Completà tutte e sessioni VK

Una di e più tristi situazioni chì si pò fà quandu accendi u computer hè l'apparenza di un errore "BOOTMGR manca". Vedemu cosa fà, sì, invece di a finestra di benvenuta di Windows, avete vistu stu missaghju dopu in esecuzione di u PC in Windows 7.

Vede ancu: Riprendimentu OS in Windows 7

Cause di u prublema è cume si riparanu

U fattore principale di l'errore "BOOTMGR manca" Hè u fattu chì u computer ùn pò truvà u carregatore di l'OS. A ragione di ciò hè forse chì u gestore di avvallazione sia statu eliminatu, dannatu o muvutu. È ancu prubabile chì a partizione di HDD nantu à u quale hè situata hè stata disattivata o dannata.

Per risolve u prublema, bisogna preparà un discu di installazione / unità flash USB 7 o LiveCD / USB.

Metudu 1: "Ripristina di a partenza"

In u campu di recuperu, Windows 7 hè un strumentu chì hè specificamente prughjettu per risolve tali prublemi. Hè chjamatu - "Startup Recovery".

  1. Avviate u computer è subitu dopu u segnali di partenza di u BIOS, senza aspettà chì l'errore sia apparutu "BOOTMGR manca"tene a chjave F8.
  2. Ci sarà una transizione à u tippu di shell di lancio. Usendu i pulsanti "Giù" è "Up" in a tastiera, fà una scelta "Risoluzione di i problemi ...". Fate stu, cliccate Enter.

    Se ùn pudite ùn aprite micca a shell per selezziunate u tippu di boot, allora cuminciate da u discu d'installazione.

  3. Dopu avè passatu per l'elemento "Risoluzione di i problemi ..." A zona di ripresa principia. Da a lista di l'utili propositi, sceglite u primu primu - "Startup Recovery". Poi premete u pulsante. Enter.
  4. A riparazione di u startup darà inizio. Una volta finita, u computer si riavanu è u sistema operativu di Windows deve avè.

Lezione: Risoluzione di i problemi di avvicinamentu cù Windows 7

Metudu 2: Ripara u caricu di avvicinamentu

Una di e cause radice di l'errore studiatu pò esse a presenza di danni à u record di boot. Dopu, deve esse risturatu da a zona di recuperu.

  1. Activate l'area di recuperu cliccendu quandu cerca di attivà u sistema F8 o in esecuzione da u discu di stallazione. Sceglite una posizione da a lista "Linea di cumandamentu" è cliccate Enter.
  2. Si duverà "Linea di cumandamentu". Bateci in u seguitu:

    Bootrec.exe / fixmbr

    Cliccate nantu à Enter.

  3. Inserite un altru comando:

    Bootrec.exe / fixboot

    Cliccate torna Enter.

  4. L'operazioni di scrittura di u MBR è di creazione di u settore di boot hè finitu. Ora per completà l'utilità Bootrec.exebattere in "Linea di cumandamentu" espressione:

    uscita

    Dopu avè entratu, premete Enter.

  5. Poi riavvià u PC è se u prublema cù l'errore hè cuncessu cù u dannu di u record di boot, allora deve sparire.

Lezione: Riprendiziu Caricatore di Caricamento in Windows 7

Metudu 3: Attiva a partizione

A partizione da u cui avvicinamentu deve esse marcata cum'è attiva. Se per qualchì ragu hè diventatu inattivu, questu hè esattamente ciò chì porta à un errore. "BOOTMGR manca". Provemu à capisce cume di risolve questu situazione.

  1. Questu prublema, cum'è u precedente, hè ancu solu resu sottu da "Linea di cumannu". Ma prima di attivà a partizione nantu à a quale si trova u OS, bisogna scopre chì nome di sistema hà. Purtroppu, stu nome ùn risponde micca à ciò chì si vene in "Esploratore". Run "Linea di cumandamentu" da l'ambiente di recuperu è inserisci u comando chì seguita in lu:

    diskpart

    Cliccate u pulsante Enter.

