Invianzà un missaghju biancu VKontakte


L'utenti di i computer cù schede grafici NVIDIA puderanu avverri u seguente prublema: quandu avvia u sistema, un messagiu d'errore compare cù u testu chì cuntene a biblioteca dinamica nvspcap64.dll. A ragione hè chì u schedariu specificatu hè dannatu (da virus o da l'azione di l'utente). Questu prublema si faci in tutte e versioni di Windows, inseguendu Vista.

Risoluzione di i problemi di nvspcap64.dll

In sta situazione, a soluzione hè di reinstallà i driver di scheda video è u prugramma GeForce Experience in particulare, o sustituisce manualmente a DLL mancante.

Metudu 1: Sostituzione di File Manuale

Questu prublema hè generatu per u dannu à a biblioteca specifica, perchè u metudu cù u carrughju di u schedariu è u spostamentu in i cartulari ghjustu sarà efficace. Chì questa versione di DLL hè 64-bit, ci vole à esse copiata à entrambi i direttrici di sistema à i indirizzi seguenti:

C: / Windows / System32
C: / Windows / SysWOW64

Pudete aduprà u menu di cuntestu, tasti di scelta rapida Ctrl + C è Ctrl + V, o solu trà e trascina un file da una cartella in una cartella.

Tutti i suttilità di a sostituzione manuale di lime-DLL sò discusse in un manualu particulare, perchè cunsiglii di riferendeli a essa.

Leggi ancu: Cumu installà a DLL in u sistema Windows

In più di u muvimentu stessu, hè ancu necessariu per registrà a libreria in u sistema - avemu dinò una istruzzione per questa procedura.

Lezione: Registra u file DLL in OS Windows

Metudu 2: Reinstallà u NVIDIA GeForce Experience è i Driver GPU

A seconda soluzione à u prublema hè di reinstallà u prugramma NVIDIA Geforce Experience, è dopu aduprà cù i driver di a scheda video. A prucedura hè cum'è seguita:

  1. Rimuovete in tuttu a versione installata di u prugramma. Una disinstallazione completa hè necessariu per pulì tutte e tracce di l'utilità in u registru di sistema.

    Lezione: Disinstallazione di NVIDIA GeForce Experience

  2. Installate un'esperienza di Jifers NVIDIA di nuovo - per fà quessa, scaricate u pacchettu di distribuzione di l'applicazione, lancia u esempiu è installatu, seguendu l'infurmazioni di u installatore.

    Scaricate GeForce Experience

    Sì avete altru prublemu cù l'installazione, à u vostru serviziu un elencu di i metodi possibili per eliminali.

    Leggi ancu: GeForce Experience ùn hè micca installata

  3. Dopu, installa cù stu prugramma l'ultimu driver per a vostra GPU. In certi casi, l'Eperienza Geforce pò ùn installà micca un software di utilità, ma questu prublema pò esse eliminata senza difficoltà.

    Lezione: NVIDIA GeForce Experience ùn aghjusta micca i driver

  4. Ricurdate di ripartite u computer per appiccà e cambiamenti.
  5. Stu metudu hè più affidabile chè sostituisce un file DLL fallitu, perchè vi propemu di usà lu.

Hè tuttu, avemu cunsideratu soluzioni à i prublemi legati à a biblioteca dinamica nvspcap64.dll.