U rolu di a scheda madre in u computer

Durante u so travagliu, quandu u caching hè attivatu, i navigatori conservanu u cuntenutu di e pagine visitate in un directory di discu duru speciale - memoria cache. Questu hè fattu affinchì quandu vi tornate à visità ogni volta, u navigatore ùn accede micca à u situ, ma restaura l'infurmazioni da a so memoria, ciò chì contribuisce à a crescita di a so velocità è à una riduzione di volumi di trafficu. Ma, quandu troppa informazione si accumula in a cache, si faci un effettu contrariu: u browser si mette à rallentà. Chistu suggerisce chì sia necessariu per spedisce periodicamente a cache.

In listessu tempu, ci hè una situazione chì, dopu aghjurnà u cuntenutu di una pagina web in un situ, a so versione aggiornata ùn hè micca visualizzata in u navigatore, è cusì tira i dati da a cache. In questo casu, stu cartulare deve esse pulitu per visualizà correttamente u situ. Scopemu cumu pulì a cache in Opera.

Pulizia cù strumenti di navigatore interni

Per purgà a cache, pudete aduprà l'utili di u navigatore interno per cancellà stu cartulare. Questa hè a via più faciule è sicura.

Per sbarrazzà a cache, avemu bisognu di andà à l'impostazioni di l'Opera. Per fà quessa, apri u menu di u prugramma principale, è in a lista chì si apre, cliccate nantu à l'elemento "Impostazioni".

Di fronte à noi si apre a finestra di l'impostazioni generali di u navigatore. A parte sinistra, selezziunate a rùbbrica "Sicurezza", è andate in ella.

In a finestra aperta in a sottosezione "Privacy" cliccate nantu à u bottinu "Cancella storia di e visite".

Davanti à noi apre u menu di navigazione di u navigatore, chì hè marcatu cù caselle prontu per e sezioni di pulizia. A cosa più importante per noi è di verificà chì a marcata sia davanti à l'elemento "Immagini cache è file". Pudete deselezziunà i punti rimanenti, pudete lasciarli, o pudete ancu aghjunghje marcate di cullà à l'elementi di menu rimanenti, se decidi di fà una pulizia di un browser cumunale, è micca solu pulisce a cache.

Dopu aghjunghje a marcata davanti à l'elemento chì avemu bisognu, cliccate nantu à u pulsante "Cancella storia di visite".

A cache in u navigatore Opera hè pulita.

A cache di cache manuali

Pudete cancellà a cache in Opera nant'à l'interfaccia di navigatore, ma solu sguassendu fisicamente i cuntenuti di a cartella rispettiva. Ma, si propone di ricorrerà à stu metudu solu se, per qualchì ragione, u metudiu standard ùn pò cancellà a cache, o sì sì un utilizatore assai avanzatu. Dopu tuttu, pudete cancellà erronticamente u cuntenutu di u cartulare sbellu, chì pò influenzà negativamente u travagliu di u navigatore, ma dinò u sistema cum'è prubabu.

Prima ci vole à scopre ciò chì directory è a cache di u navigatore Opera hè in. Per fà quessa, aprite u menu principale di l'applicazione, è cliccate nantu à l'elemento "Circu à u prugramma".

Davanti à noi apre una finestra cù e caratteristiche principali di u navigatore Opera. Quì pudete vede i dati nantu à a posizione di a cache. In u nostru casu, questu sarà a cartella situata in C: Utenti AppData Ma per altri sistemi operativi, è versioni di Opera, pò esse situatu, è in un altru locu.

Hè impurtante, ogni volta prima di pulìre manualmente a cache, di verificà a situazione di a cartella rispettiva, cum'è descritta sopra. Dopu tuttu, quandu aghjusta u prugramma Opera, a so posizione pò cambià.

Ora si stende u casu per i zitelli, aprite un qualsiasi gestore di file (Esploratore di Windows, Totu cummendiante, etc.), è andate in u cartulare specificatu.

Selezziunate tutti i schedari è i cartulari contenuti in u cartulare è sguillite, cusì cumingendu u cache di u navigatore.

Comu pudete vede, ci sò dui modi principali per scurdà a cache di u prugramma Opera. Ma per evità varie azzioni sbagliate chì ponu dà à u sistema, u seghjettu di pulì solu via l'interfaccia di u navigatore è a rimucchja manualmente di i schedari deve esse fatta solu in ultima istanza.