Disattivà l'aggiornamentu di u programma Skype


I piloti sò prugrami speciali disegnati per assicurà l'interazione di u sistema operativu cù dispositivi cunnessi à u computer. Questu articulu hà da dedicà ad analizzà a installazione di i driver per u scanner HP Scanjet 2400.

Installà un software per l'od scanner HP Scanjet 2400

Possu risolve u compitu, sia manualmente, andendu nantu à u situ di cunsultu ufficiali di HP, o automaticamente, aduprendu u software per travaglià cù i piloti. Ci sò modi alternativi chì implichi travaglià cù identificatori di dispositivi è strumenti di sistema.

Metudu 1: U Servizio di assistenza clienti HP

Nantu à u situ ufficiale, truvamu u pacchju à l'aiutu per u scanner, è quandu l'installeremu nantu à u PC. I sviluppatori prupone duie opzioni - un software di basa, chì include solu u driver in autumàticu è software pussibule, chì cuntene ancu un set di software addizionale.

Andate in a pagina di supporto HP

  1. Dopu avemu arricatu à a pagina di supportu, prima di tuttu paghemu a attenzione à i dati specificati in u blocu "Sistema Operativu Rilevatu". Se a versione Windows hè diversa da a nostra, cliccate "Cambia".

    Sceglite u vostru sistema in listessi di tippi è versioni è cliccate torna. "Cambia".

  2. Avendu aperto u primu tab, vedemu duie tippi di pacchetti, chì sò stati menzionati sopra - basic è full-featured. Sceglite una di elli è scaricate à u vostru PC cù un bottinu "Download".

Qui di sà avè duie opzioni per l'installazione di software.

U libru pieno di fattura

  1. Truvemu u schedariu scaricatu nant'à u discu è u mandemu dopu cliccendu. Dopu à a fine di u sfruttamentu automaticu, a finestra di avvio si aprirà, in cui prememu u pulsante "Installazione di software".

  2. Studiate attentamente l'infurmazioni in a prossima finestra è cliccate "Prossimu".

  3. Accetta u cuntrattu è i parametri di stallazione di a casella di spuntà in a casella specificata è torna cliccà "Prossimu" per inizià u prucessu di stallazione.

  4. Attendemu à a fine di a procedura.

  5. Cunnessu u scanner à u computer è l'altru. Spingi Ok.

  6. L'installazione hè cumpleta, chjude u prugramma cù u pulsante "Fatti".

  7. Poi pudete andà cù a prucedura di registrazione di u pruduttu (opzionale) o chjappate sta finestra cliccendu "Annulla".

  8. U passu finale hè di uscire da u installatore.

Driver di base

Quandu prova à stallà stu driver, pudemu truvà un errore chì dicendu chì hè impossibile eseguire DPInst.exe nantu à u nostru sistema. Se sì in sta situazione, truvate u pacchettu scaricatu, cliccate nantu à elli cù RMB è andate à "Pruprietà".

Tab "Compatibilità" avete bisognu di attivà u modalità è sceglite Windows Vista in a lista, è se u prublema persiste, allora una di e variante di Windows XP. Avete ancu bisognu di spuntà a casella "Livellu di diritti"è poi cliccate "Applicà" è "OK".

Dopu a correzione di l'errore, pudete procedere à l'installazione.

  1. Aprite u schedariu di pacchettu è cliccate "Prossimu".

  2. U prucessu di stallazione si svolge quasi immediatamente, dopu chì una finestra si aprà cun l'infurmazioni chì avete bisognu di chiuderete cù u bottinu annantuu in u screenshot.

Metudu 2: Prugramma marcata da Hewlett-Packard

Tutti i dispositivi HP utilizzati ponu esse amministratu cun HP Assistant Assistant. Ghjè, tra l'altro, verifica a freschezza di i piloti installati nantu à u computer (solu per i dispositivi HP), cerca i pacchetti necessarii nantu à a pagina ufficiale è li stalla.

Scaricate Assistant Assistenza HP

  1. In a prima finestra di l'installatore lanciata, andate à u passu chì vene cù u bottinu "Prossimu".

  2. Aduprendu à i termini di a licenza.

  3. Appughjà per a scansione di u computer.

  4. Aspittendu a fine di a procedura.

  5. Dopu, truvemu u scanner in a lista è cumincianu u prucessu di l'aggiornamentu di i driver.

  6. Pone i cani oppositi à u pacchettu chì cunghie u dispositivo è cliccate "Scaricate è installate".

Metudu 3: Prugrammi di Terza Parte

A discussione dopu si prucede à u prugrammu progettatu per aduprà i driver in un PC. L'operazione in tutti i casi consiste di tre fasi - scansione di u sistema, ricerca di file in u servitore di sviluppatore è installazione. L'unica cosa chì ci hè necessariu di noi hè di sceglie a posizione desiderata in i risultati emessi da u prugramma.

Vede ancu: I migliori programmi per l'installazione di i driver

In questu articulu, aduprà DriverMax. U principiu di u funziunamentu hè semplice: lanciatu u prugramma è procedemu à a scansione, dopu da chì selezziunu u driver è installà u PC. L'esploratore à tempu deve esse cunnessu, altrimenti a ricerca ùn darà micca risultati.

Leggi ancu: Cumu aghjurnà i piloti cun DriverMax

Metudu 4: Funziona cù ID di dispositiva

Un ID hè un set di carattere specificu (codice) attribuitu à ogni dispositivo incastiatu o cunnessu. Avendu ricivutu i dati, pudemu appiccà à i conducenti per i siti apposta creati per stu scopu. U nostru ID scanner hè:

USB VID_03F0 & PID_0A01

Leggi più: Cercate i driver per ID hardware

Metudu 5: Strumenti di Windows OS

U lugiziale perifericu pò ancu esse installatu cù l'utili integrati. Una di elli hè a funzione "Manager di dispositivi"permettendu à l'aggiornu di i driver.

Leggi ancu: Installendu u driver à u sistema di l'utili

Ci vole à avvisà chì, nantu à i sistemi più novelli di Windows 7, questu metudu pò ùn funzionà micca.

Conclusione

Comu forse avete notatu, ùn ci hè nunda di difficiule in a ricerca è in l'installazione di driver per u scansore HP Scanjet 2400, u più impurtante hè di osservà un prerequisitu - sceglite attentamente i parametri di u pacchettu da scaricà. Questu vale per a versione di sistema è per i prugetti stessi. In questu modu, pudete garantisce chì u dispositiu funziona correttamente cun stu software.