Estensione di navigatore Orbitum

Nisunu micca cunfaverà u fattu chì Internet hè piena di materiale chì ùn hè micca destinatu à i zitelli. Tuttavia, hà dighjà seriu in a nostra vita è in a vita di i zitelli, in particulare. Hà per quessa chì i servizii moderni chì vogliono mantene a so reputazione cerca di impedisce a distribuzione di cuntenutu di shock in i so siti. Questi includenu hosting di video di YouTube. Circa u modu di blocà u canale in YouTube da i zitelli, in modo chì ùn vedenu micca un eccessu di eccessu, è sò discusse in st'articulu.

Eliminiamo u cuntenutu di shock di YouTube

Se tu, in pruprietà, ùn voglite micca guardà i video in YouTube chì pensi ùn sò micca destinati à i zitelli, allora pudete aduprà qualchi trucchi per li nascondeli. Di seguito sò dispunibule dui modi, tra cui direttamente l'opzione nantu à u video hosting in sè è l'usu di una estensione speciale.

Metudu 1: Accende u modalità sicura

Youtube interdisce di aghjunghje cuntenutu chì pò sciurghje una persona, ma cuntenutu, per dì una maniera di parlà, per l'adulti, per esempiu, i video cun crudeli, ricunnosce pienu. Hè chiaru chì quessa ùn si adatta micca à i genitori chì i so zitelli anu accede à Internet. Hè per quessa chì i sviluppatori stessi Yutuba hannu fattu una manera speciale chì elimina cumplittamente a materia, chì almenu in qualche modu pò danneghja. Hè chjamatu "Modu sicuru".

Esiste in qualunque pagina di u situ, scendite à u fondu. Ci sarà u stissu bottinu "Modu sicuru". S'ellu ùn hè micca attivatu stu modu, ma hè prubabile, allora l'iscrizzione sarà accantu à fora. Fate un clic nantu à u pulsante, è in u menù drop-down, selezziunate a casella accanto à "On" è cliccate "Salvà".

Hè tuttu ciò chì deve fà. Dopu e manipolazioni fatte, u mode sicuru sarà attivatu, è pudete stà sicuru u vostru zitellu per guardà YouTube, senza paura chì guardarà qualcosa proibitu. Ma chì hà cambiatu?

A prima cosa chì cunsulta u vostru ochju hè i commenti nantu à i video. Sò semplicemente ùn quì.

Questu hè fattu prupusitu, perchè quì, cum'è sapete, a ghjente piace à esprimi a so opinioni, è per certi utilizatori l'opinione consiste in tuttu di parole. Di quessa, u vostru zitellu sarà ancu incapace di leghje i commenti è rifornizite spessu di u vocabulariu.

Benintesa, ùn sarà micca apprezzabile, ma una grande parte di l'annunzioli nantu à YouTube hè aghjuntu. Queste sò e entrate in cui a profanazione hè presente, chì afectanu e tematiche adulte è / o almenu in un modu in quantu ponu disturbà a psiche di u zitellu.

Inoltre, i cambiamenti toccati è cerca. Ora, quandu vi faci una ricerca per ogni query, i video nocivi saranu nascosti. Si pò vede in a didicazione: "Alcuni risultati sò stati eliminati perchè u modu sicuru hè attivatu".

Ora i video sò nascosti nantu à i canali à chì sò abbonati. Hè cusì, ùn ci sò micca eccezioni.

Hè cunsigliatu dinò à cunfurmà una interdizione di disattivà a modalità sicura in modo chì u vostru zitellu ùn pò micca cusì indipindala. Questu hè fattu abbastanza semplicemente. Avete bisognu di scendite à u fondu di a pagina, cliccate nantu à u bottinu lì "Modu sicuru" è in u menù menu a selezzione seleziona u sottudiziu appropriatu: "Impostate una interdizione di disattivà a modalità sicura in stu navigatore".

Dopu, sarete trasferiti à a pagina duverete chjamà a password. Inserite e cliccate "Login"affinchì i cambiamenti pruvanu effettu.

Vede ancu: Cumu per disattivà u modu sicuru in YouTube

Metudu 2: Ampliate u Video Blocker

Se in u casu di u primu metudu pudete esse sicuru chì ellu hè capace di veramente ausate ogni materiale chì ùn si vole per u YouTube, allora pudete sempre bloccà u video chì cunsiderate superfluu da u zitellu è da tu. Questu hè fattu immediatamente. Avete ghjustu à scaricà è installà una estensione chjamata Video Blocker.

Installate l'estensione di Video Blocker per Google Chrome è Yandex.Browser
Installate l'estensione Mozilla Video Blocker
Installate l'extensioni di Opera Video Blocker

Vede ancu: Cumu installà e estensioni in Google Chrome

Sta estensione hè rimarevulenta in quantu ùn hà bisognu di alcuna configurazione. Avete solu bisognu di ripartite u navigatore dopu a so stallazione, affinchì tutte e funzioni cumincianu à travaglià.

Se volete mandà un canale à una lista nera, per dì una maniera di parlà, allora hè basatu sul clic u cliccavu nantu à u nome di u canale o u titulu di video è selezziunate u menù in u menù contestuale "Blocà i video da stu canale". Dopu à questu, ellu andrà à una specie di interdizione.

Pudete vede tutti i canali è i video chì avete bloccatu da l'apertura di a so estensione stessa. Per fà quessa, cliccate nantu à u so pannellu icunu nantu à a so icona.

A finestra si aprirà in cui avete bisognu di andà à a tab "Cerca". Puderà vede tutti i canali è i video chì avete statu sempre bloccatu.

Cum'ellu hè facili à ghjunghje, per sblocpate li, hè basta à cliccà nantu à a croce à fiancu à u nome.

Subitu dopu à u blocchimentu, ùn ci sarà cambiamenti distintivi. Per verificà persunalmente u blocchimentu, puderete ritornà à a pagina principale di YouTube è pruvate à truvà u video chjamatu - ùn devi esse in i risultati di ricerca Se hè, allora aghju fattu qualcosa chì ùn hà, ripetite l'instrumentu di novu.

Conclusione

Ci hè dui modi impurtanti per prutezzione di u vostru zitellu è da voi di u materiale chì puderia dundhjucà. Quale à sceglie hè in di voi.