Installiamo a regione in Yandex

A capacità di creà fogli separati in Excel in un libru permette, infatti, di formà parechji documenti in un unicu file è, se hè necessariu, legarli cù referenze o formule. Benintesa, questu aumenta assai a funzionalità di u prugramma è ti permette di espansi l'urizonti di e attività. Ma in certi volte succede chì certi foglietti creati scompariscenu o tutte e so scorciagule in a barra di statutu scomparenu. Amparà cumu aiutavali induve.

Fogli di recuperu

A navigazione trà i fogli di u libru permette di portà scorciati chì si trovanu nantu à a parte sinistra di a finestra sopra u bar di statutu. Considereremo a questione di a so ripresa in casu di perdita.

Prima di cuminciare a sfruttà l'algitimu di recuperu, vedemu perchè ponu sparì. Ci sò quattru motivi principali perchè ciò si pò fà:

  • Disattivà a barra di scelta rapida;
  • L'uggetti sò stati nascosti dietro una barra di scorrimentu horizontale;
  • E etichette individuali sò state tradotte nant'à u statu hidden o super-hidden;
  • Disinstalla.

Naturalmente, ciascuna di queste cause cause un prublema chì hà u so algoritmu di soluzione.

Metudu 1: Abilita a barra di scelta rapida

Sì sopra a barra di stà ùn ci hè nisun cumandri à cumunamentu in u so postu, cum'è l'etichetta di l'elemento attivu, quessa significa chì a so visione hè stata spentata da quellu chì stà in l'impostazioni. Questu pò esse fattu solu per u libru attuale. Hè cusì, se aprite un altru schedariu Excel cun u listinu prugramma è e l'impostazioni predefinite ùn sò micca cambiate in questu, a barra di scelta rapida sarà visualizata in essa. Scopri cumu si pò accende di visibilità torna in caso chì u pannellu hè disattivatu in l'impostazioni.

  1. Vai à la tabulazione "File".
  2. Dopu, avemu muvutu in a sezione. "Opzioni".
  3. In a finestra di opzioni di Excel chì si apre, andate in la tabulazione "Avanzate".
  4. In a parte diritta di a finestra chì si apre, ci sò vari impostazioni di Excel. Avemu bisognu di truvà un gruppu di impostazioni "Mostra opzioni per u prossimu libru". In questu bloccu ci hè un parametru "Mostra etichette di foglia". S'ellu ùn hè micca cuscinetta bè davanti, allora deve esse installatu. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "OK" in fondo à a finestra.
  5. Comu pudete vede, dopu avè eseguitu l'azione di sopra, a barra di scelta rapida hè visualizzata di novu in a cartella di travagliu di Excel.

Metudu 2: movi a barra di scorrimentu

A volte sò i tempi chì un utente trascina una barra di scorrimentu orizzontale in modu casuale sopra a barra di scelta rapida. Dunque, l'abbia nascinatu, dopu chì, quandu stu fattu hè rivelatu, si faci una ricerca febbricante per a ragione di a mancanza di tag.

  1. Per risolve u prublema hè assai semplice. Posizionate u cursore à a sinistra di a barra di scorrimentu orizzontale. Deve esse convertitu in una freccia bidirezionale. Fighjate u pulsu sinu di u mouse è trascinate u cursore à diritta finu chì tutti l'oggetti nantu à u pannellu sò visualizzati. Quì hè ancu impurtante non esagerà è micca chì a barra di scorrimentu sia troppu chjule, perchè hè ancu necessariu per navigà nant'à u documentu. Perciò, devi smetteru trascinendu a stretta appena l'inserimentu sanu hè aperto.
  2. Comu pudete vede, u pannellu hè torna chjappatu nantu à u schermu.

