Smartphone Firmware Xiaomi Redmi 3 (PRO)

Quasi tutti i telefoni intelligenti di u populu produttrice d'elettronica Xiaomi furnizanu à i so detenturi abbastanza opportunità per l'autoluduzione di u software di sistema. Considerà efficace in quantu à u populu mudellu Xiaomi Redmi 3 (PRO) modi per aggiornà è declassà a versione di MIUI, ripristina u firmware in caso di perdita di prestazioni di l'apparecchiatura, è cambia u sistema operativo ufficiale cù soluzioni personalizzate.

U dispositiu, chì sarà discusu in l'articolo, hè diventatu assai pupulare è diffusu dapoi a so uscita in u 2016. Per un bellu periodu di operazione, "prugressi" è micca utilizatori assai di un gran numeruu di copie di questu smartphone equilibratu anu furmatu una massa di modi dimucati di reinstallà u so sistema operativu. Ma cù u fattu chì i metudi di manipolazione cù a parte di u software Xiaomi Redmi 3 (PRO) proposte sottu sò stati ripetutamente aduprati in pratica è anu mustratu a so efficacia, ùn si deve micca scurdà u seguitu:

A decisione di effettuà operazioni chì coinvolgeu interventu in u software di sistema di un dispositivu Android hè pruposta solu da u so proprietariu, assumendu a piena responsabilità per l'effettu resultante è dighjà eventuale per a dispositiva in risultu di l'azzioni sbagliate!

Informazione impurtante

In u materiale presentatu qui sotto, sò discusse i metudi di u firmware è l'operazioni associati à a reinstallazione di Android, applicabile à tutte e modifiche di Redmi 3 da Xiaomi. In a lineup di i mudelli ci sò dispositivi cu quantità diverse di RAM è di memoria interna (2/16 - "standard" Redmi 3, 3/32 - versione PRO). Una versione tecnicamente più avanzata - PRO - hè equipaggiata cù un scanner di impronte digitali, u design di a so copertura di u posteru hè diversu da u Redmy "regule" 3. A varietà descritta combina u nome di codice di tutte e copie di i mudelli - "ido", è, si vedenu, diversi telefunu smart sò dotati di u listessivu firmware.

Per verificare l'applicabilità di l'istruzzioni sottu, è, più impurtante, i schedari dispunibili per riferimento in a descrizzione di i metodi di manipolazione, in relazione à u smartphone in esame Xiaomi, usamu l'applicazione Android Antutu Benchmark.

Scaricate da Antutu Benchmark Google Play Store

  1. Installate Antutu da u Google Play Store. L'accessu à a pagina di u strumentu in u Store pò esse ottenutu cliccando nantu à u ligame di sopra o insegnendu u nome di l'applicazione in u campu di ricerca di u Store.
  2. Avviamo Antutu è andemu à a sezione "U me dispositivo". U terzu item in a lista "Informazione basica" - Hè "Dispositiu" è u so valore deve esse "ido".

Se u valore di l'elemento "Dispositiu" in antutu diversu da "Ido", ùn usate micca archivi cun OS è altri componenti da questu articulu, malgradu u fattu chì i seguenti metodi di manipolazione di u software di sistema sò generalmente applicabili à a maggior parte di i mudelli di dispositivi Xiaomi basati à Android custruttiuti da i processori QUALCOMM!

Preparazione

Per fà una seria interferenza cù u software di sistema Xiaomi Redmi 3 (PRO), in a maghjine di casi, avete bisognu di un PC cù Windows è un software specializatu per a manipolazione diretta. Prima di reinstallà Android nantu à un smartphone da un computer diventa pussibule, è per assicurà a sicurezza è l'efficienza di a prucedura, duvete fighjà certi passi preparatori.

Mi Account

Quasi tutti i utilizatori di dispositivi Xiaomi utilizanu attivamente e capacità di i servizii cloud offerti da u fabbricante. In u aspettu di u travagliu cù u software di sistema Redmi 3 (PRO), l'ecosistèmia fornisce l'assistenza priziosu, è senza accessu à u Contu Mi, assai operazioni ùn sò micca fattibili. Allora, se u cuntu ùn hè micca statu registratu prima, hè necessariu creà lu è fà in u telefonu.

