Un novu processore AMD 32-core illuminatu in u benchmark populare

In u prossimu trimestre, AMD prevede di lanciare a seconda generazione di processori Ryzen Threadripper di prestazioni elevate. A Ryzen Threadripper 2990X à 32 nove, chì hè ancu riesce à illuminà in parechje perdite, conduce a nova famiglia. Un'altra parte di l'infurmazioni nantu à u novu pruduttu diventò publica per mezu di a basa di dati 3DMark.

In cunfurmazione cù l'infurmazioni filtrate annantu à Internet, AMD Ryzen Threadripper 2990X sarà capace di elaborà finu à 64 thread di l'infurmazione è di accelerà mentre esegue da 3 à 3,8 GHz. Purtroppu, a fonte stessa ùn furnisce micca i risultati di test in 3DMark.

-

Intantu, a ghjornu in linea di Cyberport tedesca hè pronta à accettà pre-ordini per un novu pruduttu. U costu di u processore annunziatu da u rivenditore hè 1509 euro, chì hè u doppiu u prezzu di l'orma ammiragliu attuale AMD - u 16-core Ryzen Threadripper 1950X. In listessu tempu, e caratteristiche di u chip segnalate da Cyberport differiscono cù un pocu di i dati di 3DMark. Dunque, e frequenze operative di AMD Ryzen Threadripper 2990X, secondu u magazinu, ùn sò micca 3-3,8, ma 3,4-4 GHz.