Una di e novità più interessanti in Windows 10, chì l'utente media ùn puderia micca avè, hè u gestore di pacchetti integratu di PackageManagement (in precedenza OneGet), chì permette di installà, ricercà è gestisce facilmente prugrammi in u vostru computer. Hè circa l'installazione di prugrammi da a linea di cume, è sì ùn fate micca chjaramente bisognu di ciò chì hè è perchè pò esse utile, aghju raccomandatu di cuminciare à guardà a video à a fine di sta istruzzione.
Aggiornamentu 2016: u gestore di pacchetti integratu hè statu chjamatu OneGet à u stadiu di e versioni preliminari di Windows 10, avà hè u modulu PackageManagement in PowerShell. In u manualu hà sempre aghjurnatu l'usu.
PackageManagement hè una parte integrale di PowerShell in Windows 10, è ancu pò ottene un gestore di pacchetti installendu Windows Management Framework 5.0 per Windows 8.1. Questu articulu hè pochi esempi di aduprà u gestore di pacchetti per un utente cumuditu, è un modu per cunnessu u repository (una specie di database, archiviazione) à Chocolatey in PackageManagement (Chocolatey è un gestore di pacchetti indipendente chì pudete aduprà in Windows XP, 7 è 8 è u rispettu repository di software. Sapè di più nantu à aduprà Chocolatey cum'è un gestore di pacchetti indipendente.
Comandi PackageManagement in PowerShell
Per uttene a maiò parte di i cumandi spiccati di seguito, dighjunerà Windows PowerShell cum'è amministratore.
Per fà quessa, cuminciate a digità PowerShell in a ricerca di a barra di task, cliccate puru u dirittu destro nantu u risultatu truvatu è selezziunate "Run as Administrator".
Package Manager Gestione pacchetti OneGet ti permette di travaglià cù prugrammi (installazione, disinstallazione, ricerca, aggiornamentu ùn hè micca furnitu) in PowerShell usando i cumandi adatti - metudi simili sò familiari à l'utenti Linux. Per avè un'idea di ciò chì si sta dicendu, pudete fà esaminà a screenshot sottu.
I vantaggi di stu metudu di stallà i prugrammi sò:
- cù sorgenti prugrammi pruvisti (ùn avete micca bisognu di ricercà manualmente u situ ufficiale),
- mancanza di installazione di prugramma potenzialmente indesideratu durante l'installazione (è u prucessu più cunnannatu d'installazione cù u bottinu "Avanti"),
- capacità di creà script di installazione (per esempiu, se avete bisognu di stallà un set completo di prugrammi in un novu computer o dopu a reinstallazione di Windows, ùn avete micca bisognu di scaricà manualmente è dà installarli, solu esecuzione di u script)
- oltre à a facilità d'installazione è di gestione di software nantu à macchine remote (per amministratori di sistema).
Pudete truvà una lista di cumandamenti dispunibuli in PackageManagement aduprendu Get-Command -Module PackageManagement Quelli chiave per un utilizatore simplici seranu:
- Find-Package - cerca un pacchettu (prugramma), per esempiu: Find-Package -Name VLC (U parametru Nome si pò ometta, u casu di e lettere ùn hè micca impurtante).
- Install-Package - installazione di u prugramma in u computer
- Uninstall-Package - uninstall program
- Get-Package - vede i pacchetti installati
I cummandi rimanenti sò destinati à vede e fonti di pacchetti (prugrammi), a so addizione è a so rimozione. Questa opportunità hè ancu utili per noi.
Aghjunghje u Repository Chocolatey in PackageManagement (OneGet)
Purtroppu, in i repositeli pre-installati (fonti di prugramma) cun chì PackageManagement funziona, ci hè pocu à trovà, soprattuttu quandu si tratta di prudutti cummercializanti (ma gratuiti) - Google Chrome, Skype, vari prugrammi di applicazioni è utilità.
L'installazione predefinita pruposta di Microsoft di un repository NuGet contiene strumenti di sviluppu per prugrammatori, ma micca per u mo lettore tipicu (à propositu, mentre travagliò cù PackageManagement, pudete esse offertu costantemente à stallà un prugramma NuGet, ùn aghju micca trovu un modu per sbarazzallu, tranne chì d'accordu una volta cun installazione).
Tuttavia, u problema pò esse risoltu cunnendendu u repository di Gestore di pacchetti Chocolatey. Per fà ciò, aduprà u comando:
Get-PackageProvider -Name chocolatey
Assicuratevi l'installazione di u fornitore Chocolatey, è dopu installazione inserisci u comando:
Set-PackageSource -Name chocolatey -piegata
Hè fattu.
L'ultima cosa chì hè necessariu per i pacchetti chocolate da installà hè di cambià a Polizia di Esecuzione. Per cambià, inserisci u comando per permettà à tutti i script di PowerShell cunfidati firmati:
Set-ExecutionPolicy RemoteSigned
U cumandamentu permette l'usu di script firmati scaricati da Internet.
Avà in avanti, i pacchetti da u repositariu Chocolatey funzioneranu in PackageManagement (OneGet). Se l'errori si sò presentati durante l'installazione, pruvate cù u parametru -Force.
È ora un esempiu simplici di aduprà PackageManagement cù un fornitore Chocolatey connessu.
- Per esempiu, avemu bisognu di stallà u prugramma libero Paint.net (pò esse un altru prugramma libaru, a maiò parte di i prugrammi liberi sò in u repository). Entrate in squadra find-package -name paint (Pudete inserisce u nomu in parte, se ùn cunniscite micca u nomu esattu di u pacchjettu, a chiave "-name" ùn hè micca necessaria).
- Cusì vedemu chì paint.net hè presente in u repository. Per installà, aduprà u comando install-package-name paint.net (Cumà u nome esattu da a colonna di sinistra).
- Attendu chì l'istallazione hà finitu è uttene u prugramma installatu, ùn cerca micca perchè da u scaricà è ùn riceve micca nisuna software indesideratu nantu à u vostru computer.
Video - Utilendu u Package Manager Manager Package (aka OneGet) per installà un software in Windows 10
Ebbè, in conclusione - tuttu hè u listessu, ma in u furmatu di video, pò esse più faciule per qualchi lettori à capisce sì questu hè utili per ellu o no.
Per ora, vedemu cumu a gestione di pacchetti sarà simule in futuro: ci era infurmazione nantu à a pussibilità d'aspettu di l'interfaccia grafica OneGet è di supportu per e applicazioni desktop da u Windows Store è altre prospettive possibili per u pruduttu.