Leggi ancu: Cumu registrà un Account Mi

Modi Startup, Installazione di Driver

Interfaccia è cun un computer di qualunque dispositiu Android passatu à modi speciali per u firmware è operazioni cumme hè impossibile senza prima installà i driver. A manera da integrà i cumpi necessarii per cunnessione di Redmi 3 da Xiaomi in vari stati à un PC in Windows hè descrittu in u materiale chì si trova à u seguitu link:

Leggi ancu: Installazione di i driver per u smartphone Xiaomi Redmi 3

In un casu ginirale, si consiglia di equipeernu in maniera simile l'urdinatore cù un strumentu privativu sviluppatu da Xiaomi per travaglià cù u software di sistema di i dispositivi di u fabbricante, MiFlash, chì furnisce l'installazione è i driver.

Scaricate MiFlash

Avemu un pocu davanti à l'eventi, avemu a notà chì stu software hè u più efficace è spessu usato quandu si decide di reinstallà o ripristinare u sistema operativo ufficiali nantu à u mudellu in questione, hè usatu in una di e opzioni di firmware annantu à quì, d'installazione di MiFlash ùn serà più casu.

Vedi ancu: Installazione di i Driver di MiFlash è Xiaomi

Avendu trattatu cù i piloti, si deve procedere à studia i metudi di cambià Redmi 3 à vari stati è à u cunnosce u verifichevule chì i componenti per accumpagnà u dispositivo è u PC sò installati correttamente. A capacità di trasferisce u telefunu in diverse modalità permetterà di cuntinuà à svolà ogni operazione cù u sistema operativu è ripristinà e so prestazioni in situazioni critiche.

  1. "Debugging USB". Hè adupratu per vari manipuli, in particulare quandu crei un backup di dati da a memoria di a periferica versu un discu PC à i servitori specializati. Per abilità a debugging (in l'esempiu, MIUAi 9):
    • Aprite "Impostazioni", andate in a sezione "Circa u telefunu", tuccà cinque volte in una rima da u valori di articulu "MIUI Version" finchè una schermata di notificazioni compare in u fondu "Sei diventatu un sviluppatore".
    • Ci ritornu à a lista di parametri di u smartphone, in a sezione "Sistema è dispositiu" tocca "Impostazioni avanzate". Scorri nantu à u schermu chì apre u listinu di opzioni giù è tocca "Per sviluppatori".
    • In a sezione "DEBUG" u puntu hè presente "Debugging USB" - mette u switch à a destra di a situazione "Enabled". Dopu, confermamu a richiesta d'ingressu toccà "OK". Altrimenti, attiva l'opzione "Installazione per USB".

    Se a modalità sopra ripresa hè attivata, u smartphone hè ricunnisciutu. "Manager di dispositivi" sicuru:

  2. "Recuperu". L'ambiente di recuperu installatu in Redmi 3 (Pro) durante a produzione vi permette di lampà u dispositivo cù l'aiutu di u prugrammu proprietariu MiPCAssistant, è u recuperu mudificatu, chì sarà discusu in a parte finale di stu articulu, hè un sistema operativo personalizatu di terze parti. Per chjamà l'ambiente, fate:
    • A macchina anu fermatu, premete i tasti "Vol +" è "Potenza" in listessu tempu. À u momentu di l'apparenza nantu à a mostra di u logo "MI" latu "Potenza".
    • Pulsante "Vol +" Tenemu u menu di i modi in u schermu di u telefuninu induve avete bisognu di toccà "recuperu".
    • Dopu, a fabbrica o l'ambiente di recuperu modificatu sarà carregatu.

