Cumu pulì un laptop in polvere in casa?

Ciao

Hè questu chì a vostra casa hè pulita, in ogni casu, cù u tempu, una gran quantità di polvere s'accumula in u casu di u computer (u laptop). Di volta in volta, almeno una volta l'annu, deve esse pulitu. In particulare vò meritu cunnosce st'essere si u laptop hè diventatu rumuri, scaldà, spezisce, "rallenta" è appesi, etc. In parechji manuali si consiglia di cuminciare a restaurà u laptop in pulizia.

In u serviziu per un tale serviziu porterà una summa ordinata. Nantu à a maggior parte di i casi, per pulì u laptop in polvere - ùn avete micca bisognu di essa un grande prufessiunale, basta solu soffuceru bè è pudelu a polvere fine da a superficie cù una spazzola. Questu hè a quistione chì aghju volutu rifirimentà oghje più in dettu.

1. Ciò chì ci hè necessariu per a pulizia?

Prima, vogliu avvertì. Se u vostru laptop sia in garanzia - ùn fate micca sta. U fattu hè chì, in u casu di l'apertura di u cassa di u laptop, a garanzia hè nulla.

Dopu, ancu s'è l'operazione di pulizia stessa ùn hè micca difficiule, deve esse fatta attentamente è senza fretta. Ùn pulizia u laptop nant'à u palazzu, u sofà, u pavimentu, ecc ... - ponite tuttu nantu à a tavula! In più, vi aduiugliu raccomandazione (se fate u primu tempu) - allora induve è ciò chì hè piazzatu - per fotografà o scena in camera. Parechje persone, avendu smassatu è pulitu u laptop, ùn sà micca sapè cume assemblarlo.

1) Aspiratu cù inversu (eccu quandu bira l'aria) o balonchik cu aria compressa (circa 300-400 rubli). Per quessa, aduprà un aspiratore cumunale in casa, soffendu pulimentu abbastanza bè.

2) Spazzola. Quale hè, solu quandu ùn lasci micca un pisicu dietro, è hè statu bè sgudatu a polvere.

3) Un set di cacciavite. Chì avete bisognu dipenderà da u vostru mudellu di laptop.

4) Cola. Optional, ma pò esse necessariu se avete i pedi di gomma à u portatile chiudenu i bulloni di montage. Certi dopu a pulizia ùn li mettenu micca ind'u domanu, ma in vanità - danu una lacuna tra a superficie nantu à a quale si stà u dispositivu è u dispositivo in per sè.

2. Pulisce u laptop in polvere: passo per passo

1) A prima cosa chì fà hè di assicurà di spegnere u laptop in a rete, u girà è disconnette a batteria.

2) Avemu bisognu di rimuovere a fodera posteriore, à volte, per di più, hè abbastanza per rimuovere micca a chjama tutta, ma solu a parte duve hè situatu u sistema di raffreddamentu - u frigoriferi. Quali bulloneria per scaricà dipende da u mudellu di u vostru laptop. Fate attenzione à l'adesivi, à propositu - ci hè spessu un montu sottu. Fighjate ancu attenti à i piedi di gomma, etc.

À propositu, se fighjate attenti, pudete vede subitu quandu u cooler hè situatu - quì vi pudete vede polvere à l'ochju nudo!

Computer portatile cù copertura posteriore aperta.

3) Un fan deve vene prima di noi (vede a chjappà supra). Avemu bisognu di caccià attentamente, mentre pre-disconnessu u so cavu di putere.

Sconnessione di u ciclu di l'alimentu da u ventilatore (più cool).

Laptop cun u più seru smarriatu.

4) Ora accuminci l'aspiratore è scoppia à traversu u corpu di u laptop, in particulare induve u radiatore (un pezzu giallu di ferru cù parechji fessure - vedi a schermata sopra), è u cooler stessu. Invece di un aspiratore, pudete aduprà una cana di aria cumpressa. Dopu à questu pennu spazzuleghja i resti di polvere fine, in particulare cù e lame di u ventellu è u radiatore.

5) Assumite tuttu in ordine inversu: mettite u frigorifero in u locu, fissate u montu, cuscia, adesivi di bastoncelli è ghjalline, se necessariu.

Ié, è più impurtante, ùn vi scurdate di cunnessione di u cavu di l'infrastruzione di u frigorifero - chì mancu ùn funzionerà!

Cumu pulì u schermu di u laptop in polvere?

Ebbè, ancu, da chì parlemu di pulizia, ti diceraghju cume pulì u schermu di polvere.

1) A cosa più semplice hè di aduprà tovaglioli speciali, costà circa 100-200 rubli, abbastanza per mezu un annu - un annu.

2) Averu à volte à utte un altru metru: muvaghju leggermente a spugna abitu tanta cù l'acqua è scurdà u schermu (a propositu, u dispositivu deve esse spento). Poi pudete piglià un tovagliu regule o un asciuganuele asciutto è asciugate a superficie umida di u schermu leggermente (senza pressione).

Cusì a superficie di u schermu di u laptop hè diventata perfettamente pulita (megliu chè da u persunu di pulizia di spezii particulari, a propositu).

Hè tuttu, tutte a pulizia di successu.