Cumu aduprà Lightroom? Sta dumanda hè fatta da parechji fotografi principianti. È questu ùn hè micca sorpresu, perchè u prugramma hè veramente abbastanza difficiule di ammaestà. Ô principiu, ùn capisci mancu cumu aprite una foto quì! Benintesa, hè impussibile di creà istruzioni chjarhe per l'usu, perchè ogni utente hà bisognu di alcune funzioni specifiche.
Tuttavia, pruvaremu à identificà e funzioni principali di u prugramma è spieghjaremu tempu chì cumprende. Allora andate!
Importa foto
A prima cosa chì devi fà immediatamente dopu avè cuminciatu u prugramma hè d'importazione (aghjunghje) di foto per l'elaborazione. Questu hè fattu solu: cliccate nantu à u pannellu superiore "File", poi "Importa foto è video". Una finestra deve vene davanti à voi, cum'è in u screenshot di sopra.
A parte sinistra, vi sceglite a fonte cù u direttore integratu. Dopu avè sceglie una cartella specifica, e immagini in esse sò visualizzate in a parte centrali. Ora pudete sceglie e immagini desiderate. Ùn ci hè nisuna restrizioni à u numeru - pudete aghjunghje almenu una, almenu 700 foto. À propiu sì, per una rivisione più dettagliata di una foto, pudete cambià a so manera di visualizzazione cliccendu nantu à a barra di strumenti.
In a parte superiore di a finestra, pudete selezziunà una azzione cù i file selezionati: copia una forma di DNG, copia, movi o appena aghjusta. Inoltre, l'impostazioni assignate à a sidebar diritta. Quì ci vole à avè a marcà a capacità di applicà subitu u prucettamentu di trasformazione desideratu à e foto aghjunte. Questu permette, in principiu, di evità e fasi restanti di travagliu cù u prugramma è cumincià immediatamente l'esportazione. Questu opzione hè bonu se si spara in RAW è aduprà Lightroom cum'è cunvertitore in JPG.
Biblioteca
Dopu, andemu da e rùbbriche e vedemu ciò chì si pò fà in elli. È a prima in linea hè a "Biblioteca". In questu, pudete vede e foto aghjunte, cuntattali l'una cù l'altru, fà note è fà un aghjustamentu semplice.
Cù u modu di griglia, tuttu hè chjaru - pudete vede molte foto nant'à una volta è andate subitu in a diritta - perchè andremu dritti à visualizà una foto separata. Eccu, avà, pudete allargà è spostà e foto per vede i dettagli. Pudete ancu à marcà una foto cù un flag, marcà lu cum'è difettu, valutà da 1 à 5, rotà a foto, seleziona a persona in l'imagine, applica una griglia, etc. Tutti l'elementi nantu à a barra di strumenti sò configurati separatamente, chì pudete vede in a screenshot sopra.
Se truvate difficiule di sceglie una di e duie imagini - utilizate a funzione di cumparazione. Per fà quessa, selezziunu u modu adeguatu nantu à a barra di strumenti è duie foto di interesse. Entrambi e immagini si movenu in sincrona è crescenu nant'à a stessa misura, ciò facilita a ricerca di "jambs" è a scelta di una immagine particulare. Quì pudete ancu fà checkmarks è dare una foto à un rating, cum'è in paragrafo precedente. Hè ancu da vennu à segnu chì parechje foto ponu esse paragunate in una volta, tuttavia, e funzioni nominate ùn sò più dispunibuli - vedi solu.
Mi rivisto dinò personalmente u “Mappa” in a biblioteca. With it, vi pò truvà foto da un locu particulare. Tuttu hè presentatu in forma di numeri nantu à a mappa, chì mostranu u numaru di colpi da sta situazione. Quandu fate un clic nantu à u numeru, pudete vede e foto è metadati presi quì. Cù un dopu cliccate nantu à a foto, u prugramma va in a "Correzione".
In più, in a biblioteca pudete fà una semplice correzione, chì include u ritruvamentu, a belance bianca è a correzione di tonu. Tutti questi parametri ùn sò micca governati da i cursori di solitu, è da e frecce - per gradu. Pudete piglià passi picculi è grandi, ma ùn puderete micca fà una correzione esatta.
In più, in questa modalità, pudete commentà, parole chiave, è ancu vede e, se hè necessariu, cambia certi metadati (per esempio, a data di riprese)
Correzioni
Questa sezione include un sistema più avanzatu di edizione di foto chè a biblioteca. Prima di tutti, a foto deve avè a cumpusizione e le proporzioni adatte. S'ellu ùn hè micca accunsentitu à queste condizioni in u sparatu, ghjustu aduprà u strumentu "Crop". Cù questu, pudete sceglie cume proporzioni di mudellu, è imposta u so propriu. Inoltre ci hè un cursore cù chì pudete allineare l'orizonte in a foto. Dunque, si ponu in tuttu u significatu chì quandu ne incucchiate vene una griglia chì semplifica l'impostazione di a composizione.
A funzione successiva hè un equivalente lucale di u Stamp. L'essenza hè u listessu - cerca una macchia è oggetti indesiderati in a foto, selezziuneli, e poi spostati intornu à a foto in cerca di un patch. Benintesa, se ùn sìbbenu soddisfatti di a selezzione automatica, chì hè improbabile. Da i parametri, pudete persunalizà a taglia di a zona, l'ampulazione è l'opacità.