    Cunnessu u dispositivo à u PC è guardà in "Manager di dispositivi" L'imagine seguente:

  3. "Fastboot". Unu di i modi più utilizzati spessu quandu avete bisognu di effettuà operazioni cù u software di sistema Xiaomi Redmi 3 (PRO) cù un PC è un software specializatu cum'è strumenti. Per cambià à u statu specificatu, cliccate nantu à u pulsante "fastboot" in u menu di a modalità di u dispositivo,


    O:

    • Avendu spensu spentu u smartphone, appughjate nantu à i pulsanti "Vol -" è "Potenza".
    • Mantenendu e chjappate e chiavi, vene à vene à u screnu cun un ritrattu di un coniglio è di una iscrizzione "FASTBOOT".

    Dopu, noi cunnessu à u dispositivo un cavu cunnessu à a porta USB di u PC. In presenza di un driver installatu, guardemu in "Manager di dispositivi" punto "Interface Bootloader Android".

  4. "EDL" (Download di emergenza) - Modu di emergenza, chì pò esse adupratu per installà ogni versione di u MIUI ufficiale, indipende u so tipu è versione. In rari casi, u dispositiu va in modalità EDL stessa cum'è un collasso di u sistema operativu. Diversi metudi sò aduprati per forzà Redmi 3 in stu statu, i trè più sempli:
    • Avemu chjamatu u menu di i modi di accende di telefunu in u listessu modu cum'è fà quandu anu avutu à chjamà a ripresa è cambià a "FASTBOOT". Next, cliccate "Download"dopu chì a visualizzazione di u smartphone si spegne.
    • Nantu à u dispositiu off, premete "Vol +" è "Vol -". Tenendu i pulsanti, cunnessu u cavu cunnessu à a porta USB di u PC à u dispositivo.
    • Spegni u dispositiu, tene e tene e tutte e trè chjate hardware in u so casu. Per tene "Vol +", "Vol -" è "Potenza" u seguitu finu à u mumentu di u sensu di a seconda vibrazione, dopu chì i pulsanti sò rilasciati è cunnessi à u computer.

    Mostra traduttu in modalità "Download di emergenza" Redmi 3 (PRO) ùn mostra micca nisuna informazione, ma "Manager di dispositivi" u dispositiu hè "vistu" cum'è "Qualcomm HS-USB QDLoader 9008 (COM **)".

Backup

Cunsiderendu a preparazione per a reinstallà l'OS di ogni smartphone Android, a operazione chì consiste in a creazione di copie di backup di l'infurmazioni accumulate in u dispositiu durante a operazione deve esse consigliata prima. In u nostru articulu, ùn hè fattu micca solu perchè senza i passaghji preparatorii precedenti, a creazione di un backup di dati da Redmi 3 / 3PRO hè impossibile.

Vede ancu: Informazioni di backup da i dispositivi Android

U lugiziale sviluppatu da Xiaomi per serviziu e so dispositive, oltre à l'ecosistema custruitu da u custruente, ti permette di archivà dati da u telefunu di a marca senza difficoltà particulare è in più di un aspettu. Opzioni specifiche per l'azione sò già state cunsiderate in l'artìculi nantu à l'altri mudelli di Xiaomi, in quantu à Redmi 3 (Pro), hè pussibule è necessariu d'agisce cù metudi simili.

Leggi più: Cumu creà un backup locale di dati nantu à u vostru telefonu Xiaomi

Per di più: cumu un backup di dati da un smartphone Xiaomi in un discu PC

Sì decide di cambià a una versione modificata di MIUI o installa un sistema operativo personalizatu, chì implica l'usu di e capacità di l'ambiente di recuperu di TWRP, assicuratevi di creà una copia di backup Nandroid prima di ognuna di esse reinstallà / rimpiazzà Android. Passi specifici per fà una copia di backup sò indicati in a descrizzione di u metudu di l'installazione persunalizata in l'articolo sottu.

Sblocchendu u caricatore di avvicinamentu

Come già annunziatu in precedenza, cù a parte di u software di u telefuninu Xiaomi, è u mudellu Redmi 3 (PRO) in mezu à elli, hè pussibule di fà una larga gamma di operazioni. Ùn hè micca un secretu chì un gran numeru di firmwares sò creati per u dispositiu in considerazione è ogni utente hà una ampia scelta di strumenti per travaglià cù u dispositiu, ma parechji metudi è strumenti sò applicabili solu à u so bootloader hè sbloccatu.

