In Windows 10, u menu Start si hè riapparatu, rappresentendu sta volta una miscelazione da u principiu chì era in Windows 7 è a schermata iniziale in Windows 8. E per l'ultimi pochi di aggiornamenti di Windows 10, sia l'apparenza è l'inglese di opzioni di personalizazione di stu menu sò state aggiornate. In listessu tempu, a mancanza di un menù nant'à a versione precedente di u sistema operativo hè probabilmente a so svantaghju più spessu annantu à l'utenti. Vede ancu: Cumu restituisci u menu di menu classicu cum'è Windows 7 in Windows 10; u menu Start in Windows 10 ùn aprite micca.
Staccà cù u menu Start in Windows 10 sarà faciule ancu per un utilizatore principiante. In sta rivisione, vi darà una descrizione dettagliata di cume pudete personalizarlo, cambia u design, chì funzioni per accende o off, in generale, pruvaraghju di mostrà tuttu ciò chì u menù Start ci offre e cume hè implementatu. Può ancu esse utile: cumu creà è organizza i vostri tessili in u menu di avvè di Windows 10, Temi di Windows 10.
Nota: In l'aggiornu di Windows 10 1703 Creators, u menu di cuntestu di l'iniziu hè statu cambiatu; si pò chiamà cù u cliccatu cù u cliccatu cù u cliccatu cun u tastu di draghju Win + X se volete rende u menù contestuale di Windows 10
Nova funzionalità di u menu Start Windows 10 versione 1703 (Creators Update)
In l'aggiornu di Windows 10 rilasciatu à l'iniziu di u 2017, appareanu e novu funziunalità per adattà è personalizà u menu di Start.
Cunsultà a lista di applicazioni da u menu Start
A prima di queste caratteristiche hè a funzione di nascundà a lista di tutte e applicazioni da u menù Start. Se in a versione originale di Windows 10 a lista di applicazioni ùn era micca visualizzata, ma l'articolo "Tutte e applicazioni" era presente, dopu in Windows 10 versioni 1511 è 1607, invece, l'elenco di tutte e applicazioni installate hè stata visualizzata sempre. Ora pò esse personalizatu.
- Andate in Settings (Win + I tasti) - Personalization - Start.
- Modificare l'opzione "Mostra elenco applicazioni in menu Start".
Pudete vede cumu si vede u menu di avvicinamentu cù l'opzione attivata e spente in a screenshot sottu. Quandu a lista di applicazioni hè disattivata, pudete aprirla cun u bottinu "Tutte le applicazioni" in a parte diritta di u menu.
Creazione di cartelle in u menù (in a sezione "Schermata iniziale", cuntenendu e piattaforme di applicazione)
Un'altra novità hè a creazione di cartelle di piastrelle in u menù Start (a parte di a destra).
Per fà quessa, basta à trasmette una piastrella à un'altra e in u locu induve era una seconda piastrella, una cartulina chì cuntene entrambe l'applicazioni sarà creata. In u futuru, pudete aghjunghje applicazioni addiziunali in essa.
Start menu menu
Per impostazione predefinita, u menu di inizio hè un pannellu spartitu in dui parti, induve una lista di applicazioni usate frequentemente hè affissata à a sinistra (cliccendu cun u cliccini nant'à elli, pudete impedì ch'elli sò spiegate in sta lista).
Ci hè ancu un articulu per accede à a lista di "Tutte l'Applicazioni" (in l'aggiornamenti di Windows 10 1511, 1607 è 1703, l'elemento sparì, ma per l'aggiornu di Creators pò esse attivatu, cum'è descrittu sopra), visualizendu tutti i vostri programmi ordinati in ordine alfabeticu, paragrafi per apri Explorer (o, se fate un clic nantu à a freccia vicinu à questu articulu, per un accessu rapidu à e cartelle usate frequentemente), opzioni, spegne o riavvià u computer.
