Tutti i prugrammi di Windows anu a so propria interfaccia. Tuttavia, alcuni cumpunenti, cum'è DirectX, contribuiscenu à u miglioramentu di e caratteristiche grafichi di altre applicazioni.
U cuntenutu
- Cosa hè DirectX 12 è perchè hè necessariu in Windows 10
- Cumu DirectX 12 differisce da e versioni precedenti?
- Video: Comparazione DirectX 11 vs DirectX 12.
- Pò aduprà DirectX 11.2 invece di DirectX 12
- Cumu installà DirectX 12 in Windows 10 da zero
- Video: cumu installà DirectX in Windows 10
- Cume avete à aghjurnà DirectX in a versione 12 s'ellu hè installata una altra versione
- DirectX 12 Impostazioni Generali
- Video: cumu truvà a versione di DirectX in Windows 10
- Problemi chì si pò ghjunghje durante l'installazione è l'usu di DirectX 12, è cume si risolve
- Cume si pudete rimuovere DirectX 12 da u vostru computer
- Video: cume smarisce e librerie DirectX
Cosa hè DirectX 12 è perchè hè necessariu in Windows 10
A DirectX di ogni versione hè un set di strumenti disignati per risolve i prublemi durante a programmazione di i vari applicazioni media. U focus principale di DirectX - ghjochi grafici per a piattaforma Windows. In realtà, questu serie di strumenti ti permette di esegu ghjochi grafichi in tutta a so gloria, chì era originalmente incorporatu in elli da i sviluppatori.
DirectX 12 ti permette d'arrive una migliore prestazione di ghjochi
Cumu DirectX 12 differisce da e versioni precedenti?
A DirectX 12 aggiornata hà ricunnisciutu novu funziunule in aumentu di produttività.
U maiò primu di DirectX 12 hè chì, cù u liberamentu di a nova versione di DirectX in u 2015, a shell grafica abbia pussutu aduprà simultaneamente parechji core grafici. In realtà, aumentò e capacità grafiche di i computer in vari casi.
Video: Comparazione DirectX 11 vs DirectX 12.
Pò aduprà DirectX 11.2 invece di DirectX 12
Non tutti i pruduttori sò stati pronti per stallà una nova shell graficu subitu dopu u uscitu di DirectX. Perciò, non tutte e schede video supportanu DirectX 12. Per risolve u prublema, hè statu sviluppatu un certu mudellu di transizione - DirectX 11.2, liberatu appositamente per Windows 10. U so scopu principale hè di tene u sistema in cundizioni di travagliu finu chì i pruduttori di schede video creini novu driver per cartoline grafiche antichi . Hè cusì, DirectX 11.2 hè una versione di DirectX, adattata per Windows 10, vecchi dispositivi è driver.
A transizione da 11 à 12 versione di DirectX hè stata adatta per Windows 10 è driver più vechji
Benintesa, pò esse aduprata senza avà à fà avallà DirectX in versione 12, ma si deve tene à mente chì l'undicesima versione ùn hà micca tutte e funzioni di u dodicesimu.
E versioni di DirectX 11.2 sò abbastanza applicabili da aduprà in u "top ten", ma micca raccomandati. Tuttavia, ci sò i casi in cui a scheda video è u driver installatu ùn supportanu micca una versione più nova di DirectX. In tali casi, resta à cambià a parte, o speranza chì i pruduttori liberi u driver pertinente.
Cumu installà DirectX 12 in Windows 10 da zero
L'installazione di DirectX 12 hè offline. In generale, questu elementu hè installatu immediatamente cù l'OS o in u prucedimentu di l'aggiornamentu di u sistema cù l'installazione di i driver. Inoltre vene cum'è software addizionale cù a maiò parte di i ghjochi installati.
Ma ci hè un modu per stallà a biblioteca DirectX dispunibule usando un caricatore in linea automatica:
- Andate à u situ di Microsoft è andate in a pagina di download di a biblioteca di DirectX 12. U download di l'installatore inizierà automaticamente. Se u scaricamentu di u schedariu ùn hà principiatu, cliccate nantu à u ligame "Cliccate quì". Questu hà bisognu à u prucessu di scaricà u schedariu impiegatu.
Se u download ùn principia micca automaticamente, cliccate nantu à u ligame "Cliccate quì"
- Aprite u schedariu quandu hè scaricatu, mentre esegui u Installazione guidata di DirectX. Accetta i termini di l'usu è cliccate "Avanti".
Accetta i termini di l'accordu è cliccate "Avanti"
- Pudete dà cliccà "Prossimi" torna, dopu chì u prucessu di scaricamentu di biblioteca DirectX principia, è l'ultima versione di u shell graficu sarà installatu nantu à u vostru dispositivo. Ùn vi scurdate di rinuminà u computer.
