MiniSee 1.1.404

Programma HWMonitor pensatu per testà l'hardware di u computer. Cù u so aiutu, pudete fà a diagnosi iniziale senza l'aiutu di un specialistu. L'avvicinamentu per la prima volta, pò sembra cum'è abbastanza cumplicatu. Ùn ci hè micca un'interfaccia russa. In realtà ùn hè micca. Fighjate un esempiu di cumu hè fattu, testemu u mo netbook Acer.

Scaricate l'ultima versione di HWMonitor

Diagnostica

Installazione

Run u luggeru precedentemente scaricatu. Possu avemu automaticamente d'accordu cù tutti i punti, publicità di prudutti cù stu prugramma ùn sò micca installati (menu cunnosce da una fonte ufficiale). Piglia i secetti in tuttu u prucedimentu 10.

Verifica di l'attrezzatura

Per fà inizià a diagnosi, ùn avete micca bisognu à fà nunda. Dopu u lancia, u prugramma mostra già tutti i indicatori necessarii.

Aumenta leggermente a dimensione di e colonne per fà più praticu. Pudete fà ciò tirendu fora di i limiti di ognuna.

Valutazione di i risultati

Unità rigida

1. Piglia u mo hard drive. Hè primu in a lista. A temperatura media in a prima colonna hè 35 gradi Celsius. L'indicatori normali di sta dispositiva sò cunsiderati 35-40. Allora ùn ci vole à preoccupà. Se a figura ùn supereghja micca 52 gradiPò esse dinò normalisu, soprattuttu in i caldi, ma in tali casi hè necessariu pensà à u raffreddamentu di u dispositiu. Temperatura sopra 55 gradi Celsius, indica un prublema cù u dispositiu, hè urgente agisce.

2. In sezione "Utilizatoins" visualizza l'infurmazione nantu à u gradu di congestione di u discu dur. U più chjucu sta figura, megliu. Aghju circa 40%chì hè normale.

Video scheda

3. In a prossima sezione, vedemu informazioni nantu à a tensione di a scheda video. U normale hè consideratu indicatore 1000-1250 V. Aghju 0.825V. L'indicatore ùn hè micca criticu, ma ci hè una ragione per pensà.

4. Dopu, confrontate a temperatura di a scheda video in a sezione. "Temperatura". In un intervagliu normale sò indicatori 50-65 gradi Celsius. Ha travaglià per mè in i limiti suprani.

5. In quantu à a frequenza in a sezione "Clocks"dopu hè differente per tutti, allora ùn daraghju micca indicatori generali. Secunu a mo mappa, u valore normale hè fino à 400 MHz.

6. U caricu di travagliu ùn hè micca primu indicativu senza u travagliu di alcune applicazioni. Hè megliu à pruvà stu valore quandu lancia i ghjochi è prugrammi di grafica.

Batteria

7. Perchè questu hè un netbook, ci hè una batteria in a mio impostazioni (stu campu ùn serà micca presente in i computer). U valore normale di a tensione di a batteria deve esse fino a 14,8 V. Aghju circa 12 è ùn hè micca male.

8. Quale chì hè quì hè u putere in a sezione "Capacità". Se parlemu letteralmente, allora a prima linea hè "Capacità di progettazione"in u secondu "Full"è in più "Attuale". I valori ponu varie, dipende da a batteria.

9. In sezione "Livelli" fighjate à u livellu di deteriorazione di a batteria in u campu "Usu di u livellu". U più basse u megliu. "Livellu di carica" mostra livello di carica. Aghju cù questi indicatori relativamente bè.

Processore

10. A frequenza di u processore dipende ancu da u produttore di hardware.

11. Infine, stima a carica di u prucessore in a sezione. "Utilization". Quessi indicatori cambiano continuamente secondu i prucessi in esecuzione. Ancu se si vede 100% scarica, ùn preoccupatevi, accade. Pudete diagnosticà u processore in a dinamica.

Risparmendu risultati

In certi casi, i risultati anu da salvà. Per esempiu, per paragunà cun indicatori precedenti. Pudete fà sta in u menù "Dati di cuncepimentu di File-Save".

Cume, a nostra diagnosi hè finita. In principiu, u risultatu ùn hè micca male, ma bisogna tene a cura di a scheda video. À propiu sì, ci sò ancu altri indicatori nantu à u computer, tuttu dipende da l'apparecchjaru installatu.