Metudu 3: Abilita a mostra di etichette nascoste

Pudete ancu aghjunghje fogli singuli. In listessu tempu, u pannellu stessu è l'altri scorciari saranu visualizzati nantu à sti. A differenza tra oggetti nascosti è oggetti à distanza hè chì, se vulete, ponu sempre vene. Inoltre, se nantu à un fogliu ci sò valori chì si truvanu nantu à e formule situate nantu à l'altra, allora in casu di eliminazione di un oggettu, queste formule cumincianu à fà vede un errore. Se l'elemento hè simpliciamente nascosto, allora ùn esistenu cambiamenti in u funziunamentu di e formule, solu i scorciati per a transizione sò assenti. In termini soliti, l'oggiu resterà in a forma chì era, ma l'utili di navigazione per navigà versu scomparveranu.

A procedura per l'uccidenza hè abbastanza sèmplice. Avete bisognu di clicà à dirittu nantu à a scelta rapida e in u menu apparutu selezziunate l'elemento "Nascondi".

Comu pudete vede, dopu à sta azzione, l'elemento selezionatu sarà nascosto.

Ora lasciamo capè cume di mostra e etichette nascoste. Ùn hè micca assai più difficilu cà l'uccidenduli è ancu intuitivi.

  1. Facendu cliccate à dirittu à bisognu nantu à qualsiasi drunera. U menu contestuale si apre. S'ellu ci sò elementi nascosti in u libru attuale, allora l'elemento diventa attivu in stu menu. "Mostra ...". Cliccate nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse.
  2. Dopu à u clicu, una piccola finestra si apre, in cui si trova l'elencu di fogli nascosti in stu libru. Selezziunu l'oggetto chì vulemu visualizà nantu à u pannellu torna. Dopu cliccate nantu à u bottinu "OK" in fondo à a finestra.
  3. Comu pudete vede, l'etichetta di l'oggiu selezziunatu hè torna visualizata nantu à u pannellu.

Lezione: Cumu nascondite un fogliu in Excel

Metudu 4: Visualizà i Fogli Superciduti

Oltre à e linzette nascoste, ci sò ancu super-nascosti. Differiscono da u primu perchè ùn li truverete micca in a lista di solitu di visualizà l'elemento nascatu nantu à u schermu. Ancu s'è sicuru chì questu oggiu esitatu decisamente è chì nimu ùn hà cancellatu.

In questo modu, l'elementi pò sparisce solu chì quellu chì persegue a propiu per l'editore di macro VBA. Ma per truvà elli è ripristinà a mostra nantu à u pannellu ùn hè micca difficiule s'ellu l'utente quessa cunceva l'algitimu di l'azione, chì discuprà sottu.

In u nostru casu, cum'è si vede, nantu à u pannellu ùn ci sò etichette di a quarta è a quinta scheda.

Turning à a finestra per a mostra di elementi nascosti, u caminu chì avemu parlatu in u metudu precedente, vedemu chì solu u nome di a quarta foglia hè affissata. Allora, hè abbastanza ovinu per suppurtà chì, se a quinta scheda ùn hè micca rimossa, allora hè nascosta à traversu l'utili di l'editor VBA.

  1. Prima di tuttu, avete bisognu di attivà u mode macro è di attivà a tab "Sviluppatore"chì sò disattivate per difettu. Benchè, se in stu libru ante elementi sò stati attribuiti u status di super-nascosu, allora hè pussibule chì queste procedure siano già state effettuate in u prugramma. Ma, ancu, ùn ci hè nunda di garanzia chì, dopu l'uccisione di elementi, l'utente chì hà fattu stu scopu ùn hà ancu micca disattivatu i strumenti necessarii per abilità a mostra di schede super-nascoste. In più, hè pussibule chì l'inserzione di a visualizzazione di cumune di menu ùn sia micca effettuata nant'à u computer in u quali sò stati nascosti.

    Vai à la tabulazione "File". Dopu, cliccate nantu à l'elemento "Opzioni" in u menù verticali situatu à a parte sinistra di a finestra.