Video: cumu installà DirectX in Windows 10
Cume avete à aghjurnà DirectX in a versione 12 s'ellu hè installata una altra versione
Considerendu u fattu chì tutte e versioni di DirectX anu una sola "radice" è si differenu da a volta solu da altri file, l'aggiornamentu di u shell graficu hè u stissu di u prucessu di stallazione. Duvete scaricà u schedariu da u situ ufficiale è ghjustu installatu. In questu casu, l'assistente di installazione ignorerà tutti i file installati è scaricarà solu le biblioteche mancanti chì mancanu l'ultima versione chì avete bisognu.
DirectX 12 Impostazioni Generali
Cù ogni nova versione di DirectX, i sviluppatori limitanu u numaru di impostazioni chì un utilizatore pudia cambià. DirectX 12 hè diventatu u piccu di a prestazione di e pagette multimediali, ma dinò un prucessu estrusu di micca interferenza di l'utenti in u so travagliu.
Ancu in a versione 9.0c, l'utente hà avutu accesso à quasi tutti i parametri è puderebbe prioritizà trà a prestazione è a qualità di l'immagine. Ora tutti i parametri sò assegnati à u ghjocu, è u scossu dà una gamma completa di e so capacità per l'applicazione. L'utenti anu lassatu solu caratteristiche di prova chì sò associate cu u travagliu di DirectX.
Per vede e caratteristiche di u vostru DirectX, fate u seguitu:
- Aprite a ricerca di Windows (icona di lente accanto à "Lancia") è in u campu di ricerca inserisci "dxdiag". Fate un dopu cliccate nantu à u risultatu truvatu.
Attraversu a ricerca di Windows, apri spiegazioni DirectX.
- Leghje i dati. L'utente ùn hà micca possibilità di influenzà l'ambiente multimedia.
U strumentu di diagnosi furnisce una gamma completa di informazioni DirectX.
Video: cumu truvà a versione di DirectX in Windows 10
Problemi chì si pò ghjunghje durante l'installazione è l'usu di DirectX 12, è cume si risolve
Ùn hè micca quasi prublemi cù l'installazione di librerie DirectX. U prucessu hè abbastanza in debugger è i fallimenti si verificanu solu in casi rari:
- Problemi di cunnessione Internet;
- Problemi causati da un software installatu di terze parti chì pò blocà u servitore Microsoft
- problemi di hardware, vecchie schede video o errori di u hard disk;
- virus.
Se l'errore si è fattu à l'installazione di DirectX, a prima cosa chì ci vole à verificà u sistema per i virus. Merita di usà 2-3 prugrammi antivirus. Dopu, avete da verificà u discu duru per errori è settori difettosi:
- Inserite "cmd" in a casella di ricerca "Start" è aprite a "Linea di comando".
Incù a ricerca di Windows, truvate è aprite u "Invitu di cumandamentu"
- Inserite u comando chkdsk C: / f / r. Rinviate u vostru computer è aspettate chì u wizard da chjama di discu finisci. Ripetite a procedura di stallazione.
Cume si pudete rimuovere DirectX 12 da u vostru computer
I sviluppatori di Microsoft dicenu chì a rimozione cumpleta di librerie DirectX da un computer hè impossibile. Iè, è ùn vi pudete micca cancellà, ancu chì u funziunamentu di parechje applicazioni saranu interrotti. È l'installazione di una nova versione "pulita" ùn purtà micca in niente, da DirectX ùn soffre micca cambiamenti forti da a versione à a versione, ma solu "acquera" novu funzioni.
Se a necessità di rimuovere DirectX si hè nata, allora sviluppatori di software chì ùn sò micca Microsoft anu creatu utilità chì li permettenu. Per esempiu, u prugramma DirectX Happy Uninstall.
Hè in Inglese, ma hà una interfaccia assai semplice è intuitiva:
- Installazione è apri DirectX Happy Uninstall. Prima di rimuovere DirectX, fate un puntu di ripristinamentu di u sistema. Per fà quessa, aprite la scheda Backup è cliccate Start Backup.
Crea un puntu di riparazione in DirectX Happy Uninstall
- Vai à la tabulazione di Uninstall è cliccate nantu à u bottinu cù u dirittu. Aspetta finu chì a rimozione sia cumpleta è ripartite u computer.
Disinstalla DirectX with Uninstall button in DirectX Happy Uninstall
U prugramma vi avverrà chì Windows dopu a rimucerava DirectX pò malfunzionamentu. Più probabilmente, ùn puderete micca scappare una sola partita, ancu a vechja. Possibili fallimenti cù u sonu, a riproduzione di i file multimediali, i filmi. U design graficu è i bellissimi effetti di Windows peradanu ancu a funzionalità. Perchè l'eliminazione di una parte così importante di l'OS spende solu à u vostru periculu è risicu.
Se dopu aghjurnà DirectX quessi o altri prublemi nascenu, allora avete bisognu di aggiornà i driver di u computer. Di solitu, i malfunzionamenti è a degradazione di e prestazioni spariscenu dopu.
Video: cume smarisce e librerie DirectX
DirectX 12 hè attualmente u megliu wrapper media per applicazioni grafiche. U so travagliu è a so configurazione sò completamente autonumiche, dunque ùn perdenu micca u vostru tempu è energia.