Trasferisce un video da DVD à PC


DVD, cum'è l'altri media ottica, sò disperatamente obsoleti. In listessu tempu, parechji utilizatori conservanu ancu vari cassette video in questi disci, è chì certi anu numerose maniche di film chì eranu acquisti. In questu articulu parleremu nantu à cum'è tramutà l'infurmazioni da un DVD in u vostru discu rigiu.

Trasferisce un video da DVD in PC

U modu più faciule per trasferisce un video o un film in u vostru discu duru hè di copià una cartella cù u nomu "VIDEO_TS". Cume u cuntenutu, oltre à vari metadati, menù, sottotituli, copertina, è ancu di più.

Questa cartella pò esse copiata in ogni locu pratticu, è per ghjucà hè bisognu di trascialla in tuttu in a finestra di u lettore. VLC Media Player, cum'è u più onivoru in termini di furmati di file, hè perfettu per questu scopu.

Comu pudete vede, un menù cliccabile hè visualizatu nantu à u schermu, cume si rapustassi un discu in un lettore DVD.

Ùn hè micca sempre conveniente mantenere una cartella intera cù i file in un discu o un lettu flussu, allora nisunu cumulative cume da fà un video holistico. Questu hè fattu convertendu dati cù prugrami speciali.

Metudu 1: Video Converter di Freemake

Stu prugramma ti permette di trasferisce video da un formatu à l'altru, ancu situatu in DVD-media. Per fà una operazione chì avemu bisognu, ùn ci hè bisognu di copià a cartella in un computer. "VIDEO_TS".

Scaricate l'ultima versione di Freemake Video Converter

  1. Run u prugramma è preme u bottinu "DVD".

  2. Sceglite a nostra cartula nantu à u DVD è cliccate Ok.

  3. Dopu, ponemu un daw vicinu à a sezione chì hà a più grande dimensione.

  4. Pulsante "Conversione" è in u listinu in goccia, selezziunu u furmatu desideratu, per esempiu, MP4.

  5. In a finestra di parametri, pudete sceglie a taglia (fonte consigliata) è determinate a cartella da salvà. Dopu avè stabilitu cliccate "Conversu" è aspettate a fine di u prucessu.

  6. Cusì avemu un film in format MP4 in un unicu file.

Metudu 2: Fatturatu di Formatu

Format Factory puderà ancu aiutà à raggiunu u risultatu desideratu. A differenza da Freemake Video Converter hè chì avemu una vene pruvista in tuttu u serviziu di u prugramma. Tuttavia, stu software hè un pocu più difficiule da ammaestà.

Scaricate l'ultima versione di Format Factory

  1. Dopu avè principiatu u prugramma, andate in la tabulazione cu u nome "Dispositiu ROM in u blocu di l'interfaccia di sinistra.

  2. Quì pressu u pulsante "DVD in Video".

  3. In a finestra chì si apre, pudete selezzià sia l'unità in cui hè inseritu u discu è a cartella se era statu copiatu in u computer.

  4. In a scatula impostazioni, selezziunu u titulu, accantu à chì hè u intervallu di tempu più grande.

  5. In u listessu pruduttu nant'à u menù da spessu, definemu u formatu di uscita.

  6. Pressu "Start", dopu chì u prucessu di cunversione cumincerà.

Conclusione

Oghje avemu amparatu à trasmette video è filmu da DVD à un computer, è convertiteli in un unici file per facilità d'usu. Ùn mettite micca questu questu nantu à u bruciatore di u scherzu cume i disci tendenu à diventà inutilizabili, chì pò cunduce à a perdita di materiali preziosi è cara à u to core.