Se Excel autosave hè abilitatu, allora u prugramma salva periodicamente i so schedari temporali in un cartulare specificu. In casu di circunstanze impurtate o malfunzionamenti di u prugramma, ponu esse risturati. Per difettu, a autosave hè attivata à intervalli di 10 minuti, ma pudete cambià stu periodu o disattivà questu spettaculu cumunu.
Di regula, dopu à i fallimenti, Excel cù a so interfaccia invita l'utente à fà una procedura di recuperu. Ma in certi casi, hè necessariu travaglià cun file temporaneu direttamente. Allora hè necessariu sapè induve sò situate. Facemu trattà cun questu.
Ubicazione di i file temporanei
Sò subitu subitu dì chì i schedari temporali in Excel sò divisi in dui tipi:
- Elementi di autosave;
- Libri senza scansu.
Dunque, ancu se ùn avete micca attivatu u salvatatu automaticu, avete sempre a opzione di ripristinà u libru. Hè vera, i schedari di sti dui tipi sò situati in vari cartulari. Amparemu induve sò situati.
Posa in Autosave Files
A difficoltà di specificà un indirizzu specificu hè chì in diversi casi ci ponu esse micca solu una versione diversa di u sistema operativu, ma dinò u nome di u account di l'utente. È l'ultimu fattore determina ancu una cartulina incù l'elementi avemu bisognu. Fortunatamente, ci hè un modu universale per ognunu di scopre sta infurmazione. Per fà quellu, seguite sti passi.
- Vai à la tabulazione "File" Excel. Cliccate nantu à u nome di a sezione "Opzioni".
- A finestra Excel Vai à la sottusezzione "Salvà". In a parte diritta di a finestra in u gruppu di impostazioni "Salvà libri" necessità di truvà u parametru "Dati di directory per riparazioni auto". L'indirizzu specificatu in stu campu indica u cartulare induve si trovanu i schedari temporanei.
Per esempiu, per i utilizatori di u sistema operativu Windows 7, u mudellu di l'indirizzu sarà cumpratu:
C: Utenti di u nomu AppData Roaming Microsoft Excel Excel
Naturalmente, invece di u valore "username" Avete bisognu di specificà u nome di u vostru contu in sta istanza di Windows. Tuttavia, se fate tuttu cum'è descrittu in sopra, allora ùn avete micca bisognu di sostituisce qualcosa di più, postu chì u chjassu cumpletu cù a cartella sarà visualizatu in u campu pertinente. Da quì puoi copià è incolla in Esploratore o fate qualsiasi altra azzione chì cunsiderate necessariu.
Attentu! A situazione di i file autosave per l'interfaccia di Excel hè ancu impurtante da vede perchè pussesse esse cambiata manualmente in u campu "Ripristu autumaticu di recuperu di dati", è cusì pò esse accadutu nant'à u mudellu specificatu sopra.
Lezione: Cume avete a so stalla in Excel
Piazzà libri senza salvà
Un pocu più cumplicatu hè u casu di i libbra chì ùn sò micca configurate a autosave. L'indirizzu di a situazione di conservazione di sti schedari per l'interfaccia di Excel si pò truvà solu cù una simulazione di a prucedura di recuperu. Ùn si trovanu micca in un cartulare Excel separatu, cum'è in u casu precedente, ma in un unicu cumunu per salvà i file senza salvà di tutti i prudutti di software Microsoft Office. I libri senza salvà si truveranu in u cartulare chì si trova in u mudellu chì seguita:
A C: Utenti U nominu AppData Uvori Locali Microsoft Office U UnsavedFiles
Invece di valore "Username", cum'è a volta precedente, avete bisognu di sostitu u nome di u cuntu. Ma se riguardu a situazione di i schedari autosave ùn aghju micca avutu a cunsegna di u nome di u cuntu, perchè pudemu avè l'indirizzu cumpleta di u cartulare, allora in questo casu avete bisognu di sapene.
Truvà u nomu di u vostru contu hè abbastanza sèmplice. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante "Start" in u angulu inferiore sinistra di u schermu. In cima di u pannellu chì vene, u vostru account sarà listatu.
Basta sostitu lu in u mudellu invece di l'espressione. "username".
L'indiricazione risultante pò, per esempiu, esse inserita in Esploratoreper andà à u cartulare desideratu.
Sì avete bisognu di aprire u locu di conservazione di i libri senza salva creati in stu computer sottu un altru account, pudete truvà a lista di nomi d'utenti seguendu sti istruzioni.
- Aprite u menu "Start". Passà per l'elemento "Pannello di cuntrollu".
- In a finestra chì si apre, andate in a sezione "Aghjunghje e cancellà i registri di l'utente".
- In a nova finestra, ùn ci hè micca bisognu d'azione. Dunque, pudete vede ciò chì i nomi d'utenti in stu PC sò dispunibuli è sceglite unu di quelli più adatti per uttene per andà à u cartulare di l'archiviu di e cartile Excel non salvate, sostituendu l'espressione in u mudellu di indirizzu. "username".
Cum'è ghjunghiatu in precedenza, a situazione di conservazione di i libri non saluti pò esse truvata simulendu a prucedura di recuperu.
- Vai à u prugramma Excel in a tab "File". Dopu, andate a sezione "Dettagli". In a parte diritta di a finestra cliccate nantu à u bottinu. Cuntrollu di versione. In u menu chì si apre, selezziunate l'elemento "Ripristinà i libri salvi".
- A finestra di ripresa si apre. È aprite esattamente in u cartulare induve i schedari di i libri salvi. Ùn pudemu selezziunà a barra di indirizzu di sta finestra. U so cuntenutu hè l'indirizzu di u cartulare induve ci sò i libri non salvati.
Poi pudemu fà a procedura di recuperu in a stessa finestra o aduprà l'infurmazioni ricevute nantu à l'indirizzu per altri scopi. Ma ci vole à cunsiderà chì questu opzione hè adatta per scopre l'indirizzu di a situazione di i libri salvi. Se avete bisognu di cunnosce l'indirizzu in un altru conto, allora utilizate u metudu chì era descrittu pocu nanzu.
Lezione: Recuperà una cartulina di Excel
Cum'è si pò vede, l'indirizzu esattu di a situazione di i file Excel temporali pò esse trovu da l'interfaccia di u prugramma. Per i file autosaveve, questu hè fattu per mezu di l'impostazioni di u prugramma, è per i libri salivati per imitazione di recuperu. Se vulete cunnosce a situazione di i file temporanei chì sò stati creati in un account diversu, allora in questo casu avete bisognu di scopre è specificà u nome di un nomu specificu di l'utente.