Aghju scrittu più di una volta articuli nantu à i prugrammi per creà una unità flash USB di avviatura, è cume di fà una unità flash USB di avviatura cù a linea di cumunicazione. A procedura per a registrazione di un drive USB ùn hè micca un prucessu cumplicatu (cù i metudi descritti in queste istruzioni), ma ultimamente pò esse ancu più faciule.
Iu notu chì a guida sottu travaglerà per voi se a scheda madre utilizza u software UEFI, è voi state à scrive Windows 8.1 o Windows 10 (si pò funzionà annantu à un ottu simplice, ma ùn hà verificatu).
Un altru prublemu impurtante: questu hè adattu pienu per e immagini ufficiali ISO è distribuzioni, ci sò esiste difficoltà cù vari "costrutti" è hè megliu ad aduprà l'altru in altri modi (sti prublemi sò causati sì da a presenza di schedari più grandi di 4 GB o a mancanza di schedari necessarii per u scaricu EFI) .
U modu più faciule per creà una installazione Unità flash USB Windows 10 è Windows 8.1
Dunque, avemu bisognu: un drive di flash puru cù una sola partizione (preferibilmente) FAT32 (richiudente) di u volumu abbastanza. Tuttavia, ùn deve micca esse vuoto, finu à chì l'ultime dui condizioni sò soddisfatte.
Pudete puru formattà l'unità flash USB in FAT32:
- Fate un clic destro nantu à l'unità in l'esploratore è selezziunate "Formatu".
- Installate u sistema di file FAT32, marcate "Rapidu" è fate u formatazione. Se u sistema di file specificatu ùn pò esse sceltu, fighjate l'alittu nantu à a formattazione di unità esterne in FAT32.
A prima tappa hè finita. U secondu passu necessariu per creà una unità flash USB di avviatore hè di copia una copia di tutti i Windows 8.1 o di Windows 10 in un drive USB. Questu pò esse fattu in i seguenti modi:
- Cunnessi una immagine ISO cù a distribuzione in u sistema (in Windows 8, ùn ci vole micca prugrammi per ciò, in Windows 7 pudete aduprà Daemon Tools Lite, per esempiu). Selezziunate tutti i file, cliccate à u dirittu cù u mouse - "Mandà" - a lettera di u to drive flash. (Per sta istruzioni mi aduprà stu metudu).
- Se avete un discu, micca una ISO, pudete semplicemente copiare tutti i file à una unità flash USB.
- Pudete aprite una immagine ISO cù un archivatore (per esempio, 7Zip o WinRAR) è sfilate a un drive USB.
Questu hè tuttu, u prucessu di registrazione di l'installazione USB hè finitu. Hè cusì, di fattu, tutte e azzioni sò ridotte à a scelta di u sistema di file FAT32 è di copia. Fighi ricordà ch'ellu lavarà solu cù UEFI. Cunsiglii.
Comu pudete vede, u BIOS determina chì a unità flash sia inaccessibile (icona UEFI in cima). L'installazione da u succede (duie ghjorni fà ci installu Windows 10 cù un secondu sistema da un tale drive).
Questu metudu simplici si adatta quasi à tutti quelli chì anu avutu un computer modernu è una unità d'installazione necessaria per u so usu (cioè, ùn installate micca regolarmente u sistema nantu à decine di PC è urdinatori di diverse configurazioni).