Upgrade firmware di router


Ùn hè micca un secretu chì ogni router, cum'è assai altri dispositivi, hà una memoria senza volatile nta-incorporata - u cosidettu di u firmware. Ci sò tutte e primure impostazioni iniziali più impurtanti di u router. Da a fabbrica, u router esce cù a so versione attuale à u momentu di u liberazione. Ma u mosca di u tempu, nuove tecnulugia è apparecchiature cumparate si vedenu, l'errori sò ricunnisciuti da sviluppatori è miglioramenti sò fatti à u funziunamentu di stu mudellu di router. Dunque, per chì u dispositiu di rete funziona correttamente, hè simplicemente bisognu di aggiornà periodicamente u firmware à l'ultime. Cumu fà sta in pratica da solu?

Aghjurnà u firmware di u router

I prudenti di l'attrezzatura di rete ùn anu proibite micca, ma piuttostu, anzi, avissi a furtuna di cunnessu l'uterni di aggiornà u setu di u firmware incastu in u router. Ma fate per ricordà chì, in casu di fallimentu a riescita di u prucessu d'aghjurnamentu di u vostru router, vi perde di sicuru u dirittu di riparazione gratuita di a garanzia - cioè, fate tutte e manipule cù u firmware à u vostru periculu è risicu. Allora, approfitta di queste azzioni cun a dovuta attenzione è serietà. Hè assai auspicabile curatà l'alimentazione stabile senza interruzzioni per u router è u computer. Assicuratevi di staccà u cavu di l'infurmazione da u socket WLAN. Cumu hè possibile, cunnesse u router à un PC cù un cavallu RJ-45, cume lampi cun una rete wireless hè piena di prublemi.

Ora provate à aghjurnà u BIOS nant'à u router. Ci hè dui scenari possibili.

Opzione 1: Aghjurnate u firmware senza salvà e impostazioni

Prima, cunsiderate in dettaglio u mezu più sèmplice di lampà u router. Dopu u processo di l'aggiornamentu di a versione di u firmware hè stata cumpletata, u vostru router tornerà à e impostazioni predefinite è duverà riconfigurarle per adattarle à e vostre condizioni è bisogni. Da esempiu visuale, aduprà u router di a cumpagnia cinese TP-Link. L'algoritimu di azzioni nantu à i router da altri produttori sarà uguale.

  1. Prima ci vole à spiegate a identità di u vostru router. Questu hè necessariu per ricercà u fermerinu novu. Viremu u router è da u latu di u casu vedemu un segnu cù u nome di u mudellu di apparitu.
  2. Nantu à quì, hè specificata a versione di a revisione hardware di u router. Ricurdate o scrivite. Ricordate chì u firmware di una revisione hè incompatibile cù l'apparecchiatura di un'altra versione.
  3. Andemu à u situ ufficiale di u fabbricante è in a sezione "Supportu" Truvemu u file di firmware più impurtante per u vostru mudellu è a versione hardware di u router. Salvemu l'archiu nant'à u discu duru di u computer è scompattemu, uttenendu u schedariu BIN. Evita di scaricà da risorse incomprensibili - tale negligenza pò purtà a conseguenze irreversibili.
  4. Ora, in a barra di indirizzu di u navigatore, inserisci l'indirizzu IP attualmente validu di u router. Se ùn avete micca cambiatu e so coordinate, allora per difettu hè più spessu192.168.0.1o192.168.1.1, ci sò altre opzioni. Appughjà nantu à a chjave Enter.
  5. Appare una finestra d'attestazione per a discrizzioni in l'interfaccia web di u router. Accumuli u username è password aghjuntu, in cunfurmità cù e impostazioni di fabbrica, esse sò listessu:admin. Avemu premutu "OK".
  6. Una volta in u clientela web di u router, prima di tutti passiamo à "Impostazioni avanzate"induve tutti i parametri di u dispositivo sò pienu rappresentati.
  7. A pagina di l'impostazioni avanzate in a colonna di sinistra truvamu a sezione. "Strumenti di sistema"dove andemu.
  8. In u sottomenu espansiu, selezziunate l'elemento "Aggiornamentu di u Firmware". Dopu tuttu, hè quellu chì farrà.
  9. Pulsante "Revisione" è aprite l'esploratore in u computer.
  10. Truvemu nant'à u discu duru di l'ordinatore u schedariu precedentemente scaricatu in u furmatu BIN, selezziunu cù u pulsante sinistro di u mouse è cliccate nantu à "Apertu".
  11. Facemu a decisione finale è principiatu u prucedimentu di lampà u router cliccando "Refresh".
  12. Aspittendu pacientemente per l'upgrade à finisce, u router riavene automaticamente. Fatti! A versione BIOS di u router hè stata aggiornata.

Opzione 2: l'aggiornamentu di u Firmware cun impostazioni di salvataggio

Se vulete salvà tutte e vostre proprie impostazioni dopu aghjurnà u firmware di u vostru router, allora e nostre manipolazioni di dispositivi di rete saranu leggermente più lunghe di a Option 1. Questu hè per a necessità di backup è ripristina a configurazione attuale di u router. Cumu fà?

  1. Prima di iniziare i passi per aggiornà u firmware in u firmware, entrate in l'interfaccia web di u dispositiu, aprite le impostazioni addizionali, poi seguite u blocu di l'utili di sistema è cliccate nantu à a colonna "Backup è Restore".
  2. Salvà una copia di e vostre impostazioni di u router attuale selezendu u bottinu pertinente.
  3. In a piccola finestra apparsa, LKM, cliccemu nantu à "OK" è u schedariu di configurazione di backup hè salvatu in "Downloads" u vostru navigatore web.
  4. Effettuemu tutte e azzioni descritte in l'opzione 1.
  5. Ancu una volta, aprite u client web di u router, ghjunghje à u menu di l'utili di sistema è a sezione "Backup è Restore". In blocu "Ripristinare" truvamu "Revisione".
  6. In a finestra Explorer, selezziunu u file BIN cun a configurazione precedentemente salvata è cliccate nantu à l'icona "Apertu".
  7. Ora reste solu per cumincià u restauru di l'impostazioni, cliccendu nantu à u pulsante "Ripristinare". U router carica a configurazione selezionata è va in riavrugghiu. U compitu hè cuncettatu. U firmware di u router hè statu messu à ghjornu cù a preservazione di l'impostazioni di l'usule usate quì.


Comu avemu vistu insieme, l'aggiornamentu di u firmware di u router cù e nostre risorse hè abbastanza realistu è assai simprettu. Ancu un utente principiante pò fà fà fà aghjunghje u firmware di un dispositivo di rete. A cosa più impurtante hè di fà attenti è pensate à e pussibule conseguenze di e vostre azzioni.

Vede ancu: Reset TP-Link router settings