Microsoft Outlook hè una di e applicazioni di e-mail più popolari. Si pò chiamà un veru gestore di l'infurmazioni. A popularità hè spiegata micca per u fattu chì questu hè l'applicazione di email mail per Windows da Microsoft. Ma, à tempu, u prugrammu ùn hè micca preinstallatu in stu sistema operativu. Avete bisognu di cumprà, è duverete a procedura di installazione in u sistema operativo. Facemu capisce cumu l'installazione di Microsoft Outluk in u vostru computer.
L'acquistu di u prugramma
Microsoft Outlook hè inclusu in a serie di applicazioni di Microsoft Office, è ùn hà micca u so propiu installatore. Dunque, questu applicazione hè acquista cù altri prugrammi inclusi in una edizione particulare di a suite di ufficio. Pudete sceglie un discu o scaricate u schedariu di installazione da u situ ufficiale di Microsoft, dopu pagatu u numeru di u detatu in u modariu di cumunamentu di u pagamento.
U installazione iniziò
A prucedura di stallazione principia cù u lanceu di u luggeru d'installazione, o discu cun Microsoft Office. Ma, prima di ciò, hè imperativu di chjude tutte l'altre applicazioni, soprattuttu se sò inclusu ancu in u pacchetto Microsoft Office, ma sò stati installati prima, altrimenti ci hè una alta probabilità di conflitti o errori in l'installazione.
Dopo aver fattu u luggeru d'installazione di Microsoft Office, una finestra si apre in cui avete bisognu di selezionare Microsoft Outlook da a lista di prugrammi presentati. Fate una scelta, è cliccate nantu à u bottinu "Continue".
Dopu à ciò, una finestra si apre cù un accordu di licenza, chì deve esse littatu è accettatu. Per accettà, spiccà a casella "Accusu i termini di stu accordu". Poi, cliccate nantu à u pulsante "Continue".
Dopu, una finestra si apre in cui sò invitati à installà Microsoft Outlook. Se l'utente hà i parametri standard, o avè una cunniscenza superficiale in quantu à cambià a cunfigurazione di sta applicazione, allora ghjustu fate un clic nantu à u pulsante "Install".
Setup Setup
Se a cunfusione standard ùn sia micca à l'usu, allora hà da cliccà nantu à u pulsante "Impostazioni".
In a prima tabulazione di l'impostazioni, chjamata "Impostazioni d'installazione", ci hè una possibilità di sceglie diversi componenti chì sò installati cù u prugramma: formi, add-ins, strumenti di sviluppu, lingue, etc. per difettu.
In la scheda "File Location", l'utente indica in quale cartella Microsoft Outlook si trova quandu dopu installazione. Senza necessità specifica, stu parametru ùn deve micca esse cambiatu.
In a "Informazione per l'Utilizzatore" indica u nome di l'utente, è ancu altri dati. Quì, l'utente pò fà i so propri regolazioni. U nomu ch'ellu aghjunghjerà sarà visualizatu quandu si vedenu informazioni nantu à chì creatu o editu un documentu particulare. Per impostazione predefinita, i dati in questa forma sò recuperati da l'account di l'usu di u sistema operativu in cui l'utente hè situatu oghje. Ma, sti dati per Microsoft Outluk pò, s'ellu vole, esse cambiatu.
Continuate a stallazione
Dopu chì tutte e opzioni sì fanu, cliccate nantu à u pulsante "Install".
L'installazione di Microsoft Outlook principia, chì, dipende da a putenza di u computer è di u sistema operativu, pò necessariu di parechji tempi.
Dopu u completu di u prucedimentu di l'installazione, a iscrizzione corrispondente apparirà in a finestra d'installazione. Cliccate nantu à u bottinu "Chiudi".
L'installatore s'hè fermatu. L'utente ponu ora cuminciare u prugramma Microsoft Outlook è aduprà e so capacità.
Comu pudete vede, u prucessu di stallazione di Microsoft Outlook hè, in generale, intuitivu, è ancu un principiante cumpletivu hè dispunibule se l'utente ùn iniziò a cambià e regolazioni di difettu. In questu casu, avete bisognu di avè un pocu di cunniscenza è di sperienza in u travagliu di prugrammi di computer.