Come truvà un telefonu Android o una tavoletta persa

Se perde u vostru telefunu o tablet Android (cumpresu in l'appartamentu) o hè statu rubatu, hè probabile chì u dispositivo sia sempre trovu. Per fà ciò, u sistema operativo Android di tutte e ultime e versioni (4.4, 5, 6, 7, 8) furnisce un strumentu speciale, in certe condizioni, per scopre da chì si trova u telefonu. Inoltre, pudete lanciate u sonu remotu, ancu se u sonu hè impostatu à u minimu è ci hè una altra carta SIM in esse, blocca è si imposta un messagiu per u cercatore o cancellà i dati da u dispositivo.

Oltre à l'utili di Android integrati, ci sò soluzioni di terze parti per determinà a situazione di u telefunu è altre azzioni cun essi (cancellazione di dati, registrazione di suoni o foto, chjamà, mandà un messagiu, ecc.), Chì sarà discufertu in questu articulu (aggiornatu in Ottobre 2017). Vede ancu: Control parental in Android.

Nota: u parcorsu di l'impostazioni in l'istruzzioni vi sò datu per Android "puru". Nant'à qualchi telefoni cun obusci persunalizati, ponu esse leggermente diversi, ma quasi sempre presenti.

Cosa avete bisognu di truvà un telefonu Android

Prima di tutti, per ricercà un telefonu o un tablet è visualizà a so posizione nantu à a mappa, generalmente ùn avete bisognu di fà nunda: per installà o cambiate impostazioni (in l'uttime di l'ultime versioni di Android, da 5, l'opzione "Telecomandi di Android" hè abilitata per difettu).

Inoltre, senza impostazioni aggiuntive, una chiamata in distanza da u telefuninu o u so blocchiu hè fatta. L'unicu prerequisitu hè l'accessu à Internet annantuu nantu à u dispositiu, u account Google configuratu (è a cunniscenza di a parola d'ordine) è, preferibilmente, a determinazione di a locazione inclusa (ma senza essa ci sò opportunità di scopra da quellu hè stata a ultima situazione).

Assicuratevi chì a funzione sia attivata nantu à l'ultime versioni di Android, pudete andà in Impostazioni - Sicurezza - Amministratori è scopri se l'opzione "Telecomandi di Android" hè abilitata.

In Android 4.4, per esse capace di eliminà tutti i dati da u telefuninu da u mumentu, duverete fà qualche cunfigurazione in u manager di dispositivi Android (spicciuta è confermà i cambiamenti). Per attivà a funzione, andate in l'impostazioni di u vostru telefonu Android, selezziunate "Sicurezza" (forse "Protezione") - "Amministratori di Dispositivi". In a sezione "Amministratori di Dispositivi" devi vede l'elemento "Manager di Dispositivi" (manager di dispositivi Android). Sbastate l'Utilizzo di u Gestore di Dispositivi, dopu allora chì una finestra di confermazione apparirà in cui avete bisognu di cunfirmà l'autorizzazione per i servizii remoti per cancellà tutti i dati, cambia a password password e blocà u schermu. Fate un clic nantu à "Abilità".

Se avete perdutu u vostru telefunu, allora ùn puderete micca verificare questu, ma, prubabilmente, u parametru necessariu hè statu attivatu in l'impostazioni è pudete andà direttamente à a ricerca.

Ricerca a distanza è cuntrollu di Android

Per trovà un telefonu Android rubatu o persu o aduprà altre funzioni di telecomunatu, vai à a pagina ufficiale //www.google.com/android/find (precedentemente - //www.google.com/ android / devicemanager) è stà cunnessu à u vostru contu di Google (uguale a chjamatu annantu à u telefuninu).

Dopu ciò hè fattu, pudete selezziunà u vostru dispositivo Android (telefonu, tablet, ecc.) In a lista di menù di sopra è fà una di e quattru attività:

  1. Truvà un telefonu chì era statu piazzatu o rubatu - a situazione mostrata in a mappa à destra hè determinata da GPS, Wi-Fi è reti cellulari, ancu s'ellu hè installatu un altru cartinu SIM in u telefonu. In caso contrario, un missaghju si veda affermendu chì u telefunu ùn pò micca esse trovatu. Perchè a funzione funziunera, u telefuninu deve esse cunnessu à Internet, è u cuntu da essa ùn deve micca esse cancellatu (se quellu ùn hè micca u casu, avemu sempre possibilità di truvà u telefuninu, di più nantu à quì).
  2. Facendu a chiamata telefonica (l'elemento "Chjamà"), chì pò esse utule s'ellu si perde in un locu da l'appartamento è ùn pudete micca truvà u ùn ci hè più secondu telefunu da chjamà. Ancu sì u sonu di u telefonu hè in silenziu, sarà suona sempre à u volumu piena. Hè forse una di e funzioni più utili - pochi ghjunghjenu telefuni, ma assai perdi sottu à i lettini.
  3. Blocca - s'è u vostru telefonu o tavoletta hè connessu à Internet, pudete blocà u remote è visualisce u vostru messaghju nantu à a schermata di chjappu, per esempiu, cù una raccomandazione à riportà u dispositivo à u so pruprietariu.
  4. È infine, l'ultima occasione vi permette di sguassà in remotu tutti i dati da u dispositivo. Questa funzione inizializza u reset di fabbrica di u telefuninu o di u tablet. À tempu, vi sarà avvisatu chì i dati da a scheda di memoria SD ùn pudenu esse eliminati. In questu articulu, a situazione hè cumpricata: a memoria interna di u telefuninu, chì simula una carta SD (definita cum'è SD in u gestore di file) sarà cancellata. Una scheda SD separata, s'ellu hè installatu nantu à u vostru telefonu, pò o si puderà esse cancellatu - dipende da u mudellu di telefonu è da a versione Android.

