Risolve u prublema di l'accessu à a cartella di destinazione in Windows 10

A pagina principale di u serviziu Mail.Ru consiste in parechji blocchi chì permettenu à l'utente di vene diverse informazioni utili, cambiate subitu à i servizii di marca è cuminciate a ricercà in Internet cù u so propiu motore di ricerca. Se vulete vede sta pagina cum'è u principale di u vostru navigatore, seguite pochi passi simpli.

Impostà Mail.Ru Pagina iniziale

Home Mail.Ru offre à i so utilizatori informazioni utili di basa: notizie mondiali è locali, meteo, tassi di divisa, è horosciu. Quì puoi passà subitu à l'usu di servizii di marca, sezioni di intrattenimentu è autorizazione in posta.

Per accede à tuttu di ciò rapidamente, senza avè bisognu di andà à u situ manualmente ogni volta, pudete rendere a home page un homepage. In questo casu, si aprirà ogni volta chì lanciate u vostru navigatore web. Dai un ochju à cumu installà Mail.Ru cum'è in diversi navigatori.

Yandex.Browser ùn assume micca l'installazione di una pagina iniziale di terze parti. I so utenti ùn puderanu micca applicà nisunu di i metudi seguenti.

Metudu 1: Installate l'estensione

Alcuni navigatori vi dà l'opportunità di definisce Mail.Ru a pagina di partenza per un paiu di clic. In stu casu, l'estensione hè installata in u navigatore web. "Mail.Ru home page".

In Yandex.Browser, chì hè statu dichjaratu sopra, l'applicazione pò esse installata cù u magazinu in linea di Google Webstore direttamente, ma in realtà ùn funzeghja micca. In Opera, sta opzione hè ancu pertinente, allora andate direttamente à Metoda 2 per configurà lu manualmente.

Vai à Mail.Ru

  1. Andate in a pagina principale Mail.Ru è scendite a finestra. Per piacè, avà a sapè chì deve esse massimizzato per a schermata piena o quasi - in a finestra piccola ùn ci sò più parametri chì avemu bisognu.
  2. Cliccate nantu à u bottinu cù trè punti.
  3. In u menu chì si apre, selezziunu "Fate una home page".
  4. Vi sarà dumandatu "Installazione di l'estensione". Fate un clic nantu à stu bottu è aspettate chì a fine hè.

L'applicazione stessa cambierà l'impostazione di u navigatore responsabile di u so lanciu. Se avete apertu in precedenza i tabulazioni precedenti cù ogni lancio di u vostru navigatore web, ora Mail.Ru gestisce automaticamente questo, aprendu u so situ ogni volta.

Per assicurà a chjave, prima salvate e tabs aperte necessarie, chiudinu è aprite u navigatore. Invece di a sessione precedente, vedite un tab à a pagina iniziale di Mail.Ru.

Alcuni navigatori web ponu avvertene per cambià a vostra pagina iniziale è vi suggerisce di risturà e impostazioni predefinite appena cambiate (cum'è u tipu di lancio di u navigatore). Scartatela, se avete intenzione di cuntinuà à aduprà "Pagina iniziale Mail.Ru".

Inoltre, un buttunu apparirà nantu à u pannellu cù extensioni. Quandu cliccate nantu à u, vi muovereru rapidamente à u Mail.Ru principale.

Assicuratevi di ti cunsiderà di familiarizzà cù l'istruzzioni per rimuovere le estensioni in modu chì pudete in qualunque tempu pudete sbarrazzene senza altru.

Leggi ancu: Cumu rimuovere le estensioni in Google Chrome, Mozilla Firefox

Metudu 2: Personalizza u vostru navigatore

Un utilizatore chì ùn vulete installà alcun prugramma addizionale in u so navigatore pò aduprà a configurazione manuali. Prima di tutti, hè pratticu per i pruprietarii di PC à scambiu di qualità è urdinatori.

Google Chrome

In a installazione di Google Chrome più diffusa di a home page ùn vole micca più di u vostru tempu. Aprite "Impostazioni", è dopu ci sò duie opzioni:

  1. Attiva u parametru "Mostra u pulsu Home"se vulete cuntene à avè una pronta opportunità di scaldà Mail.Ru in futuro.
  2. Una icona in a forma di una casa apparirà nantu à a barra di strumenti, è cusì darà una scelta di u situ chì si aprirà quandu cliccate nantu à sta icona:
    • Pagina di Accessu Rapidu - si apre "Nova tabulazione".
    • Inserite indirizzu web - permette à l'utente di specificà manualmente a pagina.

    A realtà, avemu bisognu di a seconda opzione. Pone un puntu davanti à ellu, vi si accede.mail.rue per verificà, cliccate nantu à l'icona cù a casa - sarete redirigitu à u Mail.Ru principale.

Se questu opzione ùn hè micca abbastanza per voi o u pulsante cù a pagina iniziale ùn hè necessariu, esegui un'altra impostazione. Si aprirà Mail.Ru ogni volta chì apri u navigatore.

  1. In l'impostazioni, truvate u parametru "Running Chrome" è metti un puntu contr'à l'opzione "Pagine specifiche".
  2. Ci sarà duie opzioni da chì à sceglie "Add page".
  3. In a scatula, inseritemail.rucliccate "Add".

Ùn resti più per riavvià u navigatore è verificate se a pagina specificata si aprirà.

Pudete combinà e dui opzioni per fà una transizione rapida à u situ desiratu in qualunque tempu.

Mozilla firefox

Scaricate Mozilla Firefox

Un altru navigatore web popolari, Mozilla Firefox, pò esse configuratu per lanciatu Mail.Ru in stallu modu:

  1. Aprite "Impostazioni".
  2. Esiste in a tabulazione "Highlights"in a sezione "Avvio di Firefox" set point point oppositu "Mostra pagina iniziale".
  3. Sottinu, in a scatula di sezione "Home Page" entrate mail.ru o cuminciate a digità l'indirizzu, e selezziunu u risultatu propostu da a lista.

Pudete verificate se tuttu hè fattu correttamente dopu u ripartimentu di u navigatore. Ùn vi scurdate di salvà e tabs aperti in anticipu è u fattu chì, cù ogni novu lancio di u navigatore web, a sessione precedente ùn sarà micca ripristinata.

Per avè un accessu rapidu à Mail.Ru in qualunque tempu, cliccate nantu à l'icona cù a casa. In a scheda attuale, u situ chì avete bisognu da Mail.Ru aprirà immediatamente.

Opera

In Opera tuttu hè configuratu ancu più conveniente.

  1. Aprite u menu "Impostazioni".
  2. Esiste in a tabulazione "Highlights"truvà una sezione "Sulla avventura" è mette un puntu davanti à l'elemento "Aprite una pagina specifica o più pagine". Cliccate nantu à u ligame qui. "Set Pagine".
  3. In a finestra chì si apre, inseritemail.ruè cliccate "OK".

Pudete verificà a muvimentu cù u reiniziu di l'Opera. Ùn vi scurdate di salvà e tabs aperti in anticipu è u fattu chì l'ultima sessione ùn sarà micca salvata in futuro - cù u lancio di u navigatore web, l'unica scheda Mail.Ru aprirà.

Ora sapete cume Mail.Ru esse cume una pagina iniziale in navigatori popolari. Se aduprà un altru navigatore in Internet, procedi per analogia cù e istruzioni di sopra - ùn ci hè molta differenza in u metudu di configurazione.