Cumu salvà i video in Adobe After Effects

Forse a parte più impurtante in a creazione di prughjetti in Adobe After Effects hè di salvarli. In stu stadiu, l'utenti spessu commettenu errori da chì u video ùn hè micca di alta qualità è, ancu, assai pesanti. Vedemu cumu salvà in modo currettu a video in stu editor.

Scaricate l'ultima versione di Adobe After Effects.

Cumu salvà i video in Adobe After Effects

Salvà cù l'esportazione

Quandu a creazione di u vostru prughjettu hè finita, procedi per salvarli. Selezziunate a composizione in a finestra principale. Vai in "File-Export". Aduprendu una di e opzioni fornite, pudemu salvà u nostru video in diversi formati. Tuttavia, a scelta ùn hè micca bè.

"Adobe Clip Notes" prevede per a creazione Pdf-documentu, chì include questu video cù a capacità di aghjunghje cumenti.

Quandu sceglite Adobe Flash Player (SWF) U salvamentu accadrà in Swf-format, sta opzione hè ideale per i file chì seranu postu in Internet.

Adobe Flash Video Professional - L'obiettivo principale di stu furmatu è a trasmissione di flussi di video è audio in reti, cum'è Internet. Per aduprà sta opzione avete bisognu di stallà u pacchettu. Quicktime.

È l'ultima opzione di salvezza in sta sezione hè Adobe Premiere Pro Project, salva u prughjettu in u formatu Premiere Pro, chì ti permette di aprirli in stu prugramma è cuntenere.

Salvà Rendite Movie

Se ùn avete micca bisognu di sceglie un formatu, pudete aduprà un altru metru di salvamentu. Di novu, ponemu in evidenza a nostra composizione. Vai in Compozition-Make Movie. U formatu hè automaticamente stabilitu quì. "Avi"avete basta à specificà un locu per salvà. Questa opzione hè più adatta per l'usini principianti.

Salvà via Add to Render Queue

Questa opzione hè a più personalizabile. Adatta in a maiò parte di i casi per utilizatori esperti. Benchì, s'è aduprate i consigli, adatti per i principianti. Dunque, avemu bisognu di ri-selezzià u nostru prugettu. Vai in "Compozition-Add to Render Queue".

A linia cun altre proprietà aghjunghje à u fondu di a finestra. In a prima parte "Modulu di uscita" tutte e impostazioni per salvà u prugettu sò impostate. Ci vene quì. I megliu furmati di salvamentu sò "Flv" o "H.264". Combinanu qualità cù un quantità minima. Io usu u furmatu "H.264" per esempiu.

Dopu avè selezionatu stu decodificatore per a cumpressione, andate in a finestra cù e so impostazioni. Per cumincià, selezziunu u requisitu Preset o aduprà l'impostazione predefinita.

Se vulete, lascia un cummentu in u campu pertinente.

Ora decidentu ciò chì deve esse salvatu, video è audio assuciati, o solu una cosa. Fate una scelta cù i caselli speciali.

A seguitu, sceglite un schema di culore "NTSC" o "PAL". Ùn ancu ponemu l'impostazioni per a dimensione di u video chì sarà visualizatu nantu à u schermu. Avemu stabilitu u rapportu di aspettu.

À l'ultima tappa, u modu di codifica hè specificatu. Luntaraghju a risorsa cum'è. Avemu cumplitu i cunfusioni di basa. Ora turrà "Ok" è andate à a seconda parte.

In u fondu di a finestra ci truvemu "Output To" e scegliete dunni u salvu hè u prugettu.

Per piacè, avà a nota chì ùn pudemu micca cambià u formatariu, l'aghju fattu in l'impostazioni precedenti. Perchè u vostru prugettu sia di alta qualità, avete bisognu di scaricà ulteriormente u pacchettu Tempu veloce.

Dopu à quessa, pressu "Salvà". À l'ultima tappa, premete u pulsante "Render", dopu chì u salvamentu di u vostru prugettu à l'ordinatore cumincerà.