Upgrade Windows 10 to version 1607

Alcune modifiche sò state fatti à l'aggiornu di u 1607. Per esempiu, un temu scuru per alcune applicazioni apparse in l'interfaccia di l'utente, è a schermata di blucciu hè stata aggiornata. "Defender Windows" pò scansiona u sistema senza accessu à Internet è in presenza di altri antivirus.

L'aggiornamentu commemorativo di a versione 1607 di Windows 10 ùn hè micca sempre installatu o scaricatu in u computer di l'utente. Forse l'aggiornu si scarica automaticamente un pocu dopu. Tuttavia, ci sò diverse ragioni di stu prublema, è l'eliminazione di u quale sarà descritta in seguitu.

Risolvendu u prublema di l'aggiornu 1607 in Windows 10

Ci sò parechje maneri universali chì puderanu risolve u prublema di l'aggiornu di Windows 10. Sò già descritti in u nostru altru articulu.

Per di più: Problemi di risoluzione di l'aggiornamentu d'installazione in Windows 10

Sì ùn pudite micca aggiornà u vostru computer cù i mezzi usuali, pudete aduprà l'utilità ufficiali “Microsoft Windows 10 Upgrade Assistant”. Prima di sta procedura, si consiglia di backup tutti i driver, rimuovere o disattivà u software antivirus durante l'installazione. Trasferisce ancu tutti i dati importanti da u discu sistema à un nube, una unità flash USB o un altru discu dur.

Vede ancu:
Cumu disabilà temporaneamente a prutezzione antivirus
Cumu un backup di u vostru sistema

  1. Scaricate è fate u Assistente di Upgrade di Windows 10.
  2. A ricerca di l'aggiornamenti cumincia.
  3. Cliccate "Aghjuntà avà".
  4. U utilità verificà a compatibilità per pochi secondi, è dopu produce un risultatu. Cliccate "Prossimu" o aspettate 10 seconde per chì u prucedimentu si cuminciace automaticamente.
  5. A scarica comincerà. Pudete interromperine o pieghjarila, se vulete.
  6. Dopu a fine di a procedura, avete scaricatu è installatu l'aghjurnamentu necessariu.

Dopu l'aggiornamentu, pudete truvà chì alcune impostazioni di u sistema anu cambiatu, è duvete mette torna in rete. In generale, ùn ci hè nunda di diffici in l'upgrade di u sistema à a versione 1607.