Pinning righe in Google Spreadsheet

Usendu i cumandamenti d'entrata in "Linea di cumandamentu" In i sistemi operativi Windows, vari travagli pò esse risolti, ancu quelli chì ùn pò esse risolti cù un'interfaccia grafica o sò assai più difficili da fà. Vedemu chì cum'è Windows 7 pudete aprire questu strumentu in diversi modi.

Vede ancu: Cumu attivà a "Linea di Commandu" in Windows 8

Attivazione di a "riga di comando"

Interfaccia "Linea di cumannu" hè una applicazione chì fornisce a relazione trà l'utente è l'OS in forma testuale. U schedariu eseguibile di stu prugramma hè CMD.EXE. In Windows 7, ci sò abbastanza i modi per invocà l'attellu specificatu. Scopri più di elli.

Metudu 1: Fighjate una finestra

Unu di i modi più pratichi è faciuli per chjamà "Linea di cumannu" hè l'usu di a finestra Run.

  1. Chiama l'utellu Rundigità nantu à a tastiera Win + R. In a scatula chì si apre, inserite:

    cmd.exe

    Cliccate "OK".

  2. L'avvicinamentu accade "Linea di cumannu".

I principali svantaghji di stu metanu sò chì non tutti l'utenti sò abituati à tene à mente vari cumminazioni di tasti caldi è cumandi di liranu, è u fattu chì l'attivazione per nome di l'amministratore ùn pò esse svolta in tale modu.

Metudu 2: Menu Start

Entrambi i sti prublemi sò cullati trà u menu. "Start". Aduprendu stu metudu, ùn hè micca necessariu tene à mente i vari cumminu è comandi, è pudete lancià un prugramma di interessu per noi per nome di l'administratore.

  1. Cliccate "Start". In u menù, andate à u nome "Tutti i prugrammi".
  2. In a lista di applicazioni, cliccate nant'à u cartulare "Standard".
  3. A lista di applicazioni si apre. Ci contiene u nomu "Linea di cumandamentu". Se vulete principiate in u modalità normale, allora, cum'è sempre, cliccate nantu à stu nomu dopu cliccendu dopu cliccatu dopu cliccà u bottinu sinu di u mousePittura).

    Se vulete attivà questu strumentu per nome di l'amministratore, cliccate nantu à u nomu cù u dirittu di u mousePKM). In a lista, smetta di selezzione in "Run as administrator".

  4. L'applicazione sarà gestita da parte di l'administratore.

Metudu 3: Usa a ricerca

L'applicazione chì avemu bisognu, ancu per nome di l'administratore, pò esse attivata ancu cù una ricerca.

  1. Cliccate "Start". In u campu "Trova i prugrammi è i file" entrate à u vostru discrezione sia:

    cmd

    Oppure martellu in:

    Linea di comando

    Quandu iscrizzi l'espressione di i dati in i risultati di u prublema in u blocu "Programmi" u nomu apparirà di conseguenza "cmd.exe" o "Linea di cumandamentu". Inoltre, a query di ricerca ùn hà ancu di entrà appena. Ddi dopu à l'introduzione parziale di a richiesta (per esempiu, "squadre") in l'uscimentu visualisce l'oggetto desideratu. Cliccate nantu à u so nome per lanciare l'utili desideratu.

    Se vulete attivà per nome di l'amministratore, cliccate nantu à u risultatu di l'emissione. PKM. In u menu chì si apre, smetti di selezzione "Run as administrator".

  2. L'applicazione serà gestita in u modu selezzione.

Metudu 4: Avanciu direttamente u schedariu eseguibile

Cumu si ricorda, avemu parlatu di u fattu chì u lussu di l'interfaccia "Linea di cumannu" produttu cù u lugaghju executable cmd.exe. Da quì pudemu conclude chì u prugramma pò esse principiatu attivendu stu schedariu andendu in a so directory di situazione usando Esplora Windows.

  1. U caminu relativu à a cartella induve u file CMD.EXE hè situatu questu:

    % windir% system32

    Cunsiderendu u fattu chì, in a maiò parti di Windows, hè installatu in u discu Cquessa, guasi sempre u caminu assolutu à stu cartulare sembra:

    C: Sistema di Windows 32

    Aprite Esplora Windows e inserite una di sti duie vie in a so barra di indirizzu. Poi evidenziate l'indirizzu è cliccate Enter o cliccate nantu à l'icona di a freccia à a destra di u campu di l'indirizzu di l'indirizzu.

  2. U cartulare di situazione di u file si apre. Cercemu un oggettu in chjamatu "CMD.EXE". Per favurizà a ricerca, cume ci sò assai numerosi file, pudete cliccà nantu à u nomu di u campu "Nome" in cima di a finestra. Dopu à quessa, l'elementi sò disposti in ordine alfabeticu. Per avvicinà a procedura di lancio, fate dopu cliccate dopu cliccate u schedariu CMD.EXE trovu cù u bottinu sinu di u mouse.

