Determinazione di u mudellu di a scheda di video in Windows 8

Navigatori - unu di i prugrammi più impegnativi in ​​u computer. U so consumu di RAM va spessu annantu à a soglia di 1 GB, perchè nè ordinatori è urdinatori assai putenti comincianu à rallentà, se fate qualchì altro software in parallelo. Tuttavia, spessu a cunsumazione aumentata di risorse provoca personalizazione di l'utenti Eguite à tutte le opzioni per chì un navigatore web ponu occupà assai spaziu in RAM.

I motivi per l'incensu consumu di RAM in u navigatore

Ancu in i computer più prutittivi, i navigatori è altri prugrammi in corsa ponu travaglià à un livellu accettabile nant'à u tempu. Per fà quessa, basta à capisce i motivi di l'altru consumo di RAM è evità situazioni chì contribuiscenu à elli.

Reason 1: Browser width

I prugrammi 64-bit sò sempre più impegnativi di u sistema, è cusì necessitenu di più RAM. Sta dichjarazione hè vera per i navigatori. Se a RAM di u PC hè impostata à 4 GB, pudete sceglie sicuramente un navigatore di 32-bit, cum'è u principale o salvu, lanciatu solu quandu hè necessariu. U prublema hè chì, ancu se i sviluppatori offrinu una versione di 32 bit, ùn ne vogliono micca: si pò scaricà aprendu a lista cumpleta di i file di avvio, ma in a pagina principale ùn ne offre solu 64-bit.

Google Chrome:

  1. Aprite a pagina principale di u situ, vai in u blocu "Prodotti" cliccate "Per altre piattaforme".
  2. In a finestra, selezziunate a versione 32-bit.

Mozilla Firefox:

  1. Andate à a pagina principale (ci deve esse una versione di u situ in inglese) è scendite si cliccanu nantu à u link Scaricate Firefox.
  2. In a nova pagina, truvate u ligame "Opzioni avanzate di stallazione è altre piattaforme"se vulete scaricà a versione in inglese.

    Selezziunu "Windows 32-bit" è scarica.

  3. Sì avete bisognu di un'altra lingua, cliccate nantu à u ligame "Scaricate in un'altra lingua".

    Truvate a vostra lingua in a lista è cliccate nantu à l'icona cù a scrizzione «32».

Opera:

  1. Aprite a pagina principale di u situ è ​​cliccate nantu à u bottinu. "DOWNLOAD OPERA" in u angulu in dirittu superiore.
  2. Scorri finu u fondu è in blocu "Versioni archiviu di Opera" cliccate nantu à u ligame "Trova in archiva FTP".
  3. Selezziunu l'ultima versione disponibile - hè à a fine di a lista.
  4. Da i sistemi operativi specificu "Win".
  5. Scaricate u schedariu "Setup.exe"senza segnu "X64".

Vivaldi:

  1. Vai à a pagina principale, scendite a pagina è in blocu Scaricate cliccate nantu à "Vivaldi per Windows".
  2. Scorri giù a pagina è in a sezione "Download Vivaldi per altri sistemi operativi" Selezziunu 32-bit, basatu annantu à a versione di Windows.

U navigatore pò esse installatu annantu à una versione esistente à 64-bit o cù una rimozione precedente di a versione precedente. Yandex.Browser ùn furnisce micca una versione à 32-bit. I navigatori web disegnati specificamente per i computer di fascia bassa, cum'è Pale Moon o SlimJet, ùn sò micca limitati à a scelta, dunque pudete scaricà una versione 32-bit per risparmià parechji megabyte.

Vede ancu: Cumu sceglie un navigatore per un computer debulo

Reason 2: Installed Extensions

Hè un mutivu ghjustu chè, ancu impurtante menzione. Ora tutti i navigatori offrenu un numeru numeru di add-ons, è parechji di quelli pò esse effettivamente uti. Tuttavia, ciascuna di tali prubazioni pò richiede quantu à 30 MB di RAM, è più di 120 MB. Comu capisci, u puntu hè micca solu in u numeru di estensioni, ma dinò in u so scopu, funzionalità, cumplicità.