Per quessa, ùn aghju micca cunnisciutu per un tempu cù una foto induve a ghjente hà l'ochji rossi. Tuttavia, sì una tale istantanea si cala, pudete correggere a cummentu cù un strumentu speciale. Selezziunu l'ughjettu, metti à a pupula la dimensione di a scola è u gradu di l'oscurità è pronta.
I ultimi trè strumenti devenu esse attribuiti à un gruppu, perchè si differenu, in effetti, solu cù u metodo di selezzione. Questa hè una maschera di copertura di l'immagine di a puntazione. È quì ci sò solu trè opzioni per l'applicazione: un filtru di gradiente, un filtru radiale, è un pennu di currezione. Considerà l'esempiu di quest'ultima.
Iniziamu cù u fattu chì u pennu pò esse cambiatu in dimensioni semplicemente tenendu premutu u "Ctrl" e girà a rotella di a mouse, è cambià u passu in una gomma premendu u "Alt". In più, pudete aduprà a pressione, l'antigene è a densità. U vostru scopu hè d'identificà a zona chì sarà sottessu à a correzione. Dopu avete completu, avete un nube di cursri à a vostra disposizione cù chì pudete adattà tuttu: da a temperatura è l'ombra à u rumu è a nitidezza.
Ma era solu i parametri di a maschera. Cù a numerica foto si pudè adatta tutte e stesse luminosità, contrastu, saturazione, esposizione, ombra è luce, nitidezza. Hè tuttu Un, no! Più curve, tonificanti, rumi, currezziunali, è assai di più. Benintesa, ciascuna di i parametri merita una attenzione separata, ma, temu, l'articuli saranu scarsi, perchè libri interi sò scritti in sti temi! Eccu pudete dà solu un solu pezzu di u cunsigliu - sperimentu!
A creazione di libri di foto
In precedenza, tutte e fotografie eranu esclusivamente in carta. Benintesa, sti ritratti più tardi, di solitu, sò stati annantu à l'album, chì ognunu di noi hà ancu di più. Adobe Lightroom permette di trattà e foto digitali ... di chì pudete ancu fà un album.
Per fà quessa, andate à la scheda "Libro". Tutte e foto di a libreria attuale sò aghjunte automaticamente à u libru. L'ambienti vene principalmente à u furmatu di u futuru libru, dimensione, tippu di copertura, qualità di a foto, risoluzione di stampa. Dopu, pudete persunalizà u mudellu per chì e foto saranu messe in e pagine. È per ogni pagina pudete piantà u vostru propriu layout.
Naturalmente, certi istantanee richiedenu commenti chì ponu esse facilmente aghjustati cum'è testu. Eccu pudete piazzà u font, stilu di scrittura, dimensione, opacità, colore è allineamentu.
Infine, per liven l'album di foto un pocu, devi aghjunghje qualchì immagine à u culore. U prugramma hà parechji dozzine di mudelli incrudenti, ma pudete inserì facilmente a vostra propria immagine. À a fine, se tuttu u serviziu, cliccate "Esporta u Libro cumu PDF".
A creazione di una presentazione
U prucessu di creazione di una mostra di diapositive hè assai cum'è a creazione di un "Libru". Prima di tutti, sceglite cumu a foto sarà situata nantu à a diapositiva. Se hè necessariu, pudete accende u cornice di a visualizzazione è l'ombre, chì sò ancu configurati in qualchì dettagliu.
Ancu una volta, pudete piazzà a vostra propria immagine cume una priorità bassa. Da dì chì si pò applicà un gradiente di culore in u mezu di u quale pudete adattà u culore, a trasparenza è l'angulu. Benintesa, pudete ancu impone a vostra propria filigrana o qualchì inscrizzione. Infine, pudete aghjunghje musica.
Purtroppu, sulu a durata di u slides è a transizione pò esse configurata da e opzioni di ripruduzione. Ùn ci hè effetti di transizione quì. Fighjate dinò u fattu chì a riproduzione di u risultatu hè solu dispunibile in Lightroom - ùn puderete micca esportà una presentazione.
Gallerie Web
Ié, Lightroom pò esse adupratu da sviluppatori web. Quì pudete creà una galleria è mandala immediatamente à u vostru situ web. E impostazioni sò abbastanza. Prima, pudete sceglie un mudellu di galleria, stabilisci u so nome è a descrizione. Dopu, pudete aghjunghje a filigrana. Infine, pudete esportà immediatamente o mandà immediatamente a galleria à u servitore. Naturalmente, per questo primu bisogna configurà u servitore, specificà un username è una password, è ancu inserisce l'indirizzu.
Stampa
A funzione di stampa era ancu aspettata da un prugramma di stu tipu. Quì pudete sceglie a taglia à a stampa, metti a foto à a vostra richiesta, aghjuntu una firma personale. Di i parametri in diretta riferiti à a stampa, includenu a scelta di stampatore, risoluzione è tippu di carta.
Conclusione
Comu pudete vede, travaglià in Lightroom ùn hè micca chì difficiule. I prublemi principali, forse, sò in dominazione di biblioteche, perchè ùn hè nunda chiaru per i principianti da truvà i gruppi di foto impurtate in fatti diversi. Per u restu, Adobe Lightroom hè abbastanza user-friendly, cusì andate per!