Cumu sceglie cuffie cù un microfunu

L'auricule cu un microfunu hè adupratu in a cuffia per un smartphone o un computer. Cù u micca, pudete micca ascultà musica è film, ma ancu comunicà - parlà per telefunu, ghjucà in Rete. Per sceglie i diritti accessori, avete bisognu di cunsiderà u so design è e caratteristiche di u sonu ch'elli pussidenu.

U cuntenutu

  • Criteri principali
  • Tipi di costruzione
  • Metodo di attaccamentu di microfonu
  • Metodu di cunnessione di l'auricule

Criteri principali

I principali criteri di selezzione sò:

  • tippu;
  • u montu à u microfunu;
  • metodo di cunnessione;
  • caratteri di sona è di putenza.

Nant'à e numerose opzioni pò trovu u perfettu per ogni necessità.

Tipi di costruzione

Qualsiasi cuffie sò spartite primarie per tippu di attaccu. Pò esse:

  • fodere;
  • vacuum;
  • fatture;
  • monitor.

Inserti - accessori compatti è poco costosi, cù una qualità media. Sò adatti per parlà è vede film, ma pò esse micca abbastanza sensibile per ascultà musica. In più, e goccioline ùn si adattanu micca à a forma, perchè sò inghjustate in l'auricula, ma anu una dimensione standard.

Cuffie di vuoto cun microfonu - un'opzione universale per u sfruttamentu in strada, in trasportu è in casa. Sò immersi in u canale urticu è riparatu cù tamponi di silicone. Grazie à un bon isolamentu sonu, pudete avè una bona qualità di u sughjettu è aduprà tali cuffie, ancu in lochi chjuculiti. I tappi, cum'è gocce, anu una dimensione di membrana chjuca, chì influenza a qualità di sonu. Queste opzioni sò adatte per aduprà cume un auricellu per un smartphone, ascoltendu musica da u lettore.

Se avete bisognu di una scelta più bona chì hè adatta à aduprà cù un computer, vi vogliu pagà l'attenzione à l'alta auricolari. Una membrana più grande dà un sonu più putente, è cuscini dolci à l'udule fornenu un bon isolamentu sonore. Per u travagliu di prufessiunale cun sonutu, sò usate le cuffie di monitoru cù e migliori caratteristiche di sonu. Puderanu aduprà cume un casco di computer. Sò coppe chì cuglianu l'oreie: una grande membrana è un isolamentu soni - i so principali vantaggi.

Metodo di attaccamentu di microfonu

Un microfunu pò esse attaccatu à l'auricule per vari modi. U più spessu hè in u filo è aghjunghje cù un controllo di u volumu. Questu hè una opzione simpatica è simpatica, ma avete da monitorà a posizione di u filu. Quand'ellu torna, u sundimentu è l'audibilità ponu diminuire. Inoltre, u microfunu pò esse montatu nantu à un supportu speciale, chì hè situatu à u livellu di a bocca. U montu pò esse fissatu o mobile, chì hè pratice per aduprà l'audizione. Sti accessori sò pratici d'usu in casa, in ufficiu, in casa.

U microfunu pò esse custruitu in u design di l'auricule, ma in stu casu, ripiglia micca solu a voce di l'altore, ma tutti l'altri sonuti.

Metodu di cunnessione di l'auricule

L'aurecculu pò cunnesse cun dispositivo per mezu di filo o wireless. Le cuffie cuffie sò un'opzione semplice è à bonu prezzu chì furnite una bona qualità sonora. U so unicu scunfettu hè a mancanza di libertà di muvimentu, ma questu pò esse compensatu per a lunghezza di u cavu.

L'auricule senza fili dà una completa libertà di muvimentu, tuttavia, cundizioni aggiuntive sò necessarie per aduprà tali accessori. Certi dispositivi travaglianu via Bluetooth, in tale situ a surghjenti sonora deve esse situata à fiancu a cuore. Hè praticu per aduprà un smartphone, è cunnessione Wi-Fi. Una bona qualità di chjama in stu casu hè assicurata da una cunnessione Internet stabile.

Per travaglià cù un PC cù transceivers speciali. A zona di a so azzione hè grande, ma tuttu ha limitu. U trasmittente hà ancu un trasmittente integratu, è parechji mudelli anu una batteria separata chì deve esse caricata regolarmente. Allora, l'auricule senza fili hà un pocu più pesu. A qualità sonora pò esse ancu micca ch'è u cunnessione cablata.