U DVR ùn ricunnosce micca a carta di memoria


A prutezzione senza copia senza licenza prende una grande varietà di forme. Unu di i più popolari è l'attivazione di Internet, chì hè ancu adupratu in i prudutti Microsoft, cumprendu l'ultima, decima versione di Windows. Oghje ci vogliu familiarità cù e restrizioni chì imponi una "dozza" non attivata.

E conseguenze di micca attivà Windows 10

Cù a "dieci", a corporazione di Redmond hà cambiatu bruscamente a so politica di distribuzione per a distribuzioni: ora tutti sò stati pruposti in u formatu ISO, chì pò esse brusgatu in una unità flash USB o DVD per a stallazione successiva in un computer.

Vedi ancu: Cumu fà un drive di installazione cù Windows 10

Benintesa, una tale generosità hà u so prezzu. Se prima era abbastanza per cumprà u kit di distribuzione OS una volta è adupralo indefinitivamente, ora u mudellu di pagamentu solu hà cedutu à un abbonamentu annuale. Dunque, a mancanza di attivazione di per sè anu assai pocu nantu à a funzionalità di u sistema operativu, mentre a mancanza di abbonamentu impone i so propri limiti.

Limitazioni di Windows non attivata 10

  1. A differenza di Windows 7 è 8, l'utente ùn veda micca nisuna schermi neri, missaghji flash cù u requisitu di attivà immediatamente è cumunamentu simile. U solu ricordu hè a filigrana in u angu in u dirittu inferiore di u schermu, chì si vede 3 ore da a ripartizione di a macchina. Sce dì ancu stu marce appesi in a stessa area di finestra. "Parametri".
  2. Una limitazione funzionale hè sempre presente - in a versione micca attivata di u sistema operativu, e mance di personalizazione ùn sò micca dispunibili. Hà sì, ùn puderete micca cambià u tema, l'iconi è ancu u sfondi di u desktop.
  3. Vede ancu: Opzioni di personalizazione di Windows 10

  4. L'antichette opzioni per e restrizioni (in particulare, l'arrestu automaticu di u computer dopu 1 ora di operazione) sò formalmente assenti, parechji segnalani chì un fermu implicitu hè pussibule da a attivazione senza successu.
  5. Ufficialmente, ùn ci sò ancu restrizioni per l'aggiornamentu, ma certi utilizatori segnalanu chì un tentativu di stallà una attualizazione nantu à Windows 10 senza attivazione à volte porta à errori.

L'eliminazione di alcune restrizioni

A differenza di Windows 7, ùn ci sò più periodi di sperimentazione di u travagliu in u "top ten", è e limitazioni citate in a sezione precedente parenu subitu se u sistema operativo ùn era micca attivatu durante u prucessu di stallazione. Allora, hè pudè eliminà legalmente e restrizioni solu in un modu: cumprate una chjave d'attivazione è inseriscila in a sezione appropriata. "Parametri".

Limite di installazione di u Fondu "Desktop" Pudete mette in giru - cusì hè ciò chì u so OS verrà aiutanu cun, curiosamente. Procurà cù l'algiu algoritmu:

  1. Andate in u cartulare cù a maghjina chì vulete definisce cum'è in fondo, selezziunela. Fate un clic nantu à u lìculu cù u dirittu di u mouse PKM) è selezziunate l'elemento "Aprite cù"in chì cliccate nantu à l'applicazione "Foto".
  2. Aspettate chì l'applicazione scarichi l'archiu di l'immagine desiderata, allora cliccate. PKM superu. In u menù contestuale, selezziunate elementi "Piazzà cum'è" - "Setunu cum'è sfondi".
  3. Finitu - u file desideratu hè piazzatu cume una carta di carta "Desktop".
  4. Purtroppu, questu scherzu cù l'altri elementi di a personalizazione ùn sarà micca ripresentatu, dunque, per risolve u prublema, sarà necessariu attivà u sistema operativu.

Avemu familiarittu cù e conseguenze di a mancata attivazione di Windows 10, è cun un modu per eluder un pocu di restrizioni. Comu pudete vede, a pulitica di sviluppatori in questo sensu hè diventata assai più benigno, è e restrizioni anu virtualmente nisunu effetu nantu à e prestazioni di u sistema. Ma ùn avete micca trascuratu l'attivazione: in questo casu, avete a pussibilità di cuntattà l'assistenza tecnica di Microsoft legittimariamente in casu di prublema.