I bloccanti à publicità condizionati sò a prova viva di ciò. Tuttu u vostru AdBlock preferitu o Adblock Plus occupanu assai più RAM quandu si travaglia attivamente chè u listessivu uBlock Origine. Pudete verificate quante risorse unu o un altru prucedimentu impone per mezu di u Task Manager integratu in u navigatore. Tutti i navigatori anu:

Cromu - "Menu" > "Strumenti supplementari" > Task Manager (O premete a combinazione di tasti Maiusc + Esc).

Firefox - "Menu" > "Più" > Task Manager (O entrucirca: performancein a barra di indirizzu è cliccate Enter).

Se truverete un modulu vorace, cerca un contrapuntu più modestu, disattivatu o smetti totalamente.

Reason 3: Themes

In generali, stu puntu partisce da a seconda, ma micca tutti quelli chì stabilitu u tema di u progettu ricordati chì si riferisce ancu à l'estenzioni. Se vulete uttene u massimu rendimentu, disattivà o elimina u tema, dendu à u prugramma un'apparenza predefinita.

Reason 4: Type of tabs open

A stu puntu, puderete fà parechji punti chì anzi affettu à a quantità di consumu di RAM:

  • Parechji utenti aduprà a pinning di tab, ma dumandà ancu risorse, cum'è l'altri. Inoltre, sicuru da esse cunsiderati impurtante, quandu lancia u navigatore, sò scaricati senza fallimentu. Cumu hè possibile, esse deve esse rimpiazzatu cù i segnalibri, aprendu solu quandu u necessariu.
  • Hè impurtante à ricordà à ciò chì faci esattamente in u navigatore. Ora, parechji siti ùn mostrananu micca testi è immagini, ma mostranu video in alta qualità, avianu in u so lettore audio è altre applicazioni complete, chì, naturalmente, richiedenu assai risorse di un situ abituale cù lettere è simbuli.
  • Ùn vi scurdate chì i navigatori usanu progruzku cun pagine di scorrimentu in anticipu. Per esempiu, a cinta di VK ùn hà micca un bottinu per saltà à altre pagine, perciò a pagina successiva hè caricata ancu quandu si hè in u precedente, chì richiede RAM. In più, quandu più in largu si andate, a maiò parte di a pagina hè piazzata in RAM. Per questo, ci sò freni, ancu in una sola tabulata.

Ognuna di sti funzioni restituisce l'utente à "Reason 2"in particulare, hè pussibule di tracciare u Task Manager incastu in u navigatore web - hè veramente pussibule chì molta memoria ricordi 1-2 pagine specifichi, chì ùn hè più pertinente per l'usu è ùn hè micca u culpusu di u navigatore.

Reason 5: Sites with JavaScript

Parechji siti utilizanu JavaScript per u so travagliu. Perchè e parti di a pagina Internet nantu à JS esse visualizzate in modo currettu, hè necessaria una interpretazione di u so codice (analisi linea per linea cù ulteriore esecuzione). Questu ùn hà micca solu rallentamentu a carica, ma porta ancu a RAM per l'elaborazione.

E biblioteche plug-in sò largamente usate da sviluppatori di siti, è ponu esse grandi abbastanza è sò caricate cumplittamente (ottenendu, naturalmente, in RAM), ancu se a funzionalità di u situ ùn ne hà bisognu.

Pudete luttà nant'à u radicale - da spegni JavaScript in a configurazione di u navigatore, o più dolcamente - aduprà elenche cum'è NoScript per Firefox è ScriptBlock per Chromium, impedendu u carregu è l'operazione di JS, Java, Flash, ma chì ti permette di permessu a so esposizione selettivamente. Sottu vedi un esempiu di u listessu situ, u primu cù u blocaburatore di script hè disattivatu, è dopu cunceptu. U purificatore a pagina, u menu pone u carregamentu di u PC.