  2. U serviziu sarà lanciatu. DiskpartIncù l'aiutu di chì determineremu u nome di u sistema di a sezione. Per fà quessa, inserite u comando seguente:

    lista di discu

    Poi premete a tonalità Enter.

  3. Un elencu di i supporti di conservazione fisici collegati à u PC cù u so nome di sistema si aprirà. In a colonna "Discu" I numeri di sistema di i HDD connessi cù u computer seranu visualizati. Se avete solu un discu, un titulu sarà visualizatu. Truvate u numeru di u dispositiu di discu in u quali hè installatu u sistema.
  4. Per sceglie u discu fisicu desideratu, inserite u comando seguendu u mudellu seguente:

    selezziunu u discu No.

    Invece di un caratteru "№" sustituete à u cumandamentu u numeru di u discu fisicu nantu chì u sistema hè installatu, è poi cliccate Enter.

  5. Avà avemu bisognu di truvà u numeru di partizione di l'HDD chì hà fattu u situ. Per questo scopu inserisci u comando:

    lista partizione

    Dopu avè entratu, cum'è sempre, aduprà Enter.

  6. Da un listinu di partizioni di u discu selezziunatu cù i so numeri di sistema. Cumu determinà chì di elli hè Windows, perchè avemu abituatu à vede i nomi di sezioni in "Esploratore" alfabeticu, micca numericu. Per fà quessa, basta à ricordà a dimensione approssimativa di a vostra partizione di sistema. Trova in "Linea di cumannu" a partizione cù a listessa dimensione - sarà sistema.
  7. Dopu, inserisci u comando in u mudellu chì seguita:

    selezziunate a partizione No

    Invece di un caratteru "№" Inserite u numeru di a sezione chì vulete attivà. Dopu avè accettatu a stampa Enter.

  8. A partizione hè selezionata. Per attivà, inserite solu u cumandatu chì seguitu:

    attivu

    Cliccate u pulsante Enter.

  9. Ora, u discu sistema hè diventatu attivu. Per finalizà u travagliu cù l'utilità Diskpart tì u comando:

    uscita

  10. Rinvite u PC, dopu chì u sistema deve esse attivatu in modu standard.

Sì ùn fate micca u serviziu di u PC cù u discu d'installazione, ma usando LiveCD / USB per risolve u prublema, hè molto più faciule di attivà a partizione.

  1. Dopu avè caricatu u sistema, apri "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".
  2. Dopu, aprite a sezione "Sistema è Sicurezza".
  3. Vai à a prossima sezione - "Amministrazione".
  4. In a lista d'uttrenu OS, smetta di seleziona "Gestione Computer".
  5. Un set di utilità hè in scena. "Gestione Computer". In u so blocu di sinistra, cliccate nantu à a posizione "Gestione di dischi".
  6. A interfaccia di u strumentu chì vi permette di gestisce i dispositivi di discu cunnessi à u computer hè visualizzata. In a parte centrali mostra i nomi di e sezioni connesse à u PC HDD. Fate un clic destro nantu à u nome di a partizione in a quale si trova Windows. In u menù, selezziunate l'elemento "Rende a partizione attiva".
  7. Dopu à quessa, ripartite u computer, ma sta volta tenta di scaricà micca via u LiveCD / USB, ma in modalità standard, aduprendu u OS installatu nantu à u discu duru. Se u prublema cù l'occurenza di un errore hè solu in una sezione inattiva, u lance deve proseguire normalmente.

Lezione: Strumentu di Gestione di Dischi in Windows 7

Ci sò parechje metudine di travagliu per risolve u "BUTMGR manca" l'errore quandu avvia u sistema. Quale di e scelte da sceglie, prima di tutto, dipende da a causa di u prublema: dannu di u gestore di boot, disattivazione di a partizione di sistema o altri fattori. Inoltre, l'algitimu di l'azione dipende da chì tippu di arnesi avete per ripristinà l'OS: l'installazione di u discu di Windows o LiveCD / USB. Tuttavia, in certi casi si verifica di entrà in l'ambiente di recuperu per eliminà l'errore è senza sti strumenti.