Errore 4013 cumu travagliendu cù iTunes: soluzioni


U travagliu in iTunes, l'utente in qualchì tempu pò scuntrà unu di i tanti errori, ciascuna chì hà u so codu. Oghje avemu parlà di modi per eliminà l'errore 4013.

L'errore 4013 hè spessu sfruntatu da l'utenti quandu anu pruvucu à ripristinà o aghjurnà un dispositivo Apple. Di solitu, l'errore indica chì a cunnessione hè stata rotta quandu u dispositivu hè statu ripristinatu o aggiornatu per mezu di iTunes, è vari fattori pò fà vene.

Cume risolve l'errore 4013

Metudu 1: Aggiorna iTunes

Una versione obsoleta di iTunes in u vostru urdinatore pò causà a maggior parte di l'errori, cumpresu 4013. Tuttu ciò chì hè bisognu à fà è verificate iTunes per l'aggiornamentu è, se hè necessariu, installarli.

Vedi ancu: Cumu aggiornà iTunes

Dopu avè finitu di stallà l'aggiornamenti, si consiglia di riavvive u computer.

Metudu 2: Ripartisce a operazione di u muvimentu

Ciò chì ci hè in u computer chì nantu à u gadget di a mela pò esse un fallimentu di u sistema, chì era a causa di u prublemu sgradu.

Prova à riavvià u vostru computer in modalità normale, è in u casu di un dispositiu Apple, esegui un riavvicinamentu impurtatu - teni basta i pulsanti di potenza è di Casa per 10 secondi finu chì u gadget si cala brusgamente.

Metudu 3: Cunnessu à una altra porta USB

In stu metudu, basta à connettà u computer à un portu USB alternativa. Per esempiu, per un computer stazionaru, si raccomanda di aduprà una porta USB nantu à u spaziu di a unità di sistema, è ùn duvete micca cunnesse à USB 3.0.

Metudu 4: Sostitu u Cavu USB

Prova à utilizà un cavu USB diversu per connettà u vostru gadget à u computer: deve esse u cavu originale senza alcun suggerimentu di dannu (torsioni, attacchi, ossidazione, ecc.).

Metudu 5: ripresentà un dispositivo per mezu di u DFU

DFU hè una modalità di recuperu speciali d'iPhone chì deve esse usata solu in situazione di emergenza.

Per ripristinà u vostru iPhone via modu DFU, cunnessu u vostru computer cun un cavu è lanciate iTunes. Dopu, avete bisognu di spente cumpletamente u dispositivo (cliccate longu a chjama di accensione, è poi nantu à u schermu, fate u strisciu à a destra).

Quandu u dispositiu hè disinseritu, hà bisognu di entrà in modalità DFU, cioè di eseguirà una certa combinazione: tene u tastu d'accensione per 3 secondi. Poi, senza liberà sta chiave, teni premutu u "Home" e tene entrambe i tasti per 10 secondi. Dopu à questu tempu, rilasciate a chjave d'alimentazione è tene a "casa" finu quandu u schermu chì seguita si pò vene nantu à u schermu di iTunes:

Si vederà un bottinu in iTunes. "Riprese iPhone". Fate un clicu annantu à ella è pruvate à finisce a procedura di recuperu. Se a riparazione hà successu, pudete risturmà l'infurmazioni nantu à u dispositiu da un backup.

Metru 6: l'aggiornu di l'OS

Una versione obsoleta di Windows pò esse direttamente legata à l'apparenza di l'errore 4013 cumu travaglia cun iTunes.

Per Windows 7, verificate e attualizazioni in u menù. "Pannello di cuntrollu" - "Aggiornamentu di Windows", è per Windows 10, preme a combinazione di tasti Win + Iaprite a finestra di configurazione, è cliccate nantu à l'elemento "Aggiorna è Sicurezza".

Se l'aghjurnamenti sò trovu per u vostru computer, prova a stallà tutti.

Metudu 7: Usa un altru computer

Quandu u problema cù l'errore 4013 ùn hè micca statu risoltu, vale a pena di pruvà à ripristinà o aghjurnà u vostru dispositivo via iTunes in un altru computer. Se a prucedura hè riesce, u prublemu deve esse ricercatu in u vostru computer.

Metudu 8: Completa l'installazione di iTunes

In questu metudu, vi propemu di reinstallà iTunes, dopu a cunsiderà completamente u prugramma da u vostru computer.

Vede ancu: Cumu rimuie cum'è iTunes da u vostru computer

Quandu a rimozione di iTunes hè compie, ripartite u sistema operativu, è dopu scaricà è installa a nova versione di u combinatu di media in u vostru computer.

Scaricate iTunes

Metudu 9: Usu u Cold

Questu metudu, cum'è l'usini dicenu, aiuta spessu à eliminà l'errore 4013, quandu altri metodi di aiutu sò impurtati.

Per fà quessa, avete bisognu di avvolse u vostru gadget di mela in un sacchillu sigillatu è metti in u freezer per 15 minuti. Un ci hè micca bisognu di tene più!

Dopu à u tempu specificatu, rimuovi u dispositivu da u congelatore, è tandu pruvate à cunnessu cun iTunes è verificate se sò errori.

È in cunclusione. Se u prublema cù l'errore 4013 resti pertinente per voi, pudete dà bisognu di piglià u vostru dispositivo in un centru di servizii, affinchì i sperti puderanu dì dì dì dì dighjà dì.