U sblugmentu di u caricatore di avvicinamentu hè ufficialmente autorizatu da u fabbricante è effettuatu cù una utilità sviluppata in Xiaomi. Prima di passà à una intervenzione seria in u sistema operativu di u dispositiu (chì implichi l'installazione di un recuperu mudificatu è / o di u firmware non ufficiale), devi sbloccare u caricu di avvicinamentu, agendu in cunfurmazioni cù l'istruzzioni da l'articolo à u ligame sottu.

Leggi più: Sblocca Xiaomi Smartphone Downloader

Trasferendu i pacchetti cun software

Parechje decine di tipi diversi di versioni d'Android funziunavanu efficacemente in Redmi 3 (PRO) (MIUI ufficiale di quattru tippi è versioni multiple; sistema operativo mudificatu (localizatu) da comandi cunnisciuti; versioni di Android su misura: soluzioni custom di Android; soluzioni personalizate) ponenu à i padroni di u mudellu à volte à a scelta difficile. In listessu tempu, hè necessariu determinà u risultatu à esse cumandatu, prima, prima di intervene in u software di sistema.

L'articulu chì seguitu hà per scopu di aiutà à sceglie a scelta di firmware è di scaricà pacchetti per l'installazione in smartphones Xiaomi:

Per di più: sceglie u firmware MIUI

Oltre à a descrizione di e opzioni esistenti MIUAi in u materiale propositu, pudete trovà e link per scaricà pacchetti software. Soluzioni non ufficiali (di consuetudine) per u mudellu chì u lettore duverà à truvà nant'à Internet per via di l'altre, eccettu u sistema messu in esempiu da questu articulu. I ligami, dopu chì pudete scaricà tutti i pacchetti installati in Redmy 3 durante a creazione di u materiale, sò presentati in e descrizzioni di i metodi di manipolazione.

Come lampà Xiaomi Redmi 3 PRO

Dopu avè effettuatu a preparazione sopra cunduta è determinà u risultatu desideratu, ie. U tipu / versione di u sistema sottu u di chì u smartphone aghjone cume tutte e operazioni, pudete procedere à a scelta di u metudu d'installazione di Android è di i strumenti cun chì u prucessu serà svoltu. I cinqui modi più efficaci per lampà u mudellu in questione sò descritti in seguitu.

Metudu 1: MIUI Toolkit

Integratu in u strumentu ufficiali di Redmi 3 / 3PRO OS "Aggiornamentu di u sistema"primu destinatu à riceve l'aggiornamentu di MTAI OTA, permette ancu di reinstallà u sistema senza cambià a versione o di aumentà u so numeru di custru cù i pacchetti scaricati da e risorse ufficiali di Xiaomi è destinatu à l'installazione via Recovery.

Per esempiu, aggiorniamo u firmware à a versione MIUI9 9.6.2.0 è in u stallu di reinstallà u sistema cù u schedariu zip scaricatu da a risorsa di u fabbricante. L'archive cun l'assemblea specificata applicata qui sottu, oltre à a più nova versione di sviluppatore di u sistema per l'installazione per e istruzioni chì seguite sò dispunibule da scaricà da i ligami sottu, ma altre versioni ufficiali di MIYUAi pò esse aduprate per u dispositivo, osservendu u tippu conformità (Stable o Developer), installatu è installatu in u prugramma di u telefuninu.