  2. In a finestra di opzioni di Excel chì si apre, cliccate nantu à l'elemento Setup Ribbon. In blocu "Linguature principali"chì hè situatu in a parte diritta di a finestra chì si aprite, piazzate una marcata, se hè micca, vicinu à u parametru "Sviluppatore". Dopu à chì passà à a sezione "Centro di gestione di a sicurezza"utilizu u menù verticale in u latu di manca di a finestra.
  3. In a finestra iniziale cliccate nantu à u bottinu. "Opzioni di u Centru di Cuntrollu di Sicurezza ...".
  4. Ejecuta la finestra "Centro di gestione di a sicurezza". Andate in a sezione "Opzioni macro" attraversu u menu verticale. In u blocu di l'utili "Opzioni macro" mette u switch in situ "Include tutte e macros". In blocu "Opzioni di macro per u sviluppatore" marcà a scatula "Fideci di Accessu à u Modellu di Prughjettu VBA". Dopu avè travagliatu cù macros hè attivatu, cliccate nantu à u bottinu. "OK" in fondo à a finestra.
  5. Tornà à l'impostazioni Excel per chì tutte e modifiche à l'impostazioni valenu, ancu cliccate nantu à u pulsante "OK". Dopu, sarà attivata a scheda di sviluppatore è u travagliu cù macros.
  6. Ora, per aprite l'editor di macro, andate in tab "Sviluppatore"chì ghjustu attivatu. Dopu à quellu nantu à a nastro in u blocu di l'utili "Code" cliccate nantu à a grande icona "Visual Basic".

    L'editor di macro macare pò esse principiatu scrivendu a scelta di tastiera Alt + F11.

  7. Dopu à quessa, a finestra d'editor di macro si aprà, di cui a parte sinistra sò e zone "Prughjettu" è "Pruprietà".

    Ma hè pussibule chì queste zone ùn appareceranu micca in a finestra chì si aprirà.

  8. Per abilità a visualizzazione di a zona "Prughjettu" cliccate nant'à u menù orizzontale "Vede". In a lista chì si apre, selezziunà a posizione "Project Explorer". In alternativa, pudete preme una combinazione di tasti calda. Ctrl + R.
  9. Per fà vede a zona "Pruprietà" cliccate nantu à l'elementu di u menu "Vede", ma sta volta in a lista seleziamu a posizione "Finestra di Pruprietà". Oppure, in alternativa, pudete semplicemente preme una chjave di funzione. F4.
  10. Se una zona si sovrappone un'altra, cum'è a figura in una parte sottu, allora avete bisognu di mette u cursore in u cunferenza di e zone. In listessu tempu, deve esse trasformatu in una freccia bidirezionale. Poi tenite premutu u bottinu sinu di u mouse è trascina u bordu in manera chì entrambe e zone siano pienu visualizzate in a finestra d'editore di macro.
  11. Dopu à quì in a zona "Prughjettu" selezziunate u nome di l'elemento super-nascosu, chì ùn pudemu micca truvà nè in u pannellu nant'à a lista di scorciati nascosti. In stu casu hè "Foglio 5". In listessu tempu in a regione "Pruprietà" mostra i parametri di questu oggettu. Semu interessatu nant'à u pruduttu "Visible" ("Visibilità"). Oghje, u parametru hè piazzatu contr'à. "2 - xlSheetVeryHidden". Tradotto in russo "Very Hidden" significa "molto nascosta", o cum'è avemu espressu in precedenza "super-nascatu". Per cambià stu parametru è restituite a visibilità à l'etichetta, cliccate nantu à u triangulu à diritta.
  12. Dopu à quessa, una lista si vede cù trè opzioni per u statu di fogliu:
    • "-1 - xlSheetVisible" (visibile);
    • "0 - xlSheetHidden" (nascosto);
    • "2 - xlSheetVeryHidden" (Super cupa).

    Pè affinchì a scorciatura sia veda nantu à u pannellu torna, selezziunà a posizione "-1 - xlSheetVisible".

