I cumpagni di classe ùn aprenu

Cosa fate se i cumpagni di scola ùn aprono micca u situ, ancu se tuttu u fine funziona bè cù un telefuninu o un altru computer - una domanda assai cumuni per parechji utilizatori. In questo manuale, analizzeremo in dettu ciò chì fà in stu casu, perchè hè impossibile avè travagliu di classe è cume per evità stu prublema in futuro. Andemu!

Perchè u situ ùn apru micca i cumpagni di classe

U primu è u più cumunale raghjuntu hè a presenza o u lancia di codici maliziu in un computer. Determinà s'ellu ùn pudete veramente ghjunghje à i vostri compagni di classe à causa di virus hè abbastanza facili, quì sò i segni principali di stu:

  1. U situ web di i cumpagni di a chjave ùn aprite micca solu in un computer, ma tuttu hè normale da un telefonu, un tablet o un laptop.
  2. Quandu provate à accede à a vostra pagina in i vostri compagni di classe, vedi un missaghju chì dichiara chì u vostru profilo hè chjappu per sospettu di mandà spamma (o testu simile), u vostru contu hè statu piraccatu è dumandatu di furnisce un numeru di telefonu (o mandà SMS), dopu chì avete bisognu di specificà un codice di conferma. Oppure, invece, vedite un errore 300, 403, 404 (Pagina ùn hè micca trovu), 500 (Errore interno di u servitore), 505, o un altru.

Cumu funziunate: dopu currezu un codu maliziu in un computer, cambiate e si effettuanu à i file di sistema, chì portanu à u fattu chì quandu inserisci l'indirizzu odnoklassniki.ru (o traversate i segnalatori), vi sò automaticamente cumandati à u situ di l'attaccu, chì hè pensatu cume site veru à i cumpagni di scola. L'obiettivo di l'attardatore hè di uttene a vostra password, ma più spessu - di fà una abbonamentu pagatu à u vostru numaru di telefuninu mobile, chì hè abbastanza simu - vi basta à inserisce u vostru numaru di telefonu è confermà l'abbonamentu in un modo, per esempiu, inserite un codice di conferma o mandà un SMS . Cunsiderendu u fattu chì tali siti vicinu abbastanza prestu, in casu chì u situ di l'attaccatore fù chiusu, è u virus in u vostru computer continuerà à mandà à stu situ invece di i so cumpagni, si vede un messaghju d'errore.

Merite di ricordà chì questu ùn hè micca l'unica opzione pussibule, perchè e so cumpiglie di classe ponu qualchi i prublemi cù l'ingressu in a rete sociale. Se u situ ùn apru micca in alcun computer, à mezu à i vostri amici è conoscenti, allora hè pussibule chì i prublemi anu da u latu di u social network stessa (per esempiu, ogni travagliu tecnicu hè in pratica).

Cosa fà se a vostra pagina ùn aprite micca in i so compagni di classe

U primu metudu hè u più simplici è, nant'à u tempu, u più efficace - 90%, chì aiutera à risolve u prublema:

  1. Scaricate u prugramma AVZ da u situ ufficiale //z-oleg.com/secur/avz/download.php è esegui u amministratore (l'installazione ùn hè micca necessaria).
  2. In u menu di u prugramma, selezziunu "File" - "Ripristino di u sistema", selezziunate le voci marcate in l'immagine sottu, è cliccate "Restaveru".
  3. Quandu tuttu hè prontu, chjate u prugramma è ripartite u computer.

Correzione di prublemi cù i compagni di a classu: l'istruzione video

Dopu avè eseguitu queste azioni cù alta probabilità, andate à i cumpagni di classe si rivisiterà è tuttu sarà bellu, ma se no, allora andemu oltre.

Avemu cercà un virus chì faci i cumpagni di a classa ùn aprono micca. Se u vostru Avast, NOD32 o Dr.Web ùn truvonu nunda, allora questu ùn significheghja nunda. Rimuovi temporaneamente u vostru antivirus anzianu (o disattivu) è scaricate una versione gratuita di qualchi antivirus bonu, per esempio Kaspersky antivirus. U situ hà un articulu separatu - Versioni libere di antivirus. Malgradu u fattu chì a versione gratuita dura solu 30 ghjorni, hè basta per a nostra missione. Dopu l'aggiornu di Kaspersky Anti-Virus, esegui una verifica di sistema cun questu antivirus. Pussibilmente, truverete ciò chì hè a materia è u prublema sarà corregitu. Dopu, pudete rimuovere a versione di prova di Kaspersky è installà u vostru antivirus.

Sì nessunu di questu aiuta, pruvate dinò à circà in l'istrue seguenti:

  • Ùn pò andà à i cumpagni di scola
  • E pagine ùn aprunu in alcun browser