Windows SmartScreen hè una tecnulugia chì vi permette di prutezzià u vostru computer da attacchi esterni. Questu si faci da scansione è poi da mandà i file scaricati da Internet, una rete locale o chì vene da un supportu ammenate à un servitore Microsoft. U software verifica a firma digitale è blocca i dati sospetti. A prutezzione funziona ancu cù i siti potenzialmente periculosi, restringendu l'accessu à elli. St'articulu puderà parlà di cum'è disattivà sta funzione in Windows 10.
Disattivà SmartScreen
U mutivu di disattivà stu sistema di prutezzione hè unu: frequente falsu, da u puntu di l'utente, innesca. Sò questu comportamentu, SmartScreen pò esse impossibile per lanciare u prugramma desideratu o apri file. Di seguito hè una sequenza di azzioni per una soluzione temporanea à u prublemu. Perchè "temporanea"? È perchè dopu installatu un prugramma "suspettu", hè megliu per arricchisce tuttu. L'aumento di a sicurezza ùn hà feritu à nimu.
Opzione 1: Politica di Gruppu Locale
Windows 10 Professional and Corporate Edition "Editor di strategie di gruppu locale", cù chì pudete persunalizà u comportamentu di e applicazioni, cum'è u sistema.
- Avemu l'iniziu attrezzatura per mezu di u menu Runchì apre cù a combinazione di tasti Win + R. Quì entremu u cumandamentu
gpedit.msc
- Andate in a sezione "Configurazione di u computer" è sempre aperti filiali "Modelli amministrativi - Componenti di Windows". A cartulella chì avemu bisognu hè chjamata "Esploratore". A destra, in u schermu di i parametri, truvamu quellu chì hè incaricatu di installà u SmartScreen. Aprite e so proprietà cù u dopu cliccatu nantu à u nome di u parametru o seguite u ligame mostratu in a screenshot.
- Attivate a politica cù u bottinu radio chjamatu nant'à u screenshot, è in a finestra di parametri selezziunate l'element "Disable SmartScreen". Pressu "Applicà". I cambiamenti diventanu efficaci senza riavvesce.
Se avete Windows 10 Home installatu, bisognu aduprà altre funzioni per disattivà a funzione.
Opzione 2: Pannello di cuntrollu
Questu metudu ti permette di disattivà i filtri non solu per i futuri download, ma per i file già scaricati. L'azione descritta quì sottu deve esse fatta da un account chì hà diritti amministrativi.
- Andemu in "Pannello di cuntrollu". Pudete fà ciò cliccendu nantu à u pulsante "Start" è sceglie a voce di menu cuntestu adatta.
- Passà à "Piccole Icone" è andate à a sezione "Sicurezza è Serviziu".
- In a finestra chì si apre, in u menù di sinistra, circà un link à l'SmartScreen.
- Abilità per l'applicazioni non identificate a l'opzione chjamata "Ùn fà nunda" è cliccate Ok.
Option 3: Disable Edge Feature
Per disattivà SmartScreen in u navigatore standard di Microsoft, avete bisognu di aduprà e so impostazioni.
- Aprite u navigatore, cliccate nantu à l'icona cù i punti in l'angulu in dirittu superiore di l'interfaccia è andate à l'elemento "Opzioni".
- Apri un parametru di più.
- Disattivà a caratteristica chì "Aiuta a prutezzione di u computer".
- Hè fattu.
Opzione 4: Disattivà a funzione di Windows Store
A funzione discusse in stu articulu funziona ancu per applicazioni da u magazinu Windows. A volte, u so triggering pò cunduce à difettu di i prugrammi installati da u Store di Windows.
- Vai à u menù "Start" è aprite a finestra di parametri.
- Andate in a sezione di privacy.
- Tab "Generale" disattivà u filtru.
Conclusione
Oghje avemu analizzatu parechje opzioni per disattivà u filtru SmartScreen in Windows 10. E 'impurtante ricurdà chì i sviluppatori anu sforzi per sfruttare à tempu a sicurezza di l'utenti di u so sistema operativo, ancu cù "torbe". Dopu avè fattu e azzioni necessarie - stallà u prugramma o visità un situ blocatu - accende dinò u filtru per evità una situazione spiaghja cun virus o phishing.