Salvà e immagini in Photoshop


GIF hè un formatu animatu chì hà guadagnatu di novu una grande popularità in l'ultimi anni. A capacità di publicà GIF hè implementata in i più noti reti sociali, ma micca nantu à Instagram. Tuttavia, ci sò modi per spartite immagini animate in u vostru profilo.

U publicu GIF in Instagram

Se provate à publicà un schedariu GIF senza una preparazione preliminare, pudete riceve solu una immagine statica à a uscita. Ma ci hè una soluzione: per salvà l'animazione, primu avete bisognu di cunverte questu furmatu in un video.

Metudu 1: GIF Maker per Instagram

Oghje, l'app store popolari per i sistemi operativi iOS è Android offrenu una ricchezza di soluzioni per convertisce convenientemente GIF in video. Unu di elli hè u Maker di GIF per app di Instagram, implementatu per iOS. Qui di sà avè pruposti l'azzione di l'azione nantu à l'esempiu di stu prugramma.

Scaricate GIF Maker per Instagram

  1. Scaricate u GIF Maker per l'applicazione Instagram à u vostru dispositivo. Lancia, tocca nantu à l'elemento "Tutte le foto"andà in a biblioteca di immagini di iPhone. Selezziunu l'animazione cù a quale un ulteriore travagliu sarà fattu.
  2. Dopu vi verrà dumandatu di fà una futura video: selezziunate a durata, a dimensione desiderata, se hè necessariu, cambiate a velocità di riproduzione, selezziunu u sonu per u video. In questo casu, ùn cambieremu micca i parametri difettosi, ma selezziunate l'elementu immediatamente. "Converti in video".
  3. Video ricevutu. Ora ùn ci ne hè più di salvarli in a memoria di a periferica: per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante di esportazione in u fondu di a finestra. Fatti!
  4. Rimane di publicà u risultatu in Instagram, dopu chì u GIF-ka sarà presentatu in forma di un video in loop.

È puru ùn ci hè micca Maker GIF per Instagram per Android, ci sò parechje altre alternative eccellenti per stu sistema operativu, per esempiu, GIF2VIDEO.

Scaricate GIF2VIDEO

Metudu 2: Giphy.com

U populu serviziu in ligna Giphy.com hè forse a più grande biblioteca di immagini GIF. Inoltre, l'immagini animate trovate in stu situ pò esse scaricate in u format MP4.

Andate à u situ Giphy.com

  1. Andate in a pagina di serviziu in linea Giphy.com. Aduprendu a barra di ricerca, truvate l'animazione desiderata (a richiesta deve esse inserita in inglese).
  2. Aprite l'immagine di u interessu. À a destra di esse cliccate nantu à u bottinu. "Download".
  3. Vicinu à u puntu "MP4" selezziunate di novu "Download", dopu chì u navigatore pò cuminciare immediatamente à scaricà video à un computer. Dopu, u video resultatu ponu esse trasferitu in a memoria di un smartphone è publicatu in Istagram da ellu o subitu postu in un reta sociale da un computer.

Leggi più: Cumu publicà un video in Instagram da un computer

Metru 3: Convertio.co

Imagine una animazione GIF esiste dighjà nantu à u vostru computer. In questu casu, pudete cunvertite GIF in format video, per esempiu, MP4, in dui conti cù u serviziu in linea Convertio.co.

Andate à u situ Convertio.co

  1. Vai à Convertio.co. Cliccate u pulsante "Da u computer". Una finestra di l'Esploratore di Windows apparirà nantu à u schermu induve vi sarà dumandatu di sceglie una immagine cù a quale ulteriori travagli saranu effettuati.
  2. Se avete intenzione di cunverte diverse immagini di l'animazione, cliccate nantu à u bottinu. "Add più file". Poi inizià a cunversione selezionendu u pulsante "Conversu".
  3. U prucessu di cunversione principia. Una volta finitu, apparirà un bottinu à a destra di u schedariu. "Download". Fate un clicu.
  4. Dopu un momentu, u browser si mette à scaricà un file MP4, chì durerà un paru di momenti. Dopu, pudete postà u risultu à Instagram.

A lista di soluzioni chì permettenu di trasformà GIF in video per pubblicazione in Instagram pò esse continuata per un bellu pughjilu - solu i principali sò dati in stu articulu. Sì cunniscite cù altre soluzioni convenienti per stu scopu, dì ci à noi in i commenti.