  13. Ma cum'è si ricorda, ci hè sempre nascosta "Foglio 4". Benintesa, ùn hè micca super-nascosu è cusì u display pò esse messu cù Metru 3. Sarà ancu più faciule è più pratice. Ma, s'è iniziò à parlà di a possibilità di includere a mostra di scorciaguli per mezu di l'editor di macro, allora vedemu cumu pò esse adupratu per risturà l'utili nascosi di solitu.

    In blocu "Prughjettu" selezziunate u nome "Foglio 4". Come si vede, in a zona "Pruprietà" punto opposto "Visible" set opzione "0 - xlSheetHidden"chì currisca à u articulu regale piattu. Cliccate nantu à u triangulu à a sinistra di stu parametru per cambià lu.

  14. In a lista di parametri chì si apre, selezziunate l'elemento "-1 - xlSheetVisible".
  15. Dopu avemu configuratu a visualizzazione di tutti l'oggetti nascosti nantu à u pannellu, pudete fermà l'editor di macro. Per fà quessa, cliccate nantu à u bottinu di chjusu standard in forma di croce in u angulu in dirittu superiore di a finestra.
  16. Comu pudete vede, avà tutte e etichette sò messe in u pannellu Excel.

Lezione: Cumu abilità o disattivà macros in Excel

Metudu 5: Rinnovà i Fogli Eliminati

Ma succede spessu chì e etichette scompariscenu da u pannellu perchè sò state rializzate. Questu hè l'opzione più diffica. Se in i casi precedenti, cù l'algoritimu correttu di l'azione, a probabilità di ripristinà a mostra di etichette hè 100%, allora quandu sò eliminati, nimu pò garantì un tale risultatu pozitivu.

A rimozione di una scorciatura hè abbastanza sèmplice è intuitiva. Basta cliccare nantu à u cù u cliccatu dirittu di u mouse è in u menu apparutu selezziunà l'opzione "Elimina".

Dopu à ciò, un avvertenza annantu à a cancellazione compare in forma di una finestra di dialogo. Pè finisce a prucedura, basta à cliccà u pulsante. "Elimina".

Recuperà un oggiu cancellatu hè assai più difficiule.

  1. Se ponissimu una etichetta nantu à quellu, ma capisci chì avete aghjustatu quellu in u vantu prima di salvà u schedariu, basta chjappu u cliccendu nantu à u pulsante standard per chjucà u documentu in u angulu in alto a destra di a finestra in forma di croce bianca in un quadru rossu.
  2. In a finestra di dialogu chì si apre dopu à stu, cliccate nantu à u pulsante Ùn salvate micca.
  3. Dopu avete apru questu schedariu di nuovo, l'oggetto sguatu sarà in situ.

Ma vi ponite attenzione à u fattu chì a ripresa di u fogliu in questu modu, perdi tutti i dati inseriti in u documentu, da u so ultimu salvatariu. Hè cusì, di fattu, l'utente quessa à sceglie trà ciò chì hè più impurtante per ellu: l'oggiu eliminatu oi dati chì hà ritrovatu à entrà dopu à l'ultimu salvu.

Ma, cum'è accennatu sopra, sta opzione di recuperu hè adatta solu se l'utente ùn hà tempu per salvà i dati dopu a cancellazione. Cosa si deve fà se l'utente salva u documentu o ancu quellu hà lasciatu cù u salvamentu?

Se, dopu rimuovitu l'etichetta, avete dighjà salvatu u libru, ma ùn avete micca tempu per u chjare, cioè, hà bisognu di apprufittà in e versioni di u schedariu.