Scaricare MIUI9 9.6.2.0 Global Stable firmware per l'installazione per recuperu / sistema in Xiaomi Redmi 3 (PRO)

Scaricare firmware MIUI9 8.4.19 Global Developer per l'installazione per mezu di u recuperu / sistema in Xiaomi Redmi 3 (PRO)

  1. Avemu a carica a batteria Redmi 3 più di 50% è cunnessu u dispositivo à Internet.
  2. Scaricate u zip-archive da u sistema operativo versu a memoria di i dispositivi. Pudete scaricà u schedariu in un discu PC, è poi copiarlo in l'archiviazione di u telefuninu o scaricatu li cù un navigatore Android.
  3. Aprite "Impostazioni" MIUI tocca l'icona nantu à u desktop di u sistema operativu o spingisce u sipariu di notificazioni in u centru è tocca a marcia. Andate in a sezione "Circa u telefunu" è spingi "Aggiornamentu di u sistema".
  4. Aprite u menu di funzioni di l'applicazione. L'elementu chì chjama hè trè punti in cima di u schermu à a destra. In a lista apparzuta tocca "Selezziunate l'aggiornu di u pacchettu". In corsa "Esploratore" Andate à u parcorsu induve u file zip-archive cù u firmware hè situatu.
  5. Marcate u schedariu zip cù u sistema operativo chì sò installatu, è dopu cunfirmi u desideru di cuminciare u prucedimentu d'installazione toccà "OK" in fondo à u schermu. U pacchju cumincerà à riceve dati è verificà a so correttezza, dopu chì avemu da avvisatu chì u dispositiu deve esse ripartitu per iniziare u processo di installazione di l'OS. Spingi Reboot.
  6. U prucessu prucessu hè completamente automaticu. L'utente pò osservanu solu a barra di prugramma di a chjave sottu à a didicazione "MIUI hè aggiornatu, ùn ripisete micca u dispositivo" è ùn interrompate micca a procedura da nessuna azzione. A reininstallazione hè cumpletata cù l'apparenza di u desktop MIUAi di a versione selezionata durante u download di u pacchettu d'installazione.

Metudu 2: MiPhoneAssitant

In una situazione in cui Redmi 3 (PRO) hà smessu di funzionà nantu à Android, ma hè caricata in a riparazione nativa, u gestore originale di Windows per i telefoni da Xiaomi pò aiutà à ripristinà u funziunamentu correttu di a parte di u software. MiPhoneAssitant.

Oltre à rinvighu u sistema fallitu in un statu normali, u prugrammu specificatu pò esse adupratu per reinstallà è aggiornà a versione di u firmware nantu à u dispositivo da un computer. In l'esempiu di seguito, stamma stallendu u pacchettu cù MIUI9 Global Stable 9.6.2.0, dispunibule da scaricà per riferimento in a descrizione di u metudu precedente di manipolazione cù u telefuninu.

Installate l'applicazione MiPhoneAssitant è traduce l'interfaccia di l'utellu in inglese, aghendu nantu à l'istruzioni da l'articolo Xiaomi nantu à u mudellu Redmi Note 3. Ci putete truvà ancu un link per scaricà a distribuzione di software.

Leggi ancu: Installendu l'applicazione Xiaomi MiPhoneAssistant cun un'interfaccia inglese

  1. Lanciate MiPhoneAssitant è accede à u vostru Account Mi.
  2. Commutemu Redmi 3 (PRO) per a modalità di recuperu di l'ambiente. Usate u pesatu rocker per evidenziare l'elemento. "Cunnessi cù MIAssistant" è spingi "Cunsumante".
  3. Cunnessu u dispositivo à u PC è aspettà finu ch'ellu sia definitu in u prugramma.
  4. Facemu clic "FLASH ROM" in a finestra MiPhoneAssitant, allora preme u pulsante "Selezcia u Pack ROM".
  5. In a finestra di selezzione di file, andate à u percorso di u pacchettu cun firmware, selezziunu e cliccate "Apertu".
  6. Attendemu à a conclusione di a verifica di u schedariu chì cuntene l'OS per l'installazione, dopu chì i dati saranu automaticamente trasferiti in a memoria Redmi 3, seguita da un aumentu di u contatore di percentuale nant'à u schermu.
  7. In u prucessu di u trasferimentu di i file da un PC à a memoria di Redmi 3 PRO, u schermu di u smartphone, cum'è a finestra di l'Assistente, cambierà a so'apparenza - u logo apparirà nant'à "MI", v'entra "Aghjurnendu MIUI, ùn ripartite micca u dispositivo" è un indicatore di a prucedura di stallazione.
  8. Dopu à a conclusione di u primu stadiu - trasferimentu i file di sistema in a memoria di a periferica, u contatore di percentuale per a procedura in a finestra di l'Assistente sarà ripristinatu è u countdown va iniziò da novu. Continuemu à aspittà à a fine di u prucessu.
  9. Restore o aghjuntà hè compiatu cù una finestra cù un cerchju verde è una marcata in mezu à u schermu di u computer. In stu stadiu, pudete scungerete u cavu cunnessu à u PC da u dispositiu è chjude u MiPhoneAssitant.
  10. Rimane di aspettà l'inizializazione di tutti i componenti installati di u sistema operativu è da esse carregatu u desktop di a shell di Android. Questu reinstallà u OS Redmi 3 (PRO) hè finitu.

