ora avete solu aspettà finu chì u prucessu di stallazione di u lugiziale hè finitu, è ripartite u computer.

Metudu 3: Prugrammi per l'aggiornamentu è l'installazione di i driver

Ci sò ancu prugrammi speciali chì auturizzanu automaticamente i driver per u vostru sistema, basatu annantu à i parametri di ogni dispositiu. Questu metudu hè praticu perchè pudete installà un software micca solu per ATI Radeon Xpress 1100, ma dinò per tutti l'altri componenti di u sistema. Inoltre, usando un software addizionale, pudete fà tracciata facilmente tutti l'aggiornamenti.

Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver

Unu di i prugrami più difficili è DriverMax. Si tratta di un prugrammu abbastanza semplici è pratticu chì hà l'accessu à una di e più basse banche di dati di piloti. Prima di installà un novu software, u prugramma crea un puntu di riparazione, chì vi permetterà di fà una copia di backup in casu chì qualcosa và male. Ùn ci hè nunda di superfinu, è hè per questu chì DriverMax hè amatu da l'utenti. Nantu à u nostru situ, truverete una lezione nantu à cumu l'upigrafia u software di a scheda video cù u prugramma specificatu.

Per saperne di più: Aggiornà i driver per e schede video cù DriverMax

Metudu 4: Ricercà i prugrammi per ID identificatore

U metà chì seguita ti permetterà di fà stallà rapidamente è facilmente i driver in ATI Radeon Xpress 1100. Per dà a sente, basta truvà u ID unicu di u vostru dispositivo. Per u nostru adattatore video, i seguenti indicatori valenu:

PCI VEN_1002 & DEV_5974
PCI VEN_1002 & DEV_5975

L'informazioni nantu à l'ID saranu utili in siti speciali chì sò pruposti per ricercà un software per i dispositivi per u so identificatore unicu. Per le istruzioni dettagliate di fassi nantu à cumu scopra u vostru ID è cume per installà u driver, veda a lezione qui seguita:

Leggi più: Cercate i driver per ID hardware

Metudu 5: Mediu Regular di Windows

Ebbene, l'ultimu metà chì cunsideremu hè d'installà un software chì utilizza strumenti Windows standard. Ùn hè micca u mezu più conveniente per ricercà i driver, perchè vi propemu di esse adupratu solu in casu chì ùn puderete micca truvà u software necessariu manualmente. U vantaghju di stu metanu hè chì ùn avete micca bisognu di applicà à qualsiasi prugramma addizionale. Nantu à u nostru situ, truvate un materiale spaziale in quantu à l'installazione di i driver in l'adattatore video cù l'utili standard di Windows:

Per di più: Installazione di i piloti cù l'utili standard di Windows

Hè tuttu. Cumu si pudete vede, stallà u software necessariu per ATI Radeon Xpress 1100 hè un prucessu simulu. Speremu chì ùn avete nisunu prublemi. In casu chì qualcosa vene male o avete qualchì domanda, scrivevi in ​​i commenti è simu piacenti di risponde à voi.