SmillaEnlarger 0.9.0

A tecnulugia NFC (Near Field Communication - Near-Field Communication) permette à una cunnessione senza filu tra vari dispositivi à una breve distanza. Cù sì, pudete fà pagamenti, identificà a persona, organizà a cunnessione "per via aereo" è assai di più. Questa funzione utile hè supportata da a maggior parte di i telefoni intelligenti moderni di Android, ma micca tutti l'utenti sà cumu attivarli. A propositu è ​​dite in l'articulu di oghje.

Abilita NFC nant'à u vostru smartphone

Pudete attivà Prossima Comunicazione di Campo in l'impostazioni di u vostru dispositivo mobile. A seconda di a versione di u sistema operativu è di a calata installata da u fabbricante, a sezione di l'interfaccia "Impostazioni" pò esse leggermente diversa, ma in generale, per truvà è attivà a funzione di interesse ùn hè micca difficiule.

Opzione 1: Android 7 (Nougat) è sottu

  1. Aprite "Impostazioni" u vostru smartphone. Questu pò esse fattu cù u draghju nantu à a schermata principale o in u menù di l'applicazione, è cliccendu nantu à l'icona di ingranaggi in u pannellu di notificazioni (tenda).
  2. In a sezione "Rete senza filu" toghje nantu à l'elemento "Più"per andà à tutte e funzioni dispunibili. Fate truvà u passatu à a situazione attiva à fronte di u parametru di interesse per noi - "NFC".
  3. A tecnulugia senza filu sarà attivata.

Opzione 2: Android 8 (Oreo)

In Android 8, l'interfaccia di l'impostazioni hà subitu cambiamenti significativi, chì li faci ancu più faciule da truvà è attivà a funzione di interesse per noi.

  1. Aprite "Impostazioni".
  2. Tocca l'oggetto "Dispositivi cunnessi".
  3. Attiva u switch davanti à l'elemento "NFC".

A tecnulugia à l'antica di a comunicazione di campu sarà attivata. In un eventu chì un shell di marca hè installatu nantu à u vostru smartphone, l'apparenza di cui hè significativamente diversu da u "sistema" pulitu "operativu", solu cercà l'elemento associatu cù a rete wireless. Una volta in a sezione richiesta, pudete truvà è attivà NFC.

Abilita Android Beam

U propriu sviluppu di Google, Android Beam, permette di trasmette i file multimediali è di immagini, mappe, contatti è pagine di siti via a tecnulugia NFC. Tuttu ciò chì hè necessariu per questu hè di attivà sta funzione in l'impostazioni di i dispositivi mobili usati trà i quali si pianifica l'accoppiamento.

  1. Seguite i passi di a o 1-2 istruzioni di sopra per andà à a sezione di l'impostazioni induve NFC hè abilitatu.
  2. Direttamente sottu à questu articulu, truverà a caratteristica di Beam Android. Tocca nantu à u so nome.
  3. Fate u mutore di u situu à a posizione attiva.

A caratteristica Android Beam, è cun una tecnulugia Near Field Communication, sarà attivata. Fate manipulazioni simili à u secondu smartphone è attaccate i dispositivi à l'unu per l'altru scambiu di dati.

Conclusione

Da questu articulu breve, avete amparatu cume NFC hè acceso in un smartphone Android, chì significa chì pudete approfittà di tutte e funzioni di sta tecnulugia.