Metudu 3: MiFlash

L'utensu MiFlash, chì hè ancu citatu in a descrizione di a preparazione per a reinstallà Android in Redmi 3 (PRO), hè in realtà una soluzione universale per e prublemi in intervenzione in a parte di u software. При помощи средства возможно установить абсолютно любую сборку официальной MIUI для аппарата, то есть осуществить переход со Stable-системы на Developer либо наоборот, понизить или актуализировать версию ОС, заменить Сhina-вариант оболочки на Global и совершить обратное действие.

Наиболее востребованной функцией рассматриваемого софта является восстановление системного ПО смартфона, поврежденного в результате воздействия различных факторов. Это очень часто возможно даже если девайс перестал подавать какие-либо признаки работоспособности.

Для установки через MiFlash применяются так называемые fastboot-прошивки, распространяемые в виде архивов *.tgz. E duie versioni di i pacchetti chì sò l'ultimi in a creazione di e versioni materiali di e versioni glossali di l'assemblei Stable-è Developer-MIUI per u mudellu Redmi 3/3 PRO (IDO) sò scaricabili da i ligami:

Scaricare MIUI9 9.6.1.0 Global Stable firmware per l'installazione via MiFlash in Xiaomi Redmi 3 (PRO)
Scaricare firmware MIUI9 8.4.19 Global Developer per l'installazione per Miflash in Xiaomi Redmi 3 (PRO)

Cume u mudellu in cunsunzione, MIFLesh pò esse adupratu in dui modi di lancio di telefunu: "EDL" è "FASTBOOT".

Edl

Il firmware Redmi 3 (PRO) in situ d'emergenza hè a soluzione più radicale per a questione di reinstallà / ripristinare u software di sistema di u dispositivo. U perfezionamentu di l'istruzione sottuferente si basa in una riscrittura completa di sezioni di memoria di l'apparecchiatura è l'installazione di u sistema operativo "pulitu", è hè ancu unu di i metodi efficaci per ripristinà i "smarruti" smartphones in vita.

  1. Caricamu un archiviu tgz cù e immagini OS nantu un discu PC è dopu disimballu cù un archiver (per esempio, WinRAR).
  2. Hè impurtante! Aviannu una cartulina cun immagini in un discu PC, eliminà l'usu di lettere e spazi russes in u parcorsu!