Reason 6: Continuous Browser Operation

Stu paragrafo hè partutu da u precedente, ma solu nantu à una certa parte di u. U prublemu JavaScript ci vene ancu in u fattu chì, dopu completatu l'usu di un script specificu, u strumentu di gestione di a memoria JS chjamatu Garbage Collection ùn hè micca più efficace. Questu ùn hà micca un bonu impattu nantu à a quantità impurtata di RAM in un brevi tempu, per ùn parlà micca di u longu di u lanciu di u navigatore. Ci hè ancu altri parametri chì anu un efettu negativu nantu à a RAM durante u funziunamentu continuu à longu andà di u navigatore, ma ùn abitemu micca nantu à a so spiegazione.

U modu più faciolu per verificà stu è visitendu parechji siti è misurà a quantità di RAM occupata, è dopu di ruminà u navigatore. Cusì, pudete liberà 50-200 MB in una sessione dura di parechje ore. Se ùn ripetite micca u navigatore per un ghjornu o più, a quantità di memoria già sprecata pò andà 1 GB o più.

Cumu altrimenti à salvà u cunsumu di RAM

In sopra, avemu elencatu micca solu 6 motivi chì influenzanu a quantità di RAM libre, ma dinò cumu per riparallu. Tuttavia, sti cunsiglii ùn sò micca sempre abbastanza è necessarie soluzioni supplementari à u prugramma in discussione.

UU

Parechji navigatori popolari sò avà abbastanza vorace, è cum'è avete capitu, a culpa ùn hè micca sempre u motore di u navigatore è l'azione di l'utente. E pagine stessu sò spessu sovraccaricate di cuntenutu, e rimanendu in u culore, continuanu à cunsumà risorse di RAM. Per scaricarli, pudete aduprà i navigatori chì supportanu sta funzione.

Per esempiu, Vivaldi hà una cosa simile - cliccate à basatu RMB nantu à a tabulazione è selezziunate l'element "Scaricate i Fondi", dopu allora chì tutti, ma i più attivi, saranu scaricati da a RAM.

In SlimJet, a caratteristica di e pagine di autocessione hè personalizabile - bisogna specificà u numeru di tabulazioni inattive è u tempu dopu chì u navigatore li scarica da a RAM. Per sapè di più nantu à stu per a nostra revisione di navigatore à stu ligame.

Yandex.Browser hà recentemente aghjuntatu a funzione Hibernate, chì, cum'è a funzione di u listessu nomu in Windows, scarica i dati da RAM à u discu dur. In sta situazione, i tabulati chì ùn sò micca stati usati per un certu tempu, vanu in a modalità d'ibernazione, liberendu a RAM. Quandu reinserite a scheda scaricata, a so copia hè stata tralata da u drive, salvendu a so sessione, per esempiu, digià. Salvà una sessione hè un vantaghju di più nantu à u scaricamentu forzatu di una tabulazione da a RAM, induve tuttu u progressu di u situ hè resettatu.

Leggi più: Hibernate a tecnologia in Yandex Browser

In più, J. Navigatore hà una funzione di caricamento di una pagina intelligente quandu u prugramma iniziò: quandu si avvia u navigatore cù l'ultima sessione salvata, e tabulazioni chì eranu riparate è quelle usuali usate in a sessione precedente sò caricate è messe in RAM. E tabule di menu popolari saranu caricate solu quandu l'accessu à elli.

Leggi più: Caricamentu intellettuale di tab à u navigatore Yandex

Installazione di l'estensioni di cuntrollu di tabulazioni

Quandu ùn pudite micca superà a gluteria di u navigatore, ùn vulete micca aduprà un navigatore lussu è impopulare, pudete installà una estensione chì controlla l'attività di i tabulati di u primu locu. Simile hè implementatu in i navigatori, chì sò stati discusse un pocu più altu, ma sì sò per qualchì ragione ùn adattate per voi, si propone di fà una scelta in favore di software di terze parti.

