Cume à rimuovere Windows da Mac

Disinstallazione di Windows 10 - Windows 7 da un MacBook, iMac, o un altru Mac potrebbe necessità di allargà più spaziu discu per a prossima installazione di u sistema, o viceversa, per attaccà spaziu di discu Windows à MacOS.

Questu tutoriu dettaglia dui modi per rimuovere Windows da un Mac installatu in Boot Camp (nantu à una partizione di dischi separata). Tutti i dati da a partizione di Windows saranu eliminati. Vedi ancu: Cumu installà Windows 10 in Mac.

Nota: i viaghji per rimuovere da Parallels Desktop o VirtualBox ùn saranu micca cunsiderati. In questi casi, basta rimuovere e macchine virtuali è dischi rigidi, è, cum'è bisognu, u prugramma di e macchine virtuale esse.

Rimuova Windows da Mac à Boot Camp

U primu modu per rimuovere Windows da un MacBook è iMac hè u più faciule: pudete usà l'utilità di Boot Camp Assistant, chì hè stata usata per installà u sistema.

  1. Avvia l'Apulista di Boot Camp (per questo pudete aduprà a ricerca di Spotlight o trova l'uternità in u Finder - Programmi - Utilità).
  2. Fate un clic nantu à u pulsante "Continue" in a prima finestra di utilità, allora selezziunu "Disinstalla Windows 7 o dopu" è cliccate "Continue".
  3. In a prossima finestra, vedite cumu e partizioni di u discu anu occupatu dopo l'eliminazione (u discu sanu hè occupatu da MacOS). Cliccate nantu à u pulsante "Riprova".
  4. Quandu u prucessu hè finitu, Windows sarà smaritu è ​​solu MacOS rimarrà in u computer.

Sfortunatamente, questu metudu in certi casi ùn funziona micca è Boot Camp riporta chì ùn era micca pussibile rimuovere Windows. In stu casu, pudete aduprà u secondu mezu di rimozione.

U serviziu di Disco per rimuovere a partizione Boot Camp

U listinu chì faci u serviziu Boot Camp pò esse fattu manualmente cù u "Utility di Dischi" Mac OS. Pudete eseguirà u listessu modu chì era adupratu per a utilità precedente.

U prugramma dopu u latinu hè u seguitu:

  1. In u utilità di u discu in u riquadro di sinistra, selezziunu u discu fisicu (micca u spartellu, vede a schermata) è cliccate nantu à u bottu "Partiziatu".
  2. Seleziona a sezione Boot Camp è cliccate nantu à u bottu "-" (meno) sottu. Dopu, se dispunibule, selezziunate a partizione segnata cù un asterisce (Riprese Windows) è ancu aduprà u pulsu minus.
  3. Fate un clic su "Applica", è in l'invertimentu chì si vede, cliccate "Spartite".

Quandu u prucessu hè finitu, tutti i file è u sistema Windows anu da esse eliminatu da u vostru Mac, è u spaziu libaru di u discò accede à a partizione Macintosh HD.