  1. Per andà à u visualizzatore di versione, andate in tab. "File".
  2. Dopu, ne andate à a sezione "Dettagli"chì hè affissatu in u menù verticale. In a parte centrali di a finestra aperta ci hè un blocu. "Versioni". Ci hè un elencu di tutte e versioni di stu schedariu, salvate cù l'aiutu di l'utellu autosave di Excel. Questu arnesi hè attivatu per difettu è salva u documentu ogni 10 minuti, se ùn fate micca quessa. Ma, s'è fattu cambiamenti manuali per l'impostazioni di Excel, disattivà a salvataggio automatica, allora ùn puderete micca recuperà elementi eliminati. Dunque anu da dì chì, dopu chjappatu u schedariu, sta lista hè cancellata. Dunque, hè impurtante avè a scomparsa di l'oggiu è vene à sceglie a necessità di esse ripristinata ancu prima di chjasseru u libru.

    Dunque, in a lista di versioni autopregulate, circà l'ultima opzione di salvamentu fatta prima di l'eliminazione. Cliccate nantu à questu articulu in a lista specifica.

  3. Dopu à quessa, a versione auto-salvata di u libru aprirà in una nova finestra. Comu pudete vede, contiene un oggettu eliminatu prima. Per uttene a riparazione di i schedari, cliccate nantu à u pulsante. "Ripristinare" in cima di a finestra.
  4. Dopu à questu, una finestra di dialogo si aprirà, chì offrirà di rimpiazzà l'ultima versione salvata di u libru cù sta versione. Sì questu ti interessa, cliccate nantu à u pulsante. "OK".

    Se vulete mantene entrambe e versioni di u schedariu (cun ​​un fogliu lungu è cù l'infurmazioni addizionate à u libru dopu l'eliminazione), allora andate a tab "File" è cliccate nantu à l'elemento "Salvà cum'è ...".

  5. A finestra di salvu accumarà. Hè definitivamente bisognu di rinominà u libru restituitu, dopu cliccate nantu à u bottinu "Salvà".
  6. Dopu, avete ottuvite entrambe e versioni di u schedariu.

Ma s'è salvatu è chjassatu u schedariu, è a prossima volta chì l'abrivi, avete vistu chì una di e scorciagule hè stata eliminata, ùn puderete micca restituirla in questu modu, da chì a lista di versioni di file sia cancellata. Ma pudete pruvà à ripristinà cù u cuntrollu di e versione, ancu a prubabilità di successu in stu casu hè assai inferiore ch'è versioni precedenti.

  1. Vai à la tabulazione "File" è in a sezione "Pruprietà" cliccate nantu à u bottinu Cuntrollu di versione. Dopu à quella vene un menu scarsu, chì hè un solu articulu - "Ripristinà i libri salvi". Cliccate nantu à sta.
  2. A finestra s'hè aperta per aprite un documentu in u cartulare induve i libri salvi è in binariu di u xlsb. Selezziunate i nomi una per unu è appughjate nantu à u pulsante "Apertu" in fondo à a finestra. Forse unu di sti schedari sarà u libru chì avete bisognu cuntenendu l'oggetto sguatu.

Solu dopu à tutte e probabilità di truvà u libru necessariu hè insignificante. Inoltre, ancu se hè presente in sta lista è cuntene un elementu eliminatu, hè prubabile chì a so versione sia relativamente vechja è ùn contene micca assai cambiamenti fatti successivamente.

Lezione: Riprende un libru Excel salvatu

Come si vede, a scomparsa di a scelta rapida in u pannellu pò esse causata da una serie di motivi, ma tutti ponu esse divisi in dui grandi gruppi: i lugi sò stati nascosti o cancellati. In u primu casu, i lotti continuanu à esse parte di u documentu, solu l'accessu à elli hè difficiule. Ma se vulete, determinà u modu in u quale l'etichetta hè stata nascosta, aderendu à l'algitimu di azzioni, ùn sarà difficiule per restituisce a so esposizione in u libru. Un'altra cosa, se l'ughjetti sò stati eliminati. In questu casu, sò stati completamente estratti da u documentu, è u so restauru ùn hè micca sempre pussibule. Tuttavia, ancu in stu casu, à volte si hè rivendu à recuperà i dati.