Ok google in computer

Sapevi chì l'assistente vucale largamente annunziatu Ok Google hè avà disponibile nantu à un computer o un laptop, è micca solu un telefonu Android? In caso dimentu, quì sottu ci hè una descrizione di cumu si pò installà Google in u vostru computer in solu un minutu.

A propositu, se cercate un locu per scaricà Google, a risposta hè assai semplice - se avete Google Chrome installatu, allora ùn avete bisognu di scaricà nunda, è nò, scaricate stu navigatore da u situ ufficiale chrome.google.com.

Aggiornamentu (ottobre 2015): Google hà rimpicciutu "Ok Google" da u navigatore Chrome, secondu e informazioni ufficiali, a ragione di ciò hè u uttenu uttenu di a funzione. Cusì in l'ultime versioni di u navigatore per fà u seguitu ùn funziona micca. U travagliu in quelli anziani, se si prende in un locu, ùn sò micca cunnoscutu, ùn hè micca verificatu.

Ok Ok Enable

Per abilità a funzione Google Ok in Google Chrome - andate nantu à e preferenze di u vostru navigatore, cliccate nantu à "Mostra le impostazioni avanzate", è poi selezziunà a casella "Abilita ricerca vocale cun l'ordine" Okay, Google. " Avete installata a ultima versione di u browser, se ùn, andate in l'impostazioni, selezziunà "Circuò u navigatore Google Chrome" è verificà e scaricà a versione più recente da sola.

Fatto, ora sta funzione funziona, sempre chì u vostru microfunu funziunate, hè installatu cum'è un mumentu di registrazione per difettu in Windows è avete una cunnessione Internet.

In listessu tempu, pudete dì: "Okay Google" solu in a pagina di ricerca principale o in i risultati di ricerca di Google - u navigatore chì esiste in u background e altre pagine ùn accettanu micca cumandamenti.

Esempii di l'ordine

Google capisce assai comandi in russo, perfettamente (paragunatu à ciò chì era un annu fà) ricunnusce u discorsu russo, ma malgradu u numeru di cume, e so serie hè sempre limitata. Se succede chì se si ponenu u listessu cumandamentu in Inglese, avete a risposta esatta, è in russo solu i risultati di a ricerca. (A propositu, una di e cose chì mi tocca ultimamente: questu assistente vocale "à l'orecchja" percepisce chì lingua parlo senza ancu più regolazioni. Ho provatu u russo, l'inglese è l'alemanu è ùn sò quasi micca l'ultimi).

Alcuni esempi di cumandamenti vocali sò bè ​​Google per un computer (funzioni per lanciare applicazioni per vede, mandà messaggi SMS, stabilisce promemoria di calendario, etc.) sò aghjunti à u telefunu:

  • Quantu tempu (per difettu, l'ora attuale risponde à l'ubietà, pudete aghjunghje una altra cità in a richiesta).
  • Chì hè u tempu cum'è in ...
  • Cumu ghjunghje da me à o da un tale puntu à tali è tali.
  • Show pictures + description, show video + description.
  • Quale hè è ciò chì hè u nomu più, parola, è accussì.
  • Quantu rubli in 1000 dollari.
  • Vai à u situ è ​​u nomu di u situ.

I squadre stessu ùn necessitanu micca di pronuncia in forma scritta. Inoltre, ùn possu micca dà una lista cumpleta - Sperimentu cù u telefunu da mè, quandu ùn avè nunda da fà, è osservu chì e risposte sò state ricevute nantu à un numeru sempre più numeru di richieste diverse (chì sò, aghjustate). S'ellu ci hè una risposta, ùn vi mustraranu solu u risultatu, ma dispuneranu dinò cù una voce. È sì ùn ci hè risposta, puderete vede i risultati di a ricerca per e parole chì avete parlatu. In generale, vi propongo di installà Google OK è pruvate, almenu pò esse interessante.

Ma aghju micca avutu un prufessu di sti prughjetti, u solu esempiu di stranieri chì mi pare interessante hè chì quandu aghju dumandatu per cucinà qualcosa cum'è “quantu millilitri in un bicchìchju” in modo da ùn tochje u dispositivo cun mani sempre micca pulite. Ebbè, ponendu strade in a vittura.

In più, s'è pigliatu u mo esempiu personale, ma ùn hè micca direttamente connessu cù "Ok Google" - Ho usatu a ricerca vocale in a rubrica d'Android (chì pò funziunà senza linea) per chjavi u centu di numeri in un secondu.