In e fotogrammi di questu articulu noi ùn descrivemu micca l'istruzzioni per aduprà tali estensioni, ancu quandu un utilizatore novizio puderà capisce u so travagliu. Inoltre, lascimi a scelta à voi, listendu i soluzioni di software più popolari:

  • OneTab - quandu cliccate nantu à u spaziu di espansione, tutte le tabulazioni aperte sò chiusi, solu unu reste - quellu chì travaglia allora chì riaperu manualmente ogni situ ogni necessità. Ciò hè un modu faciule per liberà rapidamente a RAM senza perde a sessione attuale.

    Scaricà da Google Webstore | Add-ons di Firefox

  • The Great Suspender - à diffe u tipu di e tabs OneTab ùn si fermenu micca in una, ma sò solu scaricati da a RAM. Questu pò esse fattu manualmente cliccendu nantu à u buttu di l'estensione, o ponu un timer, dopu chì i tabs sò automaticamente scaricati da a RAM. In listessu tempu, continueranu à esse in a lista di tab à chjave, ma a prossima volta ch'elli saranu accessuti, si riavanu, iniziendu una volta à ripiglià e risorse di i PC.

    Scaricà da Google Webstore | Add-ons di Firefox (estensione Tab Suspender basata nantu à The Great Suspender)

  • TabMemFree - scarica automaticamente e tabulazioni di u fondu inutilizzate, ma se sò state riparate, l'estensione li salta. Questu opzione hè adatta per i lettori di sottu o editori di testu aperti in linea.

    Scaricate da Google Webstore

  • Tab Wrangler hè una estensione funzionale chì raccoglie tutti i migliori di i precedenti. Quì l'usu pò configurà micca u tempu dopu chì e tabs aperti sò scaricati da a memoria, ma dinò u so numeru à chì a regula avrà effettu. Se e pagine specifiche o pagine di un situ specificu ùn anu micca necessità di esse elaborate, pudete aghjunghje a "lista bianca".

    Scaricà da Google Webstore | Add-ons di Firefox

Setup di u Navigatore

In e impostazioni standard, ùn ci hè praticamente alcun parametru chì pudaria micca cullà u cunsumu di RAM da u navigatore. Tuttavia, una occasione di basa hè sempre prisente.

Per Chromium:

Opzioni di tweaking di Chromium hè basata, ma l'ampiezza di e funzioni dipende da u navigatore Web specificu. Nantu à a maggior parte di i casi, pudete disattivà solu u predendente da i più utili. U parametru hè in "Impostazioni" > "Confidentialità è Sicurezza" > "Usu assai per agilizà u caricatu di a pagina".

Per Firefox:

Andà à "Impostazioni" > "Generale". Trova un blocu "Prestazione" e marcatu o selezziunate "Usate e impostazioni raccomandate". Se ti ùn deselezionate micca u spuntà, 2 punti supplementari per u tuning di prestazione apriranu. Pudete impedisce l'accelerazione hardware se a scheda di video ùn trattate micca i dati, è / o configuranu "U numero massimu di processi di cuntenutu"aghjustà direttamente a RAM. Ulteriori dettagli nantu à sta situazione sò scritte in a pagina di supporto Mozilla di lingua russa, duve pudete ottene cliccando nantu à u ligame "Leggi più".

Per disattivà l'accelerazione di a carica di pagine, cume ciò chì era descrittu sopra per Chromium, dà bisognu à edità i cuncepimenti sperimentali. Questu hè scrittu quì sottu.

À propositu, in Firefox ci hè a possibilità di minimizà u cunsumu di RAM, ma solu in una sola sessione. Si tratta di una soluzione di una volta chì pò esse aduprata in e condizioni di alto cunsumu di risorse di RAM. Entrate in a barra di indirizzucirca: memoria, truvate è cliccate nantu à u pulsante "Minimizzare l'usu di a memoria".

Utilizendu e regolazioni sperimentali

In i navigatori di u motoru Chromium (è a so furcula Blink), è ancu quelli chì usanu u mutore Firefox, ci sò pagine cun impostazioni nascoste chì ponu incidere in quantità di RAM attribuita. Sò subitu notatu chì stu metudu hè più ausiliare, allora ùn si deve basà micca solu.

