Utenti Mac OS principianti spesso facenu domande: da dove si trova u gestore di attività in Mac è quale scorciatoia di tastiera lancia, cumu si usa per chiudere un programma appiccicatu e simili. Sò più spertiti sò chjamati cume creà una scelta rapida di tastiera per avviare u Monitoru di u Sistema è se ci sò alternative à sta applicazione.
Tutte queste dumande sò discuprate in dettu in questo manuale: principiamu cù cume u Mac OS Task Manager si mette in scena è induve hè situata, finisci cun creazione di tasti d'accessu per u lanciatu è parechji prugrammi chì ponu esse rimpiazzati.
- Monitor di sistema - Mac OS Task Manager
- A cumbinazione di u Gestore di e attività di lussu di lancio (Monitor di sistema)
- Alternative à u monitoru di u sistema Mac
U Monitoru di u Sistema hè un gestore di attività in Mac OS
Analogamente à u Gestore di e attività in Mac OS hè l'applicazione di u Monitor di sistema (Monitor di attività). Pudete truvà in u Finder - Programmi - Utilità. Ma una manera più rapida per aprite u sistema di monitoru utilizerà a ricerca di Spotlight: cliccate nantu à l'icona di ricerca in a barra di menu in diritta è cumincià à digità "Sistema di Monitorazione" per truvà rapidamente u risultatu è inizià.
Sì avete bisognu di lanciare spessu u Task Manager, pudete trascina l'icona di monitoru sistema da i prugrammi à u Dock in modo chì sia sempre dispunibile in ellu.
Propiu cum'è Windows, u "amministratore di attività" di Mac OS mostra i processi in esecuzione, permette di esse ordinati per carica di processore, usanza di memoria è altri parametri, visualizzare l'usu di a rete, discu è l'alimentazione di a batteria di u laptop, forzà i pruggi in esecuzione. Per fermà u prugramma appesi in u monitoru di u sistema, fate dopu cliccate nantu à chistu, è in a finestra chì si apre, cliccate nantu à u bottinu "Finisci".
In a prossima finestra avete una scelta di due tasti - "Finish" e "Finish force". U primu accede à una chiusura di u prugramma: u secondu chjude ancu un prugramma appicciatu chì ùn risponde micca à l'azzioni normali.
Vi raccomando ancu di guardà in u menu "Vede" di l 'utilità "Monitor di sistema", duve pudete truvà:
- In a sezione "Icona in Dock" pudete configurà ciò chì esisterà esattamente nantu à l'icona quandu u monitoru di u sistema sia in esecuzione, per esempiu, ci pò esse un indicatore di l'usu di a CPU.
- Mostra soltanto i processi selezionati: l'utente, u sistema, avendu Windows, una lista gerarchica (in forma di un arburu), l'impostazione di filtrazione per visualizà solu i prugrammi in carica è processi chì avete bisognu.
Per riassumere: in Mac OS, u manager di e attività hè una utilità di Monitor di sistema incastu, chì hè abbastanza pratice è abbastanza semplici, mentre hè efficace.
Scorciata da tastiera per eseguire u sistema di monitoru di sistema (Task Manager) Mac OS
Per impostazione predefinita, in Mac OS ùn ci hè una scelta rapida da tastiera cum'è Ctrl + Alt + Del per principià a monitorazione di u sistema, ma hè pussibule di creeru. Prima di passà à a creazione: se avete bisognu solu tasti caldi per chiusa forzamente un prugramma appesi, ci hè una tale cumbinazione: preme e tene Opzione (Alt) + Command + Shift + Esc in 3 seconde, a finestra attiva hè chjusa, ancu s'ellu ùn risponde micca.
Cumu creà una scelta di tastiera per avè inizio di u Monitoru di u Sistema
Ci hè parechje maniere di assignà e scorciati di tastiera per cuminciare a monitorà u sistema in Mac OS, vi pruponi l'usu di micca prugrammi addiziunali chì richiedenu:
- Lanciatu Automator (pudete truvà in i prugrammi o via una ricerca di Spotlight). In a finestra chì si apre, cliccate nantu à "Nuuu Documentu".
- Selezziunu "Azzione rapida" è cliccate nantu à u pulsante "Selezziunu".
- In a seconda colonna, dopu cliccate nantu à "Run programma".
- A destra, selezziunu u prugramma di Monitor di sistema (duminiu à cliccà nantu à u pulsu Altro à a fine di u listinu è specificate u caminu in Programmi - Utilità - Monitor di sistema).
- In u menù, selezziunu "File" - "Salvà" è specificu u nome di l'azione rapida, per esempio, "Run System Monitoring". Automator pò esse chiusu.
- Andate in a configurazione di u sistema (cliccendu nantu à a mela in cima à destra - impostazioni di sistema) è aprite l'elemento "Tastiera".
- Sulla scheda "Tastati di tastiera", aprite l'elemento "Servizi" è truvà a sezione "Basica" in essa. In essa, truverete l'azione rapida chì avete creatu, deve esse annunziata, ma per ora senza una scorcia.
- Cliccate nantu à a parola "no" induve ci deve esse una scelta rapida di tastiera per iniziare a monitorà u sistema, allora "Add" (o solu dopu cliccate), poi preme a combinazione di tasti chì aprirà u "Task Manager". Questa combinazione deve cuntene l'opzione (Alt) o a chiave di comando (o entrambe i tasti à tempu) è qualcosa d'altru, per esempiu, qualchì lettera.
Dopu aghjunghje una chiave di scelta rapida, pudete sempre avete inizio à monitorà u sistema cù u so aiutu.
Alle Gestioni per l'Utilizzazioni per Mac OS
Se, per qualchì ragione, monitorà u sistema cum'è un amministratore di attività ùn vi serve, ci sò prugrammi alternativi per i stessi scopi. Da semplici è liberi, pudete sceglie u gestore di attività cù u nomu simplici "Ctrl Alt Delete", dispunibule in l'App Store.
L'interfaccia di u prugramma mostra processi in esecuzione cù a capacità di basta (Quit) è forcà i programmi di forza (Force Quit), è cuntene anche azzioni per disconnu, ripartite, andate in dorme è spegne u Mac.
Per difettu, Ctrl Alt Del hà u scelta rapida da tastiera impostata per lanciare - Ctrl + Alt (Opzione) + Backspace, chì pudete cambià, se hè necessariu.
Da e utilità pagate di qualità per monitorà u sistema (chì cunsultanu più nantu à visualizzare l'infurmazioni nantu à a carica di u sistema è i bellissimi widget), pudete sceglie menus iStat è Monit, chì pudete truvà ancu in l'App Store di Apple.