    Se l'applicazione deve esse attivata per nome di l'amministratore, allora, cum'è sempre, cliccate nantu à u file PKM e sceglite "Run as administrator".

  3. L'utunile di interesse hè in scena.

In listessu tempu, ùn hè micca necessariu aduprà a barra di indirizzu per andà à u cartulare di situazione CMD.EXE in Explorer. A muvimentazione pò esse fatta ancu cù u menu di navigazione situatu in Windows 7 in a parte di sinistra di a finestra, ma, naturalmente, tenendu in considerazione l'indirizzu chì hè statu specificatu sopra.

Metudu 5: barra di direzzione di Explorer

  1. Pudete diventà ancu più simplici digitendu u chjassu cumpletivu à u file CMD.EXE in a barra di indirizzu di u exploratore lanciatu:

    % windir% system32 cmd.exe

    Or

    C: Windows System32 cmd.exe

    Cù l'espressione inserita evidenziata, cliccate Enter o fate un clic nantu à a freccia à a destra di a barra di indirizzu.

  2. U prugramma sarà lanciatu.

Dunque, ùn avete micca duvutu cercà CMD.EXE in Explorer. Ma u principale svantaggiu hè chì stu metudu ùn prupone micca attivazione per nome di l'amministratore.

Metru 6: lanciate per una cartella specifica

Ci hè una opzione attivazione piuttostu interessanti. "Linea di cumannu" per una cartella specifica, ma purtroppu, a maggior parte di l'utente ùn cunnosce micca.

  1. Naviga versu u cartulare in Esploratoreà chì vulete applicà a "linea di cumannu". Fate un clic destro nantu à u mentre tenendu simultaneamente a chiave. Shift. L'ultima condizione hè assai impurtante, perchè se ùn fate micca clic Shift, l'elemento impiegatu ùn apparirà micca in a lista di cuntestazioni. Dopu avè l'apertura di a lista, smetta di selezzione "Apertu a finestra di comando".
  2. A "Linea di Commandu" inizia, è in relazione à u cartulare chì avete sceltu.

Metudu 7: Formazione di etichette

Ci hè una opzione per attivà a "Linea di Commandu" da per creà prima un draghju nantu à u desktop chì si riferisce à CMD.EXE.

  1. Cliccate PKM in ogni locu in u desktop. In a lista di cuntestu, smetta di selezzione "Crea". In u listinu supplementare, andate à "Scelta".
  2. A finestra di creazione di a scelta rapida cumincia. Cliccate nantu à u bottinu "Revisione ..."per specificà u parcorsu à u file eseguibile.
  3. Una finestra piccanu si stona induve potete andà à u cartulare di situazione CMD.EXE à l'indirizzu chì hè digià statu specificatu. Hè necessariu à selezziunà CMD.EXE è cliccate "OK".
  4. Dopu chì l'indirizzu di l'oggiu apparisci in a finestra di creazione di collegamenti, cliccate "Prossimu".
  5. A casella successiva hè etichettata cù un nome. Per difettu, risponde à u nome di u schedariu sceltu, chì hè a nostra parte "cmd.exe". Stu nomu pò esse lassatu cum'è, ma pudete ancu cambià u tipografu in ogni altra. A cosa principali hè di guardà à stu nome, capite ciò chì esattamente quest'etichetta hè responsabile per u lance. Per esempiu, pudete entrà l'espressione "Linea di cumandamentu". Dopu chì u nome hè entratu, cliccate "Fatti".
  6. A scorci hè generata è visualizzata in u desktop. Per lanciare l'utellu, dopu cliccate nantu à ellu. Pittura.

    Se vulete attivà per nome di l'amministratore, fate un clic nantu à a scelta rapida PKM e selezziunu da a lista "Run as administrator".

    Comu pudete vede, per attivà "Linea di cumannu" cun una draccata, avete da piglià un pocu per una volta, ma dopu, quandu a scelta rapida hè già creata, sta opzione di attivà u schedariu CMD.EXE sarà u più veloce è più faciule di tutti i metodi di sopra. In listessu tempu, permette à l'utensile di fà, sia in modalità normale è per nome di l'amministratore.

Ci sò parechje opzioni di partenza. "Linea di cumannu" in Windows 7. Alcuni di loro supportanu l'attivazione in quantu l'amministratore, mentre altri anu micca. In più, hè pussibule di scrugliu questu strumentu per una cartella specifica. A scelta migliore per esse sempre in pussibugjiu di lanciare CMD.EXE, ancu da parte di l'amministratore, hè di creà un draghjulu in u desktop.