  3. Installate è esegu MiFlash.
  4. Leggi ancu: Installendu l'applicazione MiFlash

  5. Cliccate u pulsante "selezziunu" dari à u prugramma u parcorsu à i file di firmware. In a finestra per sceglie una directory cù e images, selezziunate a cartella ottenuta in risu di u disimballu di u tgz-archive cù u sistema operativo (quellu chì cuntene "immagini") è cliccate "OK".
  6. Cunnessu u smartphone in modalità EDL cù u connettore USB di u computer è cliccate "rinfrescà" in a finestra miflesh. L'azione specificata porta à a definizione di l'apparatu in i campi di prugramma "id", "dispositivo", "progressu", "passà" pienu di dati. In a colonna "dispositivo" U portu di u numeru di portu COM deve esse visualizatu.
  7. Piazzà u pulsante di radio in a parte inferiore di u pizzicellu di a finestra per posizioni "pulizia tuttu" è cliccate "flash".
  8. U trasferimentu di dati à a memoria di u smartphone diventa. U prucessu hè visualizatu - a barra di progressu hè piena. "progressu"è in u campu "status" notifiche su ciò chì accade.
  9. Attendu chì a metà di u prucedimentu per a reinstallà u software di sistema Redmi 3 (PRO) - a mostra in u campu "status" notifiche "lampatu"è in u campu "Risultatu" - "successu".
  10. Scurdà u telefonu da u PC è accuminciunu u dispositiu - duvete appiccà u pulsante "Potenza" è tene finu à a vibrazione (10-15 secondi). Ci aspettemu u lance di MIUI - per a prima volta dopu a manipolazioni sopra menzionate, u scarpu sarà visualizatu per un bellu periodu.
  11. Specifichi i principali impianti di u sistema è da quessa ghjunghjemu à u desktop di Android.
  12. Di fronte à noi hè u dispositiu cù u sistema operativo ufficiali installatu "pulitu"; procedemu à a recuperazione di dati è ulteriore operazione di u dispositivo.

FASTBOOT

Installà u sistema operativo in u telefonu, trasferitu in a modalità "FASTBOOT", via MiFlash sarà efficace solu per quelli istanze Redmi 3 / 3PRO in cui u gestore di avvicinamentu in precedenza era sbloccatu. U metudu implica una riscrittura quasi completa di a memoria di a periferica è hè una soluzione rapida per u travagliu di reinstallà o aghjurnà u MIUI ufficiale, cambendu u tipu di firmware da stabile à sviluppatore è viceversa, è risponde à a questione di cume da tornà da u SO personalizatu à u custru ufficiali. A procedura hè assai simile à u travagliu cù un dispositivo in u modu EDL, ma ci sò ancu qualche differenza.

  1. Scaricate è scompattate l'archiu cù e immagini destinate à u trasferimentu nantu à u dispositivo via Miflesh.
  2. Run u driver di flash, specificà u caminu per i file OS cù u pulsante "selezziunu".
  3. Traducemu u dispositariu in "FASTBOOT" e cunnessa à u PC. In u campu "dispositivo" Finestre MiFlash dopu cliccatu un pulsante "rinfrescà" U numero di serie Redmi 3 (PRO) deve esse visualizatu.
  4. U ristabilu di reinstallazione di l'OS (cambia in fondu di a finestra di flasher) hè sceltu secondu a situazione è u risultatu desideratu. Se stavete à reinstallà l'assemblea MIJUA senza cambià a versione o l'upgrading senza cambià u tippu (Stable / Developer), pudete sceglie "Salvà i dati di l'utente" - In stu casu, i dati di l'utente saranu conservati in a memoria di u dispositiu. In altri casi, sceglite "pulizia tuttu".
  5. Facemu clic "flash" In cima di a finestra è aspettate a fine di a procedura per reinstallà u software di sistema nant'à u smartphone, guardendu l'indicatore di prugressu.
  6. Quandu l'operazione hè finita, un missaghju si vene in a finestra di Miflesh. "lampatu", è u dispositiu si riavene automaticamente.
  7. Attendu chì u sistema installatu si carica - a seconda di i dati sò stati eliminati à u passu 4 di sta istruzione, sia u desktop OS sia apparse immediatamente o a schermata di benvenuta da cui inizia a definizione di i parametri principali di u shell Android.
  8. Facemu l'adattamentu di u sistema installatu, in casu di necessità riparemu i dati è di risultemu l'upportu di aduprà u smartphone cum'è destinatu.

Metudu 4: QFIL

Se a parte di software di Redmi 3 (PRO) hè stata danneggiata è chì u dispositivo ùn si principia micca in modalità normale (ma hè trasferitu / trasferitu in modalità EDL) è a ripresa via MiFlash, mostrata sopra in l'articolo, ùn funziona micca o l'usu di u strumentu originale da Xiaomi Per alcune ragioni ùn hè micca fattibile, pudete aduprà l'utile sviluppatu da u produttore di a piattaforma hardware per u mudellu - Qualcomm corporation.

