Impostà l'ibernazione in Windows 7

U sistema operativu Windows hà parechji modi di spegne u computer, ciascuna chì hà e so caratteristiche. Oghje darà l'attenzione à u modu di dorme, pruvaremu à dirà u più pussibule nantu à a configurazione individuale di i so parametri è cunsiderà tutte e cunfusioni possibili.

Personalizà u modalità di dorme in Windows 7

L'implementazione di u compitu ùn hè micca qualcosa di difficiule, ancu un utente inesperto si pò travaglia cun questu, è a nostra gestione vi aiuterà à capisce subitu tutti i aspetti di sta procedura. Dai un ochju à tutti i stadi in volta.

Passu 1: Abilita u Modu Sleep

Prima di tuttu, avete bisognu di assicurà chì u vostru PC pò normalmente entrà in u modu di dorme. Per fà ciò, avete bisognu di attivà lu. L'istruzione dettagliata nantu à sta questione pò esse trovata in un altru materiale da u nostru autore. Si discute tutti i metudi dispunibili per abilità a modalità di dorme.

Leggi ancu: Abilitazione di l'ibernazione in Windows 7

Passu 2: Imposta un pianu di energia

Avà da passà direttamente a l'impostazioni di u modalità sleep. L'editamentu hè fatturatu individuale per ogni utente, perciò vi propemu di familiarizzarti cun tuttu l'uttrui è adeguareli sè stessi ponendu i valori ottimali.

  1. Aprite u menu "Start" è selezziunate "Pannello di cuntrollu".
  2. Trascina u cursore per trovà una categoria. "Alimentazione".
  3. In a finestra "A sceglie un pianu di putere" cliccate nantu à "Mostra i piani supplementari".
  4. Ora pudete marcà u pianu adupratu è andà à e so impostazioni.
  5. Sì sì u pruprietariu di un laptop, pudete configurà micca u tempu di funziunamentu da a rete, ma dinò da a batteria. In linea "Mettite u computer in u modu di dorme" selezziunate i valori adatti è ùn vi scurdate di salvà i cambiamenti.
  6. Parameri supplementari sò di più interessu, cusì andate in elli cliccendu nant'à u ligame pertinente.
  7. Ampliate a sezione "Dorme" è leghje tutti i parametri. Ci hè una funzione quì "Permette u Sonnu Ibridu". Unisce u sonnu è l'ibernazione. Hè cusì, quandu hè attivatu, u software aperto è i file sò salvati, è u PC entra in un statu di consumu di risorse riduttu. In più, in stu menu ci hè a capacità di attivà i timer di risvegliu - u PC hà da risveglia dopu un certu tempu.
  8. Dopu, andate a sezione "Pulsanti e Cumpagnia di putenza". I pulsanti è una copertura (s'ellu hè un laptop) ponu esse configuratu in modo chì e azzioni eseguite poneranu u dispositivo in sonno.

À a fine di u prucessu di configurazione, assicuratevi di applicà e cambiamenti è verificate nuvellu se avete piazzatu correttamente tutti i valori.

Passu 3: Piglia u computer in sonnu

Parechji PC sò istituiti cù l'impostazioni standard, cusì ogni battitura di chjave in una azzione di una tastiera o di un mouse ti provoca à sveglie da u sonnu. Una tale funzione pò esse disattivata o, anzi, attivata se era spente prima. Stu prucessu corre letteralmente in pochi passi:

  1. Aprite "Pannello di cuntrollu" attraversu u menù "Start".
  2. Andà à "Manager di dispositivi".
  3. Espandi una categoria "I Mice è altri dispositivi di puntaghju". Cliccate nantu à l'hardware di PCM è selezziunate "Pruprietà".
  4. Move a tabulazione "Gestione di a putenza" è mette o rimuovi u marcatore da l'elemento "Permetti à questu dispositiu di scatta u computer da u standby". Cliccate nantu à "OK"abbandunà stu menu.

Circa u listessu regolazione hè usata durante a configurazione di u Pc in rete. Se site interessatu à stu sughjettu, cunsiglii di sapè di più nantu à quì in u nostru articulu separatu, chì pudete truvà à u ligame sottu.

Vedi ancu: Accende u computer in a rete

Parechji utilizatori usanu u modalità di dorme nantu à i so PC è chjamate cumu hè configuratu. Comu pudete vede, accade abbastanza facilmente è rapidamente. In più, per capisce tutte e complessità di e istruzzioni di sopra aiutanu.

Vede ancu:
Disattivà l'ibernazione in Windows 7
Cosa fà se u PC ùn esce micca da u modu di dorme