In Windows 10, pudete esse affrontatu cù u fattu chì ancu quandu si nascone automaticamente a barra di attività hè attivata, ùn sparisce micca, chì pò esse spessu sgradivu quandu utilizanu applicazioni full-screen è ghjochi.
Questu manualu spiega in dettaglio perchè a barra di task non pudere micca sparire è nantu à i modi semplici per risolve u prublema. Vede ancu: Windows 10 barra di task manca - cosa fà?
Perchè ùn pudete micca nascondere a barra di task
E impostazioni per nascundà a barra di applicazioni di Windows 10 sò in Opzioni - Personalizazione - Taskbar. Semplicemente accende "Nascondà automaticamente a barra di attività in u modu di u desktop" o "Nascere automaticamente a barra di task in u modu di tassa" (se l'usite) per nascite automaticamente.
S'ellu ùn hè micca fattu bè, i causi più cumuni di stu cumpurtamentu ponu esse
- Programmi è applicazioni chì richiedenu a vostra attenzione (evidenziata in a barra di task).
- Ci sò tutte e notifiche da i prugrammi in a zona di notificazioni.
- A volte - bug explorer.exe.
Tuttu ciò hè cumuditu faciule in a maiò parte di i casi, u prublemu hè di scopre ciò chì ostacola a nascita di a barra di task.
Problema risolve
E azioni seguenti avenu da aiutà se a barra di task non scola, ancu s'ellu si auturce hè attivatu per quessa:
- U più simplici (qualchì volta pò travaglia) - cliccate nantu à a chjave di Windows (quella cù l'emblema) una volta - u menu di Start si apri, è dopu torna - si sparirà, hè pussibule chì cù a barra di task.
- Se ci sò i collegamenti à culori di l'applicazione nantu à a barra di task, aprite questu applicazione per scopre ciò chì "vuole da voi", è dopu (pudete dà bisognu di fà qualche azzione in a pruposta stessa) ridurli o nascila.
- Aprite tutte e icone in a zona di notificazioni (cliccendu nant'à u "up" bottinu di freccia) è scopri s'ellu ci hè notifiche è messaggi da i prugrammi in esecuzione in a zona di notificazioni - ponu esse visualizati cum'è un cercuolu rossu, un banconatore, etc. p., dipende da u prugramma specificu.
- Provate à sceglie a voce "Ricevi notifiche da applicazioni è altri elmità" in Impostazioni - Sistema - Notifiche è azzioni.
- Rinvalla l'esploratore. Per fà quessa, aprite u Gestore di e attività (pudete usà u menu chì si aprite cù un clic cliccendu cun a clic nantu à u bottinu "Start"), in a lista di processi, truvate "Esploratore" e clicca "Ripartizà".
Sì queste azioni ùn aiutanu micca, prova a chjappà (chjamatu) tutti i prugrammi una per volta, in particulare quelli chì anu trovu in a zona di notificazioni (pudete generalmente fà quessu cliccendu cun u cliccava nantu à sta icona) - quì vi aiuterà à determinà chì prugramma impedisce a nascita di a barra di task.
Inoltre, se avete Windows 10 Pro o Enterprise installatu, pruvate à aprite l'editor di e regule di gruppu locale (Win + R, inviate gpedit.msc) è poi verificate se ci sò politiche in u "Menu di a configurazione di l'utente" - "Menu Start" e " barra di task "(per impostazione predefinita, tutte e regule sò state à u statu" Not set ").
È infine, un modu in più, se ùn anu aiutatu micca prima, è ùn ci vole micca e occasione di reinstallà u sistema: pruvate l'applicazione Hide-Taskbar di terze parti, chì nascone a barra di task nant'à i tasti Ctrl + Esc di Chitarra è hè scaricatu quì thewindowsclub.com/hide-taskbar-windows-7-hotkey (U prugramma hè statu creatu per 7-ki, ma aghju verificatu nantu à Windows 10 1809, funziona bè).