Proposte per ripristinà u software di sistema di dispositivi Android basatu nantu à i processori Qualcomm, u strumentu hè chjamatu Qualcomm Flash Image Loader (QFIL). L'archiu chì cuntene l'utilità di a versione chì funziona in modu efficiente cù Redmi 3 (PRO) pò esse scaricata da u ligame sottu, è i pacchetti cù i file di l'immagine di sistema sò uguale cum'è in u casu di aduprà MiFlash.

Scaricà l'utilità Qualcomm Flash Loader v2.0.1.2 (QFIL) per u firmware Xiaomi Redmi 3 (PRO)

  1. Preparemu un cartulare cun firmware, chì hè unpacking a archiva tgz caricata in u PC. Avete bisognu di u cuntenutu di u cartulare "Images".
  2. Scaricate è decociate u pacchettu cù Qualcomm Flash Image Loader, lanciate l'utilità dopu cliccendu nantu à l'icona QFIL.exe in u cartulare risultatu.
  3. Installate u pulsante di radio "Selezziunate Tipu di Costruzione"destinatu à sceglie u modu di operazione QFIL è situatu in cima di a finestra di utilità à a posizione "Costruzione piatta".
  4. Caricamu in l'applicazione i tre file necessarii per riscrive a memoria Redmi 3 (PRO) - tutti, dinò, sò in a cartella "immagini" u directory cun firmware fastboot unzipped:
    • Spingà "Sfoglia ..." à a destra di u campu "Strada di prugrammatore", aprite a finestra Explorer.
    • Andate à u percorso di situazione di u file. prog_emmc_firehose_8936.mbnselezziunu e cliccate "Apertu".
    • Dopu cliccatu nantu à u pulsante "Carica XML ..." Apparirà una finestra induve avete bisognu di sceglie u schedariu rawprogram0.xmlpoi premete "Apertu".
    • In a prossima finestra, selezziunate patch0.xml è cum'è prima, conferimu a nostra scelta cliccendu nantu à u pulsante. "Apertu".
  5. Cunnessu u telefonu in u statu "EDL" per u computer. Dopu u dispositiu hè definitu in QFIL, invece di l'iscrizzione "No Port Aviable" A vetta di a finestra applicazione apparirà "Qualcomm HS-USB QDLoader 9008 (COM **)".
  6. Tuttu hè prontu per iniziare ripristinendu u software di sistema Redmi 3 (PRO). Assicuratevi chì a finestra di utilità sia cum'è in a screenshot sottu, è cliccate nantu à u pulsante "Download".
  7. Aspittendu a fine di a procedura - in u campu di prucessu "Status" pienu di dati da i quali pudete truvà e conclusioni nantu à ciò chì sta accadendu in ogni puntu di tempu.
  8. À a fine di u prucessu di u trasferimentu di dati à a memoria di telefunu vi chiederà una notificazione "Finish Download" in u campu di log "Status". Dopu aspittendu per questu missaghju, disconnemu u telefunu da u computer è u lanciamu, per un lungu tempu (10-15 secondi), tenendu u tastu "Cunsumante".
  9. Dopu una inizialisazione abbastanza lunga di i cumpunenti di software di sistema installatu, a schermata di benvenuta di a cunca di Android sarà visualizata. Selezzione di i parametri di base di u sistema operativu, procedi à aduprà u dispositivu in u modalità usuale.

Metudu 5: Mediu di recuperu modificatu

Avendu amparatu à installà e versioni ufficiali di MIUI indipinnendu u statu di a parte di software di Xiaomi Redmi 3 (PRO), pudete procedere à un cambiu più primu di u prugrammu di sistema di u dispositivo - rimpiazziatu cun versioni modificate di u sistema operativu ufficiali è / o di l'infurmatore Android da sviluppatori terzi (custom). Praticamente tutti i firmware non ufficiali sò installati in u mudellu in questu cù l'ambiente di riparazione modificatu di TeamWin (TWRP).