I più grandi attacchi cibernetici in a storia di l'internet moderno

U primu attaccu cyber in u mondu accadeva trenta anni fà - in autunno di 1988. Per i Stati Uniti, in cui e migliaia di impianti sò stati infettati cù u virus da parechji ghjorni, u novu attaccu hè statu una surpresa perfetta. Ora si hè diventatu assai più difficiule per l'esperienza di a sicurezza informatica esse pigliati guardia indulgente, ma i criminali cibernetici in u mondu cusì. Dopu tuttu, ciò chì si pò dì, è i più grandi attacchi cibernetici commettenu geniu di programmazione. U sola pietà hè ch'elli ùn mandanu micca e so cunniscenza è e so cumpetenze induve site ci vole.

U cuntenutu

  • I più grandi attacchi cibernetici
    • Morris worm, 1988
    • Chernobyl, 1998
    • Melissa, 1999
    • Mafiaboy 2000
    • Pioggia di titulu, 2003
    • Cabir, 2004
    • Cyber ​​Attack on Estonia 2007
    • Zeus, 2007
    • Gauss, 2012
    • WannaCry, 2017

I più grandi attacchi cibernetici

I missaghji nantu à i cripturati di virus anu attaccendu i computer in u mondu aparenti in i feed di notizie regolarmente. È più lontanu, più grande hè a scala ad attaccà i cyber attacchi. Quì ci sò solu 10 di esse: i più risonanti è più significativi per a storia di stu tipu di crimini.

Morris worm, 1988

Oghje, u codice sorgente di u discu di u Morris Morris hè una pezza di u museu. Pudete guardà lu in American Boston Science Museum. U so primu pruprietariu era studiu di graduatu Robert Tappan Morris, chì hà creatu unu di i primi vermi da l'Inghilterra è u mette in azzione à u Massachusetts Institute of Technology u 2 di novembre di u 1988. Di conseguenza, 6000 siti internet sò paralizzati in i Stati Uniti è u dannu tutale da questu era di 96,5 milioni di dollari.
Per luttà cù u verme attirò i migliori specialisti in securità computazione. Tuttavia, ùn puderanu micca calcà u creatore di u virus. Morris si restò à a polizia - à l'impressione di u so babbu, chì era ancu parechje à l'industria di l'infurmazione.

Chernobyl, 1998

Questu virus avemu un pocu di altri nomi. Cunnisciutu cum'è Snee o CIH. U virus hè d'origine Taiwanese. In u giugnu di u 1998, hè stata sviluppata da un studiente di zona chì hà prugramatu l'iniziu di un attacco di massa di u virus nantu à urdinatori personali in u mondu u 26 aprile 1999, u ghjornu di u prossimu anniversariu di l'accidentu di Chernobil. U prugettu di bomba in anticu travaglia precisamente in u tempu, cù un mezu milione di urdinatori nantu à u pianeta. In listessu tempu, u prugramma maliziu hà gestitu cum'è finu finu di nove - di disattivà l'hardware di i computer, di colpisce u chip chip BIOS.

Melissa, 1999

Melissa hè u primu cuntrastu maliziu mandatu per e-mail. In u marzu di u 1999 hà paralizatu i servitori di grandi imprese situate in u mondu sanu. Hè accadutu à causa di u fattu chì u virus hà generatu più e più novu e-mail infettate, creando una carica assai putente nantu à i servitori di posta. In listessu tempu, u so travagliu era o assai lentu, o in tuttu chjappu. I danni da u virus Melissa per i utilizatori è e imprese sò stimati in 80 milioni di dollari. Inoltre, hè divintatu u "antenatu" di un novu tipu di virus.

Mafiaboy 2000

Hè unu di i primi attacchi di DDoS in u mondu, principiatu da un scolastu canadese di 16 anni. In febbraiu di u 2000, parechji siti famosi (da Amazon à Yahoo), in i quali l'hacker Mafiaboy hà saputu sceveru una vulnerabilità, hè statu fattu. Di conseguenza, u travagliu di e risorse hè statu distruttu per quasi una settimana. U dannu da l'attaccu à piena scala si hè rivelatu assai seriu, hè stimatu à 1,2 miliardi di dollari.