Purtroppu, se u dispositariu hè statu ripartitu in fabbrica o u vostru contu di Google hè statu cancellatu, ùn puderete micca fà quì tutti i passi sopra ripusuti. Tuttavia, certi picculi possibili di truvà u dispositivo sò rimasti.

Cumu truvà un telefonu s'ellu era ripresentatu à l'impostazioni di a fabbrica o hà cambiatu u Google account

Se a situazione attuale di u telefunu ùn pò esse determinata per i motivi sopra elencati, hè prubabile chì, dopu perda, Internet sia sempre connessu per un pocu è a situazione hè stata determinata (ancu da i punti di accesso Wi-Fi). Pudete imparà ciò guardendu a storia di a situazione in Google maps.

  1. Da u vostru computer, vai à //maps.google.com cù u vostru contu di Google.
  2. Aprite u menu di mappe è selezziunate "Cronologia".
  3. In a pagina successiva, selezziunate u ghjornu duve vulete sapè a posizione di u telefuninu o di u tablet. Se i situi sò stati definiti è salvati, vedite punti o rotte in quellu ghjornu. S'ellu ùn hè micca storicu di situazione per u ghjornu specificatu, fate attenzione à a linea cù barte grigie è blu sottu: ciascuna di esse risponde à u ghjornu è i posti salvati induve u dispositivo era situatu (blu - i posti salvati sò dispunibuli). Cliccate nantu à u pilastru blu più vicinu à oghje à vede i posti di quellu ghjornu.

Se questu ùn hà micca aiutatu à truvà u dispositiu Android, puderete dà bisognu di cuntattà l'autorità competente per ricercarlo, puru chì avete una scatula cù un numeru IMEI è altri dati (ancu s'elli scrivinu in i commenti ch'elli ùn li facenu micca sempre). Ma ùn aghju micca cunsigliatu l'usu di i siti di ricerca di telefoni IMEI: hè estremamente improbabile chì pudete avè un risultatu pozitivu.

Strumenti di terze parti per truvà, bloccà o eliminà dati da u telefuninu

In più di e funzioni incrustate di "Android Remote Control" o "Android Device Manager", ci sò applicazioni di terze parti chì permettenu di cercà dispositivi chì di solitu includenu persunalmente e funzioni supplementari (per esempio, registrazione di suoni o foto da un telefonu perdutu). Per esempiu, e funzioni Anti-Theft sò pruponenti in Kaspersky Anti-Virus è Avast. Per difettu, sò disabilitati, ma in ogni momentu pudete attivà li in l'impostazioni di l'applicazione nantu à Android.

Dopu, se hè necessariu, in u casu di Kaspersky Anti-Virus, bisognu andà à u situmy.kaspersky.com/ru sotto u vostru contu (dà bisognu di creà lu quandu configurate l'antivirus nantu à u dispositivo) è sceglite u vostru dispositivo in a sezione "Dispositivi".

Dopu, cliccendu nantu à "Blocca, cerca o cuntrolla u dispositiu", pudete esegui l'azione adatta (cusì Kaspersky Anti-Virus ùn hà micca cotto da u telefuninu) è ancu scena una foto da a cammera di u telefuninu.

In l'antivirus mobile Avast, a funzione hè disattivata per difettu, è ancu dopu à a messa in rete, a situazione ùn hè micca tracciata. Per attivà a determinazione di a situazione (oltre à tene una storia di i posti induve u telefunu era situatu), andate in lu situ Avast da un computer cù u listinu cuntabile cum'è in l'antivirus nantu à u vostru mobile, selezziunate u dispositivu è aprite l'elemento "Cerca".

A stu puntu, pudete attivà solu a determinazione di a situazione nantu à a richiesta, è a manutenzione automatica di a storia di i posti di Android cù a frequenza voluta. À mezu à altre cose, in a stessa pagina, pudete cunduce u dispositivo à chjamà, affissà un missaghju, o sguassate tutti i dati.

Ci sò parechje altre applicazioni cù funziunità similare, cumprenu antivirusu, cuntrollu di i genitori è micca solu: tuttavia, quandu sceglite una simula applicazione, vi pruponi di prestà una attenzione particulare à a reputazione di u sviluppatore, perchè per a ricerca, bloccà è cancellà u vostru telefunu, l'applicazioni anu necessariu quasi i diritti pienu di u vostru dispositivo (chì hè potenzialmente periculosu).