In a parte diritta ci sò e piattaforme di applicazione attiva è i tasti di partenza per lanciari prugrammi, organizzati in gruppi. Usendu u cliccariu destro, pudete ridimensionare, disattivà l'aggiornamentu di piastrelle (chì diventanu micca attivi, ma statichi), li supprimeru da u menu di Start (selezziunu "Sclusu da a schermata iniziale") o cancellate u prugrammu chì currispe. Da semplicemente trascinendu u mouse, pudete cambià a situazione relativa di e piastrelle.
Per rinominà un gruppu, cliccate nantu à u so nome è inserite u vostru. È per aghjunghje un novu elementu, per esempiu, una scelta rapida di un prugramma in forma di una piastrella in u menu Start, fate un clic destro nantu à u file spiccabile o pudete selezionare u "Pin in a schermata iniziale". Stranamente, in un momentu una simpatica trascinatura di una scorcia o di un prugramma in u menù Start Windows 10 ùn funziona (ancu se u suggerimentu "Pin in u menu di Start esce."
È l'ultima cosa: cum'è in a versione precedente di u sistema operativo, se fate un clic destro nantu à u bottu "Avvia" (o premete i tasti Win + X), un menu da vede chì pudete avè accesso rapidu à e elementi di Windows 10 cum'è una riga di comando per nome di l'amministratore, Task Manager, Pannello di cuntrollu, Add o Remove Programs, Disk Management, Lista di Connections di Rete, è altri, chì sò spessu utili in a risoluzione di prublemi è in a impegni di u sistema.
Personalizza u menu Start in Windows 10
Pudete truvà i cunfusioni di basa di u menu di avvicinamentu in a sezione "Personalizazione" di e impostazioni, chì pudete accede rapidamente cliccando in u clicchere dirittu di u mouse nantu à una spaziu vuota di u desktop è sceglie l'elemento corrispondente.
Quì pudete spegneru a mostra di i prugrammi più scherniti è appena installati, è una lista di transizioni ad essi (aprite cliccendu nantu à a freccia à destra di u nome di u prugramma in a lista di i prugrammi più usati).
Pudete ancu attivà l'opzione "Apri a schermata iniziale in modalità a schermu pienu" (in Windows 10 1703 - aprite u menu Start in mode a schermu cumpletu). Quandu accende questu opzione, u menu di avvicinamentu apparirà quasi cum'è a schermata iniziale di Windows 8.1, chì pò esse pratticu per i display à sfilate.
Cliccando nantu à "Sceglite chì cartelle saranu visualizzate in u menu di Start," pudete abilà o disattivà i cartulari persunenti.
Inoltre, in a sezione "Colori" di e impostazioni di personalizazione, pudete persunalizà u schema di culori di u menu Start di Windows 10. Selezziunate un culore è accende "Mostra u culore in u menu Start, in a barra di applicazioni è in u centru di notificazioni" vi darà un menu in u culore chì volete (se stu parametru spentà, hè scura grigia), è quandu statuete a rivelazione automatica di u culore principale, hè selezionatu secondu u tapcheru in u vostru desktop. Pudete ancu abilità a trasparenza di u menu iniziò è di a barra di task.
Cume à u cuncepimentu di u menù Start, vi annunceraghju duie punti:
- A so altezza è a larghezza pò esse cambiate cù u mouse.
- Se rimuete tutte e piastrelle da u (cun u persunu ch'elli ùn anu micca necessità) è restringe, ricevi un menu menu di menu minimalist.
A mo opinione, ùn aghju micca dimenticatu qualcosa: tuttu hè molto semplice cù u novu menu, è in certi momenti hè più logicu ancu chè in Windows 7 (induve eru una volta, quandu u sistema esce prima, hè statu sorpresu da u fermu chì accade immediatamente da pressu u pulsante corrispondente). À propositu, per quelli chì ùn anu piacutu micca u novu menu di Start in Windows 10, pudete aduprà u prugramu di Classic Shell free è altre utilità simili per rende esattamente u principiu cum'è in u sette, vede. Cumu restituite u menù Start classicu in Windows 10