Pioggia di titulu, 2003

Hè cusì una serie di putenziali attacchi cibernetici, da i quali diverse imprese di l'industria di a difesa è un certu numaru di altre agenzie di u guvernu di l'Unesone soffrenu in u 2003. L'obiettivo di i pirati hè di accede à l'infurmazioni segrete. L'autori di i attacchi (hè scopu ch'elli sò da a pruvincia di Guangdong in Cina) sò successi da u specialistu di a sicurezza informatica Sean Carpenter. Ha fattu un ottimu travagliu, ma inveci di vinciri allori, hè andatu à l'uvincenza. L'FBI hà cunsideratu i metudi sbagliati di Sean, perchè durante a so investigazione hà fattu a "pirateria illegale di i computer in u paese".

Cabir, 2004

In 2004, i virus uttenenu telefuni mobili. Dopu ci hè stata un prugramma chì si facia sentia "Cabire", espositu nant'à u schermu di u mubile mobile ogni volta chì era accurdatu. In listessu tempu, u virus, cù a tecnulugia Bluetooth, hà pruvucatu di infettà altri telefuni mobili. È hà influenzatu assai à l'accusazione di i dispositivi, hè stata abbastanza per un paru d'ore in u megliu.

Cyber ​​Attack on Estonia 2007

Ciò chì accadrà in aprile di u 2007, senza a maghjina esagerazione, pò esse chjamatu a prima guerra cibernetica. Dopu, in Estonia, i siti di u guvernu è finanziarii per una cumpagnia cù risorse mediche è servizii in linea sò andati offline. U colpu era assai pigliatu, perchè da quel momento l'e-guvernamentu era già operatu in Estonia, è i pagamenti di i banci eranu quasi in ligna. L'attacco cibernese paralizò tuttu u statu. Inoltre, hè accadutu contr'à u pianu di proteste di massa chì si sò pruvucate in u paese contr'à u trasferimentu di u monumentu à i soldati sovietici di a Seconda Guerra Mondiale.

-

Zeus, 2007

U prugrammu di Troia hà cuminciatu à sparghje nantu à i rete sociali in u 2007. I primi utenti di Facebook da soffre sò stati email cun foto annantu à elli. Tentà di aprire una foto accussì girata in modu chì l'utente accada in e pagine di i siti affetti da u virus ZeuS. In listessu tempu, u prugramma maliziu hè sempre penetratu in u sistema informaticu, hà truvatu i dati persunali di u pruprietariu di u PC è prughjettu prontamente i fondi da i conti di e persone in banche europee. L'attaccu di u virus hà influenzatu l'usini tedeschi, italiani è spagnoli. U dannu tutale hà cumparatu 42 miliardi di dollari.

Gauss, 2012

Questu virus - un Troia bancaria chì rubava l'infurmazioni finanziarie da i PC affetti - hè statu creatu da hacker d'America è Israele chì travagliavanu in tandem. In u 2012, quandu Gauss hè andatu nantu à e banchette di a Libia, Israele è Palestina, era cunsideratu una arma cibernetica. U scopu principale di l'attacco cibernetico, cum'è si hè scoprittu dopu, era di verificà l'infurmazioni nantu à u possibili supportu secretu di banche libanesi per i terroristi.

WannaCry, 2017

300 mila computatori è 150 paesi di u mondu - tale hè a statistica di e vittime di stu virus criptografu. In u 2017, in diverse parti di u mondu, hà penetrattu i computer persunali cù u sistema operativu Windows (approfittendu di u fattu chì ùn anu micca avutu un certu mumentu in quellu tempu), bloccanu l'accessu à u cuntenutu di u discu duru, ma hà prumettu di rimborsà per 300 $. Quelli chì rifiutavanu di pagà u riscattu, anu persi tutte e infurmazioni catturate. U dannu da WannaCry hè stimatu à 1 miliaru di dollari. A auturanza di questu hè ancu scunnisciuta, si crede chì i sviluppatori di a RPDC anu avutu a so parte in a creazione di u virus.

I criminologi in u mondu dichiaranu: i criminali vanu online, e banche ùn sò micca pulite durante i bombardamenti, ma cù l'aiutu di virus malizimi introdotti in u sistema. È questu hè un signale per ogni utilizatore: fate attenzione à e vostre informazioni persunali in rete, pruteghje più fiabilmente i dati nantu à i vostri conti finanziarii, ùn trascurassi micca cambiamentu reguli di password.