Per Chromium:

Entrate in a barra di indirizzuchrome: // flagsL'utente di Navigatore Yandex deve entràbrowser: // flagse premete Enter.

Inserite l'ultimu elementu in u campu di ricerca è cliccate nantu à Enter:

# automatic-tab-discard- Scaricà automaticamente e tabulette da a RAM, se u sistema hà pussutu scappà di RAM Quandu reinserimentu u tabulatore caricatu, u primu ripartisce. Dà un valore "Enabled" è ripartite u navigatore.

À propositu, andenduchrome: // discard(Nòbrowser: // scartate), pudete vede una lista di tabulazioni aperte in ordine di a so priorità, determinata da u navigatore è gestisce a so attività.

Per Firefox, più funzioni:

Inserite u campu di l'indirizzuabout: configè cliccate "Sò accettatu u risicu!".

Inserite i cumandati chì volete cambià in a casella di ricerca. Ognunu di elli direttamente o indirettamente aghjuntu a RAM. Per cambià u valore, cliccate nantu à u parametru LMB 2 volte o cliccate à dirittu> "Switch":

  • browser.sessionhistory.max_total_viewers- Averisce a quantità di RAM chì hè attribuita à e pagine visitate. U difettu hè di visualizzare rapidamente a pagina quandu si torna in ellu cù u bottinu Indietro invece di ricaricà. Per salvà e risorse, questu parametru deve esse cambiatu. Fate un dopu cliccate nantu à u LMB per definisce u so valore. «0».
  • config.trim_on_minimize- scarica u navigatore in u schedariu di pagingazione quandu hè in u statu minimizatu.

    Per difettu, u comando ùn hè micca in a lista, cusì crea u tu. Per fà quessa, cliccate nant'à un locu vacante di RMB, selezziunate "Crea" > "String".

    Inserite u nomu di a cumandata sopra, è in "Valore" scrive in "Veru".

  • Vede ancu:
    Cume cambiate a dimensione di u file di pagina in Windows XP / Windows 7 / Windows 8 / Windows 10
    Determinazione di a dimensione ottimale di u paging in Windows
    Avete bisognu di un file di paging per SSD

  • browser.cache.memory.enable- Permette o interdetta a cache di esse salvata in RAM in a sessione. Ùn hè micca raccomandatu di discunettà, perchè questu puderà riduce a velocità di caricà e pagine, cume a cache sarà memorizata nantu à u discu rigiu, chì hè assai inferiore à a velocità RAM. Sensu "Veru" (per difettu) permette se si vulete disattivà - setà u valore "False". Per chì sta impostazione funziunate, assicuratevi di attivà:

    browser.cache.disk.enable- mette cache di navigatore in discu duru. Sensu "Veru" permette l'archivu di cache è permette a configurazione precedente di funzià bè.

    Pudete persunalizà altri cumandamenti. browser.cache.per esempiu, specificendu a località induve a cache sarà salvata nantu à u discu duru invece di RAM, etc.

  • browser.sessionstore.restore_pinned_tabs_on_demand- setate u valore "Veru"avà disattivà a capacità di carregà e tab à l'uppettu quandu u browser si mette. Ùn si carreganu micca in u sottu e cunsumanu assai RAM finu quandu andate à elli.
  • network.prefetch-next- disabilita preloading di pagina. Questu hè u listinu prerenderu, analizzanu e linku è prevede di quellu site andate. Dà un valore "False"per disattivà sta funzione.

A configurazione di e funzioni sperimentali putia esse continuatu, cume Firefox hà parechje altre opzioni, ma esse influenzanu a RAM assai menu di quelli listati sopra. Dopu a cambiamenti di l'impostazioni, ùn vi scurdate di riavvià u navigatore.

Мы разобрали не только причины высокого потребления браузером оперативной памяти, но и разные по легкости и эффективности способы снизить расход ресурсов ОЗУ.