Di sicuru, avete ripetutu ripetutamente chì in vari istituti, ci sò campioni speciali di vari formi è documenti. Nantu à a maggior parte di i casi, anu i marchi rispettabili in cui, spessu, si scrive "Campione". Questu testu pò esse fattu in forma di filigrana o di un substratu, è a so apparenza è cuntenutu pò esse di ogni tipu, sia testuale sia grafica.
MS Word permette ancu di aghjunghje substrati à un documentu di testu, nantu à i quali si trova u testu principali. Così, pudete impusce testu nantu à u testu, aghjunghje un emblema, un logo o qualchì altra designazione. In u Word esiste un set di substrati standard, pudete ancu creà è aghjuntu a vostra. Cumu fà tuttu ciò, è sarà discusso in seguitu.
Addizione di un substratu à Microsoft Word
Prima di cuntinuà à a considerazione di u sughjettu, ùn hè micca superfluale à spiegà ciò chì hè u substratu. Questu hè una sorta di sfondo in un documentu chì pò esse presentatu in forma di testu è / o di immagine. Ci si ripete à ogni documentu di u listessu tippu, induve serve un scopo specificu, lascendu chiaru in u tipu di documentu chì hè, di quale pruprietariu è perchè hè necessariu. U substratu pò servire tutti questi obiettivi insieme, o qualcunu di elli separatu.
Metudu 1: Aghjunghje un Substratu Standard
- Aprite u documentu à chì vulete aghjuntu una opa.
Nota: U documentu pò esse in vacu o cù un testu digessu.
- Cliccate nantu à la scheda "Design" è truvate u bottinu lì "Substratu"chì hè in un gruppu "Pagina di fondo".
Nota: In versioni MS Word finu à l'utile di u 2012 "Substratu" hè in la tabulazione "Layout di pagina"in Word 2003 - in tab "Format".
In l'ultime versioni di Microsoft Word, è cusì in u restu di l'applicazioni Office, la scheda "Design" cuminciò à esse chjamata "Costruttore". L'insieme di strumenti presentati quì hà rimanitu uguale.
- Cliccate u pulsante "Substratu" è selezziunate u mudellu pertinente in unu di i gruppi presentati:
- Disclaimer;
- Secretu;
- Urgente
- A sottugrafia standard hè stata aghjunta à u documentu.
Eccu un esempiu di cumu a sottolinea assornerà cù u testu:
U sottugrafu di u mudellu ùn pò esse cambiatu, ma invece li si pò, letteralmente, in pochi cliccari creà una nova, unu unica, solu. Cumu ciò hè fattu sarà descrittu dopu.
Metudu 2: Create u vostru substratu
Pochi vogliu limità à u setu standard di substrati dispunibili in Word. Hè bè chì i sviluppatori di questu editor di testu anu avutu l'occasione di creà i so propri substrati.
- Cliccate nantu à la scheda "Design" ("Format" in Word 2003, "Layout di pagina" in Word 2007 - 2010).
- In gruppo "Pagina di fondo" preme u pulsante "Substratu".
- Selezziunà l'elementu in u menù menu a tendi. "Substratu persunale".
- Inserite i dati necessarii è fà i settori necessari in a finestra di dialogo chì si vene.
- Sceglite ciò chì vulete aduprà per u sfondo - una foto o un testu. S'ellu hè un disegnatu, specificà a scala desiderata;
- Se vulete aghjuntu una etichetta cume una culota, selezziunu "Text", specificate a lingua usata, inserite u testu di l'iscrizzione, selezziunate u tippu, stabilisci a taglia è u culore desiderate, è dinù specificà a posizione - orizzontalmente o in diagonalità;
- Cliccate nantu à u pulsante "OK" per uscire da a modalità di creazione di u pianu.
Eccu un esempiu di un substratu custom:
Risolvendu i problemi prublemi
Hà cusì chì u testu in u documentu si cumpleta cù a so parte di u substratu aghjuntu. A ragione di stu fattu hè abbastanza semplici - un riempimentu hè appliquatu à u testu (spesso hè biancu, "invisible"). Sembra questu:
È interessante dighjà chì, qualchì volta, u piuuditu apparisci "da a manghjà", cioè, pudete esse sicuru chì ùn l'avete micca applicatu à u testu, chì usassi u standard o solu u stilu cunnisciutu (o font). Ma ancu cù questa situazione, u prublema di a visibilità (più precisamente, a mancanza di quessa) di u substratu pò ancu fà si stende, ciò chì pudemu dì nantu à i file scaricati da Internet, o u testu copiatu da qualche parte.
L'unica soluzione in questo casu hè di disattivà questu veramente u riempimentu di u testu. Questu hè fattu di a seguita.
- Highlight testu chì si sovrappone in u sfondo, cliccendu "CTRL + A" o usando u mouse per questo scopu.
- In a tabulazione "Casa"in un gruppu di strumenti "Paragrafo" cliccate nantu à u bottinu "Fà" è selezziunate l'elemento in u menu aperto "Senza culore".
- U cumplessivu di testu biancu, ancu se imperceptibile, sarà riennesgatu, dopu ciò chì a sottolinea diventa pussibile.
Talvolta queste azzioni ùn sò micca abbastanza, dunque avete bisognu di scurdà u furmatu. Tuttavia, in trattendu cun documentu cumpletu, già formattatu è "messu à a mente", una tale azzione pò esse critica. È tuttavia, se a visibilità di u substratu hè estremamente impurtante per voi, è avete creatu u lima di testu da voi, ùn hè micca difficiule restituisce a visione originali.
- Selezziunu u testu chì si sovrappone in u fughjone (in u nostru esempio, in seguitu hè u second paragrafo) è cliccate nantu à u bottinu "Cancella tutte e furmazione"chì si trova in u blocu di l'utili "Font" tabs "Casa".
- Come si vede in a screenshot sottu, sta azzione elimina micca u riempimentu di culore per u testu, ma cambia ancu a dimensione è u fontu à quellu chì hè stabilitu in u Word per difettu. Tuttu ciò chì hè necessariu di voi in stu casu hè di restituirli à a so prima apparenza, ma assicuratevi chì a piena ùn sia più applicata à u testu.
Conclusione
Hè tuttu, avete sapete cume mettere un testu nantu à u testu in Microsoft Word, più precisamente, cume aghjunghje un fondo di mudellu per u documentu o creà ellu stessu. Avemu dinò parlatu cume di risolve i prublemi di visualizzazione. Speremu chì questu materiale sia di utili per voi è